Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Onko tuo yksi jossain psykoosissa?
Aki on kyllä ollu hyvä viikkotehtävässä.Olen pettynyt Katjaan .Jossain vaiheessa tuijotti vaan tyhjyyteen.Kiva oli vähän saada Jassun ja Villen ns ketkuja.Välillä otti päähän Taavin kilarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa se näkyy Juhanin, Anssin ja Pekan mielenlujuus tehtävän suorituksessa. Hirvee jupina ja murmutus selän takana Akista, kun hän heittäytyy rooliinsa. Juhani noista ehkä suurin pettymys, että samanlainen seläntakana puhuja kun muutkin.
No omaa oksaansa sahaavat poikki. Kiva nähdä heidän ilmeensä, kun kuulevat salatehtävästä.
Aki kävi yöllä talossa ja oli ihan oma itsesnsä. Toivotteli toisille hyvät yöt ja kauniita unia.
Sulla menee ihmiset sekaisin.
En tiedä ketä tarkoitit, mutta Aki kyllä kävi yöllä talossa ns. omana itsenään ja varmisti onko kaikilla hyvät fiilikset ja toivotti hyvät yöt.
Tässä tehtävässä Aki, Juhani ja Pekka ovat saaneet aikaiseksi pystin arvoiset esitykset. Heille voisi ojentaa vapaalipun suoraan finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on väärin ,että Mellulla on niin sanottu paikka missä voi saada vähän ajatuksia pois eli keittiö.Jos ihminen saa tehdä hommia mistä tykkää niin onhan se tavallaan väärin muita asukkaita kohtaan.
Siis miten hitossa voi olla väärin, jos sattuu tykkäämään ruoanlaitosta? Toiset tykkäävät peleistä, meikkaamisesta ja kuntoilusta, onko sekin epäreilua, että pääsevät välillä tekemään näitä asioita? Kyllähän tuolla kaikki muutkin voivat etsiä sen oman paikkansa, jossa saa ajatuksia pois. Ei sitä kukaan ole kieltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsojat päättävät häätöön joutujat. 100 prosentin todennäköisyydellä naisia. Suominainen ei kestä toista suominaista.
Nainen on naiselle susi.
En ymmärrä tätä ajatusmallia. Miksi ihmeessä äänestää naista ihan vain sen takia, että hän on nainen eikä yhtään kiinnostava persoona omaan mieleen? Viime vuonna tykkäsin Paulasta, mutta tänä vuonna suosin kyllä voittoa miehelle, koska ovat mielenkiintoisempia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on väärin ,että Mellulla on niin sanottu paikka missä voi saada vähän ajatuksia pois eli keittiö.Jos ihminen saa tehdä hommia mistä tykkää niin onhan se tavallaan väärin muita asukkaita kohtaan.
No toiset saavat ajatuksiaan pois siellä punttinurkkauksessa. Onko sekin väärin?
Vierailija kirjoitti:
Aki: "mitkä piirakat teille maistuu, jos karjalanpiirakoista puhutaan..." 😂
Tarkoitti varmaan riisipiirakat, perunapiirakat vai ohrapiirakat; tässä nämä yleisimmät Pohjois-Karjalassa tehtävät ja syötävät. Mitäs hassua siinä on?
Minä en ole paljon seurannut tuota hovin puolta, joten voisiko joku kertoa, mitä Taavi on tehnyt tässä viikkotehtävässä. Aina kun minä näen Taavin, hän istuu sohvalla ja tuijottaa kokkaavaa Melodyä tai tulee pk:sta ja kertoo, mitä isoveljeltä on tilattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten hitossa voi olla väärin, jos sattuu tykkäämään ruoanlaitosta? Toiset tykkäävät peleistä, meikkaamisesta ja kuntoilusta, onko sekin epäreilua, että pääsevät välillä tekemään näitä asioita? Kyllähän tuolla kaikki muutkin voivat etsiä sen oman paikkansa, jossa saa ajatuksia pois. Ei sitä kukaan ole kieltänyt.
ehkä joku muukin haluaisi tehdä ruokaa, kaikki ei välttämättä pidä melonin herkuista vaikka kohteliaasti kehuukin, ei pidä olla yksinvaltias vaikka kuinka tykkäisi ruuanlaitosta, eikö hän muuta osaa/viitsi?
