Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Laura L ulos, ei luovuttajaa saa palkita. Toki mies katsojat pettyy kun kaunis Loora poistuu talosta. Lauran selitykset ei menneet nappiin, tulihan se itkukin mukavasti.
Kylpeekö ne samassa vedessä kaikki? Yäk.
Taavi kutsui Lassea Enrico-rakkaaksi.
Lasse siivosi kylpyhuonetta. Nyt näyttää siistimmältä, mutta ällöttävää siivota toisten hygieniatuotteita, karvoja, hiuksia ja eritteitä. Kumma kun eivät ole itse älynneet siivota edes tuollaisia jälkiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Laura L. ei putoa, on siis katsojien miehestä ok, että joku keskeyttää tehtävän. Selvä signaali myös talon asukkaille siitä, että on ok luovuttaa.
Aina on oikein luovuttaa terveydellisistä syistä, kuten alkava hypotermia.
Kyllä, veikkaan että Laura L olisi muutaman minuutin päästä ollut hengenvaarallisessa tilassa.
Huh, onneksi itse älysi tilansa, kun valvomo selvästi tarkkaamattomuuttaan vaaransi hänen henkensä eikä huomannut erittäin kriittiseen tilaan menossa olevaa HYPOTERMIAA!!!
Onneksi Laura selvisi tästä ennen joutumistaan SHOKKIVAIHEESEEN.
Vierailija kirjoitti:
Laura L ulos, ei luovuttajaa saa palkita. Toki mies katsojat pettyy kun kaunis Loora poistuu talosta. Lauran selitykset ei menneet nappiin, tulihan se itkukin mukavasti.
Okeassa olet. Meitä kntoilevia nuoria miehiä Laura miellyttää.
Lassesta tulee jotenkin mieleen Salattujen elämien Lari, vaikka toki Larilla oli tummemmat hiukset.
Lasse sanoi sadetta ja linnunropinaa. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Lasse ja Taavi löysi toisensa. kivaa.
Taavi on majakka ja Lasse perävaunu.
Vierailija kirjoitti:
Lassesta tulee jotenkin mieleen Salattujen elämien Lari, vaikka toki Larilla oli tummemmat hiukset.
Ja pienempi nenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet tuolla on huomannu Samin olevan joukosta erillään, jopa yksinäinenkin.
Taavi ja Lasse keskusteli tästä keskenään ja ilmaisivat huolensa toisilleen, Jassun tsempatessa Katjaa itkukohtauksen keskellä totesi Samin olevan eniten irrallaan oleva tyyppi, myös Katja ja ville allekirjoitti saman asian.
Juhani totesi tykkäävänsä Samista, mutta on huomannut, ettei kaikki hänestä jostain syystä pidä.
Jos porukka huomaa noin selkeesti yhden jäävän sivuun, mikseivät puutu tilanteeseen? Toihan on jopa pahempi, että tiedostavat asian, mutta eivät varsinaisesti puutu siihen.Samia pyydetty jatkuvasti mukaan, mutta ei se tule. Siellä pihalla notskilla pyysivät monesti et tulis istumaan rinkiin mut kieltäytyi. Ei ole kovin erikoinen tiimipelaaja. Saa ihan itseensä syyttää. Itse jättäytyy ulkopuolelle. Ei osaa olla mukana ilman väittelyä tai jotain typeriä heittoja jotka ei sovi tilanteeseen.
Minä ihmettelen, kun Samia nimettiin sen takia, että ei ole tilannetajua ja heittää typeriä juttuja vääriin paikkoihin. Minä en ihan oikeasti ymmärrä, mitä nämä typerät jutut muka ovat. Ei hän minun mielestäni heitä tuolla yhtään sen ikävämpiä juttuja kuin muutkaan. Esim Pekkahan laukoo ihan mitä sattuu ihan kenelle vaan eikä kukaan siitäkään nosta niin isoa numeroa. Minusta tuntuu että tämä Samin tilannetajuttomuus on vain samanlainen keksitty ominaisuus kuin tämä sääntö-Sami -nimityskin. Esimerkiksi Pekka ja Taavi komentelevat koko ajan tuolla, mutta ei heitäkään haukuta miksikään sääntötaaveiksi.
Samalla tavalla sami ärsyttää kuin pekkakin. Sami ottaa esim monen asian kirjaimellisesti, alkaa jankuttamaan, haluaa aina olla oikeessa, ei osaa vastata ihmisten tunteisiin vaan alkaa aina ratkaisemaan kuin antaisi vain myötätuntoa jne
Ja lisään vielä, että varsinki tuo tilannetajun puute voi olla ihan super rasittavaa. Esim kun seisoivat niillä veneillä niin sami siinäkin jankutti jotain ja muut yritti sanoa, että oletko hetken aikaa hiljaa. Lopulta onneksi hiljeni. Melodi tais sanoa, että löydyt tuolta vedestä jos et lopeta :D Samalla tavalla pekalle on sanottu, että nyt turpa kiinni (samille sanotaan huomattavasti nätimmin) ja ne kohdat mitkä olen nähnyt niin pekka pitää sillon suun kiinni, mutta samin pitää ensin saada jankuttaa ja jankuttaa ja sitten hiljenee.
