Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Ja taas odotellaan lisäohjeita... 🥱 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaisten naisviha näkyväksi kirjoitti:
Fitness-Laura putosi, koska on 1. nuori, 2. kaunis ja 3. nainen. Palstamaammojen vihollinen numero yksi.
1.nuori= ei haittaa
2. Kaunis= olisi ilman niitä lakritsimattoripsiä, yliturvotettuja huulia, keltaista helmeä suussa, hiustenpidennyksiä
3. Nainen= ei haittaa
Eli katso kohta kakkonen= ei vaan sytytäJassu, nuori, vaikka toisin luulin,ei haittaa. Nainen, sopisi myös mieheksi. Ei ole kaunis kun pulleus pilaa kasvot, kankut, selän, kaulan ym. Viimeinen kohta, ei todellakaan sytytä. Tässä sulle, ole hyvä.. 🤭
Juu ei liika lihavuus sytytä enkä usko, että Jassu luulisi toisten olevan hänelle kateellinen siitä, mutta ensimainittu on vartavasten hommannut itselleen kohdassa kaksi mainitut jutut ja joku luulee, että niistä joku on kateellinen. Ei vaan ole tuollainen makkarahuuli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tää vapaamatkustaja kaljulaura tekee tässä formaatissa?
Kaunis ja herttainen tyttö. Oli eilen ilo katsoa haastattelu. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Jo toi Katja kutsui Pekan vierelleen,ei helevata iilimatoa, kutsuu varmaan sen yöksikin sänkyynsä. Homma pilalle ennenkuin alkoikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas odotellaan lisäohjeita... 🥱 😴
Koko päivän kestävä aamu, kun tehtävähän alkaa aikaisin😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaisten naisviha näkyväksi kirjoitti:
Fitness-Laura putosi, koska on 1. nuori, 2. kaunis ja 3. nainen. Palstamaammojen vihollinen numero yksi.
1.nuori= ei haittaa
2. Kaunis= olisi ilman niitä lakritsimattoripsiä, yliturvotettuja huulia, keltaista helmeä suussa, hiustenpidennyksiä
3. Nainen= ei haittaa
Eli katso kohta kakkonen= ei vaan sytytäJassu, nuori, vaikka toisin luulin,ei haittaa. Nainen, sopisi myös mieheksi. Ei ole kaunis kun pulleus pilaa kasvot, kankut, selän, kaulan ym. Viimeinen kohta, ei todellakaan sytytä. Tässä sulle, ole hyvä.. 🤭
Juu ei liika lihavuus sytytä enkä usko, että Jassu luulisi toisten olevan hänelle kateellinen siitä, mutta ensimainittu on vartavasten hommannut itselleen kohdassa kaksi mainitut jutut ja joku luulee, että niistä joku on kateellinen. Ei vaan ole tuollainen makkarahuuli.
Onko Jassulla vain alahuulessa potoksia, vai posketko työntää noin törölleen..
Vierailija kirjoitti:
Onko Taavi homppeli?
Näin on jotkut palstailijat 'päätelleet'.
Minä en tiedä, ja ihan sama minulle.
En tiedä mistä ovat asian päätelleet...
Tuo 'muun täytteen pyllyyn kaipuu' -heitto oli vitsi.
Kokeilin miten palsta reagoi.
Btw, kyllä heteromieskin voi tykätä erikoisita leikeistä ihan naistenkin kanssa.
Taavi osaa kyllä olla Välillä tosi rasittava. Koko päivän äkäilly itse kullekin. Nyt tuolla pitäis kuhnureitten sääliä Taavi-parkaa, ku Taavi joutuu töihin. Vähän asennetta peliin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö juristilla ole parempaa tekemistä kuin leikkiä lasten leikkejä tuolla?
Juristilla on miestenmetsästys elämän ykkösprioriteetti. Ei urasta niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Taavi osaa kyllä olla Välillä tosi rasittava. Koko päivän äkäilly itse kullekin. Nyt tuolla pitäis kuhnureitten sääliä Taavi-parkaa, ku Taavi joutuu töihin. Vähän asennetta peliin.
Mitä hittoa täällä taas jauhetaan. Minä en ainakaan ole nähnyt Taavin olevan mitenkään äkäinen tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura, joka tippui. Katsoin lehdestä haastattelun. M i k s i on ruma kielikoru, rumat ripset ja yliturvotetut huulet. Eipä juuri mitään aitoa ja kaunista. Lisäkkeet veks. Häiritsee kaikki edellämainitut vermeet, jotka on kaikki ylisuurta. Ja se suussa oleva värillinen herne vai mikä hitto. Yök.
