Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
26541/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut valitettavan, että nykyään ei osata lukea, ei laskea eikä puhua. En uskonut etteikö edes puhua Suomessa osattaisi, mutta näitä viestejä seuratessa, totta sekin on. Hymiöitä rivissä,  surullinen suuta. Uskon että nuoriso on viisaampi, täällä palloilevat hymiön äsken läytäneet hymiöhömelöt.

Tarkoitatko emojeita?

Täh, mitä ne on, kerro ihmeessä tai näytä jos et osaa kertoa.

Vierailija
26542/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi ja Melody ottaa yhteen. Jes Taavi kertoo Melodylle kuinka se on kiukutteleva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26543/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melody söi kattilasta suoraan ahnehtien monta kauhallista vaikka ruokaa kattilassa kaikille. Myös nuolee käsiään kesken ruuan laiton.

Myös aivasteli käsiinsä ja jatkoi sitten leivän tekoa pesemättä käsiään.

Vierailija
26544/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi valitsee Melodyn kuningattareksi ja itsensä Anssin ja Pekan kuhnuriksi. BB:n alkoholivarastot juotu eli alkoholikielto.

Sanni pääemännäksi keittiöön.

Mielenkiintoista nähdä kuinka Anssi ja Pekka sitten kuhnuroi ja jakelee epämääräisiä käskyjä.

Kuinka Sanni onnistuu tehtävässä, missä lusmuilu näkyy heti.

Jos valtaus onnistuu. Koko tehtävä on epäonnistunut. Pitkälti edellämainittujen takia.

Vierailija
26545/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi ja Melody ottaa yhteen. Jes Taavi kertoo Melodylle kuinka se on kiukutteleva

Melody alkoi heti esittämään pirteämpää

Vierailija
26546/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko taas toi ihraperze kokkaa epähygienisesti, tollainen ei edes saisi valmistaa ruokaa. Kala vielä herkkä raaka-aine!! Jää kyllä lounaani On The Rockissa tästä lähin syömättä kun nyt itse nähnyt toimintatavat.

siis mitä! tekeeks toi työkseen ruokaa jossain?!

“Ravintola-alalla on tärkeää, että kuljetukset ovat joustavia ja ajallaan. Classimon toimitukset ovat sitä ja kuljettajat aina piristysruiske työpäivään!”

https://www.classimo.fi/

Vierailija
26547/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö vi**taisi jos meet BB taloon ja teet siellä omaa työtäsi koko ajan...? Mä ainakin kieltäytyisin jos olisin tuossa tilanteessa kuin Melody. Mutta se nauttii saamastaan vallasta. Se ei oikeesti osaa olla missään muualla kuin tuossa keittiössä. Nyt toivon vallankaappausta ja Mellu muihin hommiin.

Anssi olisi halunnut eilen ottaa keittiövuoron, mutta sitä ei annettu hänelle. 

Jep ja tänään Mellu valitti Samille kun oli ottanut väärää juustoa. "vois aina ensin kysyy ennen kuin ottaa".

Oon jo pidemmän aikaa ihmetellyt oliko tämä kyökkipiian rooli joku tietoinen pelitaktiikka ja pas*a sellainen, vai onko kaiken keittiössä "uhrautumisen" tarkoitus päästä vähällä muista tehtävistä ja syödä samalla koko ajan kuormasta. Ensin aamulla hirveä saarna työläisille, etteivät syö hovin juustoa ja hetkeä myöhemmin höyläten siivuja omaan suuhun samalla kun teki leikkelelautasta hoville. Ja voi taivas se sormilla/lusikoilla/kauhoilla jatkuva maistelu ilman asianmukaisia pesuja/aterimen vaihtoa!?

Melody vissiin ajatteli itse ottamallaan arvovallallaan ratsastaa finaaliin asti, koska kukapa kokkia laudalta yli nakkaisi. Mutta kyllähän ton keittiönatseuden, jatkuvan komentelun, neuvomisen ja kuormasta syömisen luulisi alkavan ketuttaa yhtä jos toistakin. Tai ainakin minua on alkanut ketuttaa niin paljon, että laitan äänet pois kun tämä täti on äänessä.

Vierailija
26548/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anssi valitsee Melodyn kuningattareksi ja itsensä Anssin ja Pekan kuhnuriksi. BB:n alkoholivarastot juotu eli alkoholikielto.

Mielenkiintoista nähdä kuinka Anssi ja Pekka sitten kuhnuroi ja jakelee epämääräisiä käskyjä.