Onko Taavilla ja Lassella joku spa-tehtävä?
Taavia luulee helposti ikäistään nuoremmaksi. Varsinkin Lassen kanssa ollessaan ei tajua noiden ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi ja Lasse keskusteli tästä keskenään ja ilmaisivat huolensa toisilleen, Jassun tsempatessa Katjaa itkukohtauksen keskellä totesi Samin olevan eniten irrallaan oleva tyyppi, myös Katja ja ville allekirjoitti saman asian.
Juhani totesi tykkäävänsä Samista, mutta on huomannut, ettei kaikki hänestä jostain syystä pidä.
Jos porukka huomaa noin selkeesti yhden jäävän sivuun, mikseivät puutu tilanteeseen? Toihan on jopa pahempi, että tiedostavat asian, mutta eivät varsinaisesti puutu siihen.Samia pyydetty jatkuvasti mukaan, mutta ei se tule. Siellä pihalla notskilla pyysivät monesti et tulis istumaan rinkiin mut kieltäytyi. Ei ole kovin erikoinen tiimipelaaja. Saa ihan itseensä syyttää. Itse jättäytyy ulkopuolelle. Ei osaa olla mukana ilman väittelyä tai jotain typeriä heittoja jotka ei sovi tilanteeseen.
Minä ihmettelen, kun Samia nimettiin sen takia, että ei ole tilannetajua ja heittää typeriä juttuja vääriin paikkoihin. Minä en ihan oikeasti ymmärrä, mitä nämä typerät jutut muka ovat. Ei hän minun mielestäni heitä tuolla yhtään sen ikävämpiä juttuja kuin muutkaan. Esim Pekkahan laukoo ihan mitä sattuu ihan kenelle vaan eikä kukaan siitäkään nosta niin isoa numeroa. Minusta tuntuu että tämä Samin tilannetajuttomuus on vain samanlainen keksitty ominaisuus kuin tämä sääntö-Sami -nimityskin. Esimerkiksi Pekka ja Taavi komentelevat koko ajan tuolla, mutta ei heitäkään haukuta miksikään sääntötaaveiksi.
Samalla tavalla sami ärsyttää kuin pekkakin. Sami ottaa esim monen asian kirjaimellisesti, alkaa jankuttamaan, haluaa aina olla oikeessa, ei osaa vastata ihmisten tunteisiin vaan alkaa aina ratkaisemaan kuin antaisi vain myötätuntoa jne
No sitähän tarkoitinkin, miksi Pekan sanomisiin ei suhtauduta samalla tavalla kuin Samin. HÄnen jutuilleen vain nauretaan, mutta Samille aletaan saarnaamaan, että älä nyt kuules taas aloita.
Toi Katjan avautuminen yöllä oli jotenkin ärsyttävää. Miksi ihmeessä hän pitää itseään tärkeämpänä kuin muut. Kaikki on samalla viivalla tuolla talossa ja häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän tarkoitinkin, miksi Pekan sanomisiin ei suhtauduta samalla tavalla kuin Samin. HÄnen jutuilleen vain nauretaan, mutta Samille aletaan saarnaamaan, että älä nyt kuules taas aloita.
Molemmat on häädössä: pekka ja sami.
Ja ehkä se ero johtuu siitä, että pekka on välillä hauska ja sami ei koskaan. Sami jankuttaa ja pekka huutaa ja mesoaa. Molemille sanotaan tarpeen mukaan, että hiljaa, mutta eri tavalla.
Lasse on hyvä kun se eläytyy joka tehtävään
Vierailija kirjoitti:
Toi Katjan avautuminen yöllä oli jotenkin ärsyttävää. Miksi ihmeessä hän pitää itseään tärkeämpänä kuin muut. Kaikki on samalla viivalla tuolla talossa ja häädössä.
Ei missään kohtaa pitänyt itseään muita tärkeämpänä.
Vierailija kirjoitti:
Lasse sanoi sadetta ja linnunropinaa. 😂😂😂
Mä kans mietin että kuulinko oikein 😂
Lasse nimenomaan puuttuu, eli juttelee Samin kanssa tämän tästä. Tänäänkin moneen otteeseen, ja ihan hyviä keskusteluja ollut (aiemmin päivällä mukana myös Juhani).
Katja ei huomioinut Samia tänään edes silloin ulkona, kun tämä huolehti omasta 'ruohonleikkuuvastaavan' viikonloppuhommastaan, vaikka Sami yritti kiinnittää Katjan huomiota mm 'trimmaamalla' leikkiin sopien tämän kukkaseppelettä.
Katja ei edes kääntynyt, jatkoi vain omaa marinaansa Jassulle - nimeämisistä tottakai.