Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Äänestin juuri aika sopivalla summalla. Kohta näkee auttoiko. Jos ei niin lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa tuo Katjan huono ryhti... Koska itselläni taitaa olla samanlainen. Tuoltako se tosiaan näyttää, apua! Tuleepa motivaatiota treenata ryhtilihaksia...
Joo en yleensä kommentoi asukkaiden ulkonäköä, mutta täytyy sanoa, että minua jopa hieman ahdistaa tuo Katjan huono ryhti. Siis että miten sen hengitys kulkee, kun se välillä on niin lysyssä. Voi kun ymmärtäisi miten paljon hyvä ryhti merkitsee koko ihmisen olemuksessa. Mitä kaikkea se viestii.
miten ryhtia saa paremmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Voi hirvistys tuota Laura L:n pukeutumista. Millaisen kuvan hän antaa itsestään?
Päätti laittaa kaiken peliin.
Laittaisivat lihakeiton kylmään.
Taavi vaikuttaa jo hieman vainoharhaiselta. Pitäisikö sitä muistuttaa, että heitä tarkkailee vain BB, ei KGB. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Katjaa voi morkata siitä, että on ihastunut. Olen aika varma, että mulle olisi käynyt samalla tavalla. Olisin ihan heikkona tuohon Pekkaan. Hän on juuri sellaista huumoriveikko-tyyppiä, joka on aina vedonnut muhun, vaikka meninkin sitten naimisiin mörököllin kanssa..
Millanen idiootti antaa itsensä ihastua ja liimautua johonkin bb-talossa. On kyllä kummallinen takiainen ja tolla taitaa olla heikoin psyyke bb-talossa.
Ei nyt hyvänen aika ihmisen tarvitse liimautua johonkin tuntemattomaan ihmiseen, vaikka sen naama ja jutut kuinka kiehtoisi.
Oletko ollut BB-talossa? Minä en, mutta voisin kuvitella että siellä ihminen ihastuu vielä helpommin kuin ulkomaailmassa, ja myös ihmisiin joihin ei ulkomaailmassa todellakaan ihastuisi. Kun ei ole tekemisissä omien läheistensä kanssa, läheisyydenkaipuu korostuu. Kyse ei ole siitä, että idioottimaisesti "antaa itsensä ihastua" vaan ihastuu eikä voi sille mitään.
Myöskään heikko psyyke ei ole tahallinen teko. Toisin kuin Pekan toiminta.
No ei minulle tulis mielenkään takertua johonkin ventovieraaseentuolla tai muuallakaan, johon satun ihastumaan.
Kyllä tolla katjalla on joku läheisriippuvuus tai muu päävika. Ja se eilinen pillityskin, joka kesti tunteja, huhhuh.
Jos ihmiseltä, kuten sinulta, puuttuu kyky empatiaan ja sympatiaan, niin silloin sinulla on se päävika. Suosittelen että haet siihen apua.
Miksi kuvittelet että minulta empatiakyky puuttuisi, olen erittäin empaattinen ihminen. Mutta katja pois talosta, on raskas riippakivi, joka käyttäytyy kuin 15v humalainen ensirakastunut tyttö.
Raskas ihminen.
Koska hän kertoi silloin mm. koulukiusatuksi tulemisestaan, yksinäisyydestään ja ulkopuolisuudentunteestaan ja sinä "empaattisuudessasi" väität sitä halventavasti vain pillitykseksi ja takertumiseksi jne.
Suosittelen oikeasti että käyt kysymässä apua tuohon empatian puutteeseesi jotta sinulle asiantuntija pääsee kertomaan mikä sinussa on vikana koska täysin selkeästi et sitä itse tajua. Väitä nyt vielä että sinä olet parhain asiantuntija.
Katja todellakin ansaitsee paremman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Laura R. on kyllä ärsyttävä määkijä.
Jassu on kyllä ärsyttävä määkijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jotenki tykkää Lassesta yhtään.
Ei sen yöllisen monologin jälkeen ole oikein voinut tätä ottaa tosissaan, uskon esim. jopa Minnaa enemmän kuin tätä rottaa. Mutta kyllä Lasse hölöttävänä bimbona tuottaa tahatonta komiikkaa, kun välillä se jopa itse tajuaa kesken lauseensa, että nyt puhuu taas itsensä pussiin ja sitten koittaa siitä selviytyä, joo joo kato...
Kato joo joo sillä on liikaa sahanpurua.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa tuo Katjan huono ryhti... Koska itselläni taitaa olla samanlainen. Tuoltako se tosiaan näyttää, apua! Tuleepa motivaatiota treenata ryhtilihaksia...
Joo en yleensä kommentoi asukkaiden ulkonäköä, mutta täytyy sanoa, että minua jopa hieman ahdistaa tuo Katjan huono ryhti. Siis että miten sen hengitys kulkee, kun se välillä on niin lysyssä. Voi kun ymmärtäisi miten paljon hyvä ryhti merkitsee koko ihmisen olemuksessa. Mitä kaikkea se viestii.
Googleta ryhti ja liikkeet. Löytyy vaikaa millä mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, kuka lähtee. Kaikki tavalla tai toisella ärsyttäviä. Toivottavasti ei kuitenkaan Sanni. Sen tyhmyyttä, ulkopuolisuutta ja jatkuvaa luovuttamista on ihan viihdyttävää katsella.
Marraskuun loppuun mennessä jokainen lähtee 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleta ryhti ja liikkeet. Löytyy vaikaa millä mitalla.
vaikka*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hirvistys tuota Laura L:n pukeutumista. Millaisen kuvan hän antaa itsestään?
Päätti laittaa kaiken peliin.
Äänestän häntä.
Taavi on kateellinen Katjan ja Pekan "suhteesta". Sanokaa minun puhuneen!
Siis mitä helv... tuo äänestystilanne!
Katja ja Sami vois vaihtaa paikkaa
Siinäkin yksi kaunis siivooja.