Onko oikeasti olemassa miehiä, jonka mielestä nainen ei näytä yhtä kauniilta silmälasien kanssa?
Kommentit (29)
Kyllähän tuon tajuaa myös silmälasipää itse. Terv. N, silmälasipää
Riippuu laseista. Joillekin sopii tosi hyvin, joillakin on itselleen sopimattomat kehykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen tuota mieltä. En toki sanoisi noin naiselle, koska eihän siinä olisi järkeä kun ei niitä laseja kauneuden takia pidetä. Mutta jos puhtaasti ulkonäön kannalta miettii, ne ovat ylimääräinen härpäke naamalla. Jos on todella kauniit kasvot, ei siihen päälle mitään ylimääräistä kaipaa.
Täyttä p*skaa. Lasit eivät mitenkään peitä kasvonpiirteitä tai muuta niihin. Jos nainen ei sinusta ole lasien kanssa yhtä kaunis, se on oma assossiaatiosi jonka olet päässäsi kehitellyt.
Ei muuta kasvonpiirteitä mutta totta kai lasit vaikuttavat ihmisen ulkonäköön.
Yksi mies kerran ihastui minuun juuri silmälasieni vuoksi. Hänellä oli itsellä samantyyliset, mutta toki miesten malli.
Olen samaa mieltä vaikka itsellänikin on lasit
Vaikka olisi kuinka kivat ja käyttäjälle sopivat lasit, eivät ne nyt varsinaisesti minunkaan mielestäni ketään kaunista. Naista sen enempää kuin miestäkään. Esim. iltapuvun tai hääpuvun kanssa naisella lasit näyttävät aina mielestäni jotenkin ylimääräisiltä ja ajattelen, että olisi kannattanut edes juhlaan laittaa piilolinssit. Mutta kauneus on katsojan silmissä ja jokaisella lienee oikeus mielipiteeseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen tuota mieltä. En toki sanoisi noin naiselle, koska eihän siinä olisi järkeä kun ei niitä laseja kauneuden takia pidetä. Mutta jos puhtaasti ulkonäön kannalta miettii, ne ovat ylimääräinen härpäke naamalla. Jos on todella kauniit kasvot, ei siihen päälle mitään ylimääräistä kaipaa.
Täyttä p*skaa. Lasit eivät mitenkään peitä kasvonpiirteitä tai muuta niihin. Jos nainen ei sinusta ole lasien kanssa yhtä kaunis, se on oma assossiaatiosi jonka olet päässäsi kehitellyt.
Vahvat miinuslasit pienentää silmiä todella paljon, ei se nyt ketään ainakaan kaunista. T:Rillipäinen nainen
Kyllä ne tuntuu naisetkin kummasti kaikkoavan, kun astelen paikalle pullonpohjineni....
Muutama vuosi sitten silmälasimuoti oli kuin pilailukaupasta. Ylisuuret kehykset kaikilla!
Jotkut ihmiset taas näyttää oudoilta ilman laseja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se monista tekee naisesta ruman nörtin
stereotypia vahvassa
sanovat rillipääksi
juu oon huomannut
Mun ystävät ei halua tapailla naisia, joilla lasit
se on NO NO
Saattaa ne vähän silmien ympäristöä peittää tokihan paljon riippuu niistä laseista.
Vierailija kirjoitti:
Spermat naamalle ja osa menee silmälaseille, ihana näky.
Tämä on juuri se palvelus, mitä laseista täällä saa. Hurraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvat miinuslasit pienentää silmiä todella paljon, ei se nyt ketään ainakaan kaunista. T:Rillipäinen nainen
Jatkan vielä, en myöskään näe meikata muuta kuin piilarit päässä joten se silmälasi-look on automaattisesti myös hyvin naturelli look. Ehkä siksikin koen olevani kauniimpi ilman laseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset lasit saa näyttämään seksikkäämmiltä
kirjastotätifetissi
Fetissejä voi käsitellä seksiosastolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista, jos lasit jonkun takia rumentavat ihmistä. Itse en edes huomaa onko jollakin lasit vai ei, koska minä katson ihmistä itseään ja sitä kuinka hän kantaa itsensä.
En ole tuo kirjoittaja, mutta eihän täällä ole puhuttu ihmisen muuttumisesta vaan siitä minkä muutoksen tuovat ulkoiseen olemukseen. Ja ovatko kaikki lasit heti automaattisesti kauniita?
Laseilla on vaikutuksensa, voivat pienentää silmiä, piilottaa silmien ilmeikkyyttä, heijastaa jne.