Laura totes talossa aiheuttavansa yleensä naisille ulkonäköpaineita.
Yleensä nämä liikaa itseään kirurgisesti ja eri "kauneus"toimenpiteillä muokkaavat ihmiset herättää lähinnä vaan kysymyksen miksi, miksi haluat näyttää muoviselta vahanukelta.
Laura on vasta 25v., mutta menisi kymmenen vuotta vanhemmasta.
Huulet ylipaisutettu, naama pingotettu niin, ettei mikään juuri liiku, silmiä hyvä kun edes näkee niitten lasinpyyhkijöiden alta.
Tottakai myös silikonit, suunnitteli jossain vaiheessa suurentavansa niitä lisää.
Lähinnä surettaa hänen puolesta, noin huonolla itsetunnolla varustettu ihminen ei voi olla kovin onnellinen.Kumpi Laura, pakanamaankartta vai muovikuvatus. Muovikuvatus, siis tahtoo aiheuttaa muille naisille tuskaa? Minä katson häntä säälien, esimerkkinä epävarmasta ihmisestä.
Tänään tulee dokumentti naisissat jotka muovaavat itseään ja lekureista jotka tällä rikastuvat.
KATSO MYÖS. SAIRAASTI LIHAVA... 😂😂😂😂🐽🐽🐽🐽🐽🤮🤮🤮🤮🤮🤮
..
Vierailija kirjoitti:
Jaa itkupilli-Katja sitten päässyt leikkimään kuningatarta? Tuotanto ei uskaltanut sitä pistää muurahaiseksi, kun se olisi taas saanut siitäkin itkupotkuraivarin ja itkenyt kuin pikkutyttö monta päivää.. Ärsyttää tuollaiseet, joita pitää sitten paapoa loputtomiin. Olisi tuo muija saanut lähteä eilen kotiin pillittämään. Keski-ikäisyyden kynnyksellä oleva ihminen ja sitä pitää pitää kuin kukkaa kämmenellä koko ajan, ettei vaan tule paha mieli...
Sama täällä, ärsyttää suunnattomasti tuollainen käytös, itkeä pillitti koko päivän ja senkin jälkeen kun ei tippunut, eli heittäytyi uhriksi. On kuulemma ainoa lapsi, niin ymmärtää tuon käytöksen eli saanut aina tahtonsa lävitse. Olisin todellakin toivonut, että olisi tippunut. Jotenkin vaikea uskoa, että on juristi, kun tuollainen asia BB talossa saa itkeskelemään tunti tolkulla. Äsken Pekka sanoi, että oli ihan reilua, kun oli arvonta noista rooleista, niin Katja sanoi, että kuningattaren valinta ei ollut reilu. Hah, hän itse siellä yöllä laskeskeli kengännumeroita eli halusi nimenomaan kruunun, niidenhän piti yhdessä Sannin kanssa hoitaa hommaa mutta pikku prinsessa halusi itse olla kuningatar, ja kun isi oli varmaan äänestänyt häntä. Ei tuo mitään kontenttia taloon.
Onko muurahaisetkin nykyään vegaaneja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikki: Lasse & Jassu (molemmat!)
Mullakin. Jassu oli eka viikon jälkeen mun inhokki, mutta oon huomannut, että sillä selvästi on se turkkilainen(?) temperamentti mikä kuohuu, mutta on aika tarkkanäköinen, ystävällinenkin ja lisäksi juuri sellainen hömppä, joka ei ole liian hömppä, että olisi tyhmä. Vähän niinkuin hyvä hömppäelokuva. Ei mitään kaatuilu- ja kakkahuumoria.
Jasmiinalla on pitsanpaistajan luonne.
Eli syö palasen jokaisesta tekemästään pizzasta.
Taitaa hotkia koko pizzan alta sekunnin ja huutaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa täällä taas jauhetaan. Minä en ainakaan ole nähnyt Taavin olevan mitenkään äkäinen tänään.
Eiku joo, kyllä se tosiaan äsken tuossa valitti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo ajattelee että kultatuoli on joku oikea tuoli? Kultatuolihan tarkoittaa käsillä kahteen pekkaan kantamista
Tuolla on vaan yx pekka
Nyt äkkiä vois BB kuuluttaa et tuo yks työläinen pois tuolta kuningattaren kainalosta!
Gay-Villellä vauvafetissi. Tykkää kulkea vauvanhatussa ja vaipoissa. Välillä paskoo vaippaansa tyytyväisenä.
Taavi taitaa kaivata sinne pyllyyn vähän muutakin täytettä. Ehkä saisi vihdoin sitten hymyn myös huulillensa.