Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikeasti olemassa miehiä, jonka mielestä nainen ei näytä yhtä kauniilta silmälasien kanssa?

Vierailija
04.01.2023 |

Kuinka lapsellisia nämä miehet ovat?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tuota mieltä. En toki sanoisi noin naiselle, koska eihän siinä olisi järkeä kun ei niitä laseja kauneuden takia pidetä. Mutta jos puhtaasti ulkonäön kannalta miettii, ne ovat ylimääräinen härpäke naamalla. Jos on todella kauniit kasvot, ei siihen päälle mitään ylimääräistä kaipaa.

Vierailija
2/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon tajuaa myös silmälasipää itse. Terv. N, silmälasipää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu laseista. Joillekin sopii tosi hyvin, joillakin on itselleen sopimattomat kehykset.

Vierailija
4/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tuota mieltä. En toki sanoisi noin naiselle, koska eihän siinä olisi järkeä kun ei niitä laseja kauneuden takia pidetä. Mutta jos puhtaasti ulkonäön kannalta miettii, ne ovat ylimääräinen härpäke naamalla. Jos on todella kauniit kasvot, ei siihen päälle mitään ylimääräistä kaipaa.

Täyttä p*skaa. Lasit eivät mitenkään peitä kasvonpiirteitä tai muuta niihin. Jos nainen ei sinusta ole lasien kanssa yhtä kaunis, se on oma assossiaatiosi jonka olet päässäsi kehitellyt.

Ei muuta kasvonpiirteitä mutta totta kai lasit vaikuttavat ihmisen ulkonäköön.

Vierailija
5/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sitä mieltä.

Vierailija
6/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies kerran ihastui minuun juuri silmälasieni vuoksi. Hänellä oli itsellä samantyyliset, mutta toki miesten malli.

Vierailija
7/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä vaikka itsellänikin on lasit

Vierailija
8/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka kivat ja käyttäjälle sopivat lasit, eivät ne nyt varsinaisesti minunkaan mielestäni ketään kaunista. Naista sen enempää kuin miestäkään. Esim. iltapuvun tai hääpuvun kanssa naisella lasit näyttävät aina mielestäni jotenkin ylimääräisiltä ja ajattelen, että olisi kannattanut edes juhlaan laittaa piilolinssit. Mutta kauneus on katsojan silmissä ja jokaisella lienee oikeus mielipiteeseensä.

Vierailija
9/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä p*skaa. Lasit eivät mitenkään peitä kasvonpiirteitä tai muuta niihin. Jos nainen ei sinusta ole lasien kanssa yhtä kaunis, se on oma assossiaatiosi jonka olet päässäsi kehitellyt.

Vahvat miinuslasit pienentää silmiä todella paljon, ei se nyt ketään ainakaan kaunista. T:Rillipäinen nainen

Vierailija
10/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tuntuu naisetkin kummasti kaikkoavan, kun astelen paikalle pullonpohjineni....

Vierailija
11/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten silmälasimuoti oli kuin pilailukaupasta. Ylisuuret kehykset kaikilla!

Vierailija
12/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset taas näyttää oudoilta ilman laseja.

Vierailija
13/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se monista tekee naisesta ruman nörtin

stereotypia vahvassa

sanovat rillipääksi

juu oon huomannut

Vierailija
14/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävät ei halua tapailla naisia, joilla lasit

se on NO NO

Vierailija
15/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa ne vähän silmien ympäristöä peittää tokihan paljon riippuu niistä laseista.

Vierailija
16/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermat naamalle ja osa menee silmälaseille, ihana näky.

Tämä on juuri se palvelus, mitä laseista täällä saa. Hurraa.

Vierailija
17/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvat miinuslasit pienentää silmiä todella paljon, ei se nyt ketään ainakaan kaunista. T:Rillipäinen nainen

Jatkan vielä, en myöskään näe meikata muuta kuin piilarit päässä joten se silmälasi-look on automaattisesti myös hyvin naturelli look. Ehkä siksikin koen olevani kauniimpi ilman laseja.

Vierailija
18/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset lasit saa näyttämään seksikkäämmiltä

kirjastotätifetissi

Fetissejä voi käsitellä seksiosastolla.

Vierailija
19/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista, jos lasit jonkun takia rumentavat ihmistä. Itse en edes huomaa onko jollakin lasit vai ei, koska minä katson ihmistä itseään ja sitä kuinka hän kantaa itsensä.

En ole tuo kirjoittaja, mutta eihän täällä ole puhuttu ihmisen muuttumisesta vaan siitä minkä muutoksen tuovat ulkoiseen olemukseen. Ja ovatko kaikki lasit heti automaattisesti kauniita?

Vierailija
20/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laseilla on vaikutuksensa, voivat pienentää silmiä, piilottaa silmien ilmeikkyyttä, heijastaa jne.