Vaikka valtaus onnistuu. Koko tehtävä on tästäkin huolimatta epäonnistunut. Pitkälti edellämainittujen takia.

Toi Anssi on kyllä ärsyttävä, nyt olevinaan niin äijää ja suurta sankari (ruokaa mässyttäen).

Vierailija
26549/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Pekka saa piiloutua noiden uimalasien taakse? Virtanen vastaa!

Vierailija
26550/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan Kuppilat kuntoon-kauppatehtävää. Tuossa kyökissä olisi merkittävästi korjattavaa. Nyt toi keittiövastaavan touhu on ihan fingerporia.

Hahhhaaa, tää on niin totta!! Ei muuta kuin vinkkiä tuotannolle, saadaan kunnon spinoffi, "BB fingerfood" :D

Vierailija
26551/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka valtaus onnistuu. Koko tehtävä on tästäkin huolimatta epäonnistunut. Pitkälti edellämainittujen takia.

Toi Anssi on kyllä ärsyttävä, nyt olevinaan niin äijää ja suurta sankari (ruokaa mässyttäen).

Anssi on moukka kuten Pekkakin.

Vierailija
26552/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sopivat toukkia nuo. Hatut sopii noihin poskiin. Jessss🙉🙉

Kuin kaksi marjaa. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Juuuuuuu

Vierailija
26553/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut valitettavan, että nykyään ei osata lukea, ei laskea eikä puhua. En uskonut etteikö edes puhua Suomessa osattaisi, mutta näitä viestejä seuratessa, totta sekin on. Hymiöitä rivissä,  surullinen suuta. Uskon että nuoriso on viisaampi, täällä palloilevat hymiön äsken läytäneet hymiöhömelöt.

Tarkoitatko emojeita?

((👋)))

Vierailija
26554/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melody pitää jatkuvasti auki tuota jääkaapin ovea, kun häärää keittiössä - ammattikokki! Ei mikään ihme, kun osa jo kärsii vatsavaivoista, jos ruoat on pilalla... Viime kaudella oli itse asiassa sama systeemi, että pitivät ovea auki koko sen ajan, kun tekivät esim. voileipiä, ja sitten ihmettelivät kalan/lihan pilaantumista.

Oletteko huomanneet sitä, että onko Melody tehnyt koko bb-historian aikana mitää virheitä?

On speguloimassa muiden asioita, mutta entä oma rooli?

Niin, keittiössähän se on koko ajan ollut. Keittiön voisi vallata myös.

Kannatan! Kunnon keittiön kapina & kaappaus :)

Vierailija
26555/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko emojeita?

Arvasin ettet tiedä.

Vierailija
26556/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi istumaan samassa ruokapöydässä tuon syöttöporsas Jasmiinan kanssa, oksennus tulisi.

🥕🍑🐋🐽. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vastailen tässä omiin kommentteihini kun olen niin yksinäinen eikä kukaan muu huomaa mua. Mulla ei ole ystäviä kun olen niin ilkeä. Mulla on aikaa kirjoitella tänne kommentteja aamusta iltaan kun mulla ei ole edes töitä. Ei mulla muuta tällä kertaa.

Ottaako tiukille 😅😅😅😅😅🐳🐳

Huomasitteko muuten hienot emojini? Osaan ilmaista itseäni niillä hyvin kun sanavarastoni on niin rajoittunut. En ole ollut ihmisten ilmoilla pitkään aikaan.

Vierailija
26557/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo Melody huuhtele mitään hevi-tuotetta? Suoraan salaatiksi vaan.

Vierailija
26558/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on valmista, Melooni pitänyt huolen että oma pikku masu onkin jo täynnä. Se on kiva ettei tarvinnut tuotannon hommata Mellulle murkkupukua kun on takamusta omasta takaa.

Vierailija
26559/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia Pekka saa piiloutua noiden uimalasien taakse? Virtanen vastaa!

Eiks Pekka saanut lasit tuotannolta?

Vierailija
26560/105262 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekalta nyt tuo turkinreuhka ja uimalasit hiivattiin!!! Tehtävä on olla muurahaisia ja kaikilla on asut sitä varten niin pitäisi BB:n komentaa myös Pekkaa noudattamaan tehtävää. Ärsyttää tuo ukko ja sen jatkuva esitääminen niin, että pää räjähtää ;)

Ketju on lukittu.