Käyttäjä36339 kirjoitti:
Ei ole ennen nähty noin vähäveristä kuningatarta, on niin onnettoman oloinen koko ajan. Pekkaa ei jaksa kuunnella eikä katsella, molemmat siis ulos.
Katjan pitäisi ymmärtää luovuttaa jo. Tuntuu pahalta katsoa noin henkisesti huonosti voivaa viikosta toiseen. Ja ennenkuin tukehtuu porkkanaansa tai ketjuihinsa!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole paljon seurannut tuota hovin puolta, joten voisiko joku kertoa, mitä Taavi on tehnyt tässä viikkotehtävässä. Aina kun minä näen Taavin, hän istuu sohvalla ja tuijottaa kokkaavaa Melodyä tai tulee pk:sta ja kertoo, mitä isoveljeltä on tilattu.
Tarjoillut ja kattanut ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toiset saavat ajatuksiaan pois siellä punttinurkkauksessa. Onko sekin väärin?
Niinpä, samaa ihmettelin. Ja tuotakin kommenttia on peukuttanut jo 9 henkilöä. Eikö porukka ajattele yhtään mitään, vaan pitää valittaa ihan valittamisen ilosta ja löytää epäreiluuksia ihan joka paikassa. Tuolla logiikalla bb on epäreilu siinäkin, kun ihmisillä on erikokoiset takapuolet ja vessanpönttö tuntuu kaikille erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin palvelee aina ruokailujen ajan hovin väkeä, ja sen homman on ainaki tehnyt vimpan päälle hyvin. Mut mä taas oon seurannut aika paljo hovia, niin en tiedä mitä se tekee sillon ku hovi ei ole syömässä.
Taavin stressi ja ärsyyntyminen tulee vissiin siitä, että tilaukset tökkii, juomat ei tule oikeaan aikaan, varastohuoneen ovea ei saa auki silloin kun se pitäisi saada ym. Ei niinkään siitä että ois fyysisesti paljon töitä.
Asukkaille vois näyttää että Pekka näpisti sen viinipullon .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä joku muukin haluaisi tehdä ruokaa, kaikki ei välttämättä pidä melonin herkuista vaikka kohteliaasti kehuukin, ei pidä olla yksinvaltias vaikka kuinka tykkäisi ruuanlaitosta, eikö hän muuta osaa/viitsi?
No se on sitten eri asia, jos joku toinenkin haluaa. Tuossa kommentissa sanottiin vain, että on epäreilua, että Melody saa tehdä hommia, mistä tykkää.
Katja ei oikein ymmärrä tehtävän pointtia . Haluais niin olla mieliksi Pekalle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin palvelee aina ruokailujen ajan hovin väkeä, ja sen homman on ainaki tehnyt vimpan päälle hyvin. Mut mä taas oon seurannut aika paljo hovia, niin en tiedä mitä se tekee sillon ku hovi ei ole syömässä.
Taavin stressi ja ärsyyntyminen tulee vissiin siitä, että tilaukset tökkii, juomat ei tule oikeaan aikaan, varastohuoneen ovea ei saa auki silloin kun se pitäisi saada ym. Ei niinkään siitä että ois fyysisesti paljon töitä.
No tuo ei kyllä yllätä, että hänen suurin tehtävänsä on stressata asioita, jotka ovat täysin bb:n hallinnassa.
Ei ole ennen nähty noin vähäveristä kuningatarta, on niin onnettoman oloinen koko ajan. Pekkaa ei jaksa kuunnella eikä katsella, molemmat siis ulos.