Joko odotat vappua?
Kommentit (28)
Olen yövuorossa, joten tänä vuonna en Wappua tule näkemään. Ehkä vien munkkeja töihin jos oikein innostun.
Joo, siitä alkaa puolen vuoden vuorotteluvapaa.
En odota vappua mutta ihanan piukkaa peppua odotan saavani pian....naiselta
Kyllä, YL:n konsertti klo 9 Ullanlinnanmäellä. Ohjelma muuten radioidaan kuten jo 70 vuoden ajan. Sieltä anopille aamiaiselle.
Sitten vielä Kaupunginorkesterin vappumatinea. Sekin muuten radioidaan suorana kuten joka vappuna.
Joo, tulee kivasti yksi vapaapäivä keskelle viikkoa. Muuta hyötyähän siitä ei nyt oikeastaan ole.
En, vappu ei merkitse yhtään mitään.
Tietysti, pitkät vapaat töistä silloin.
Ai niinku suomalaisen työn muistojuhlaa? En.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tulee kivasti yksi vapaapäivä keskelle viikkoa. Muuta hyötyähän siitä ei nyt oikeastaan ole.
Yhden päivän takia ei hyövää ryypätä. Krapulakin kestää kauemmin.
En odota. Ei se ole sen kummempi päivä kuin muutkaan päivät.
En vietä vappua mutta nyt odotan sitä koska olen silloin aamuvuorossa marketin kassalla. Saan tuplapalkan ja pääsen helpolla koska krapulaiset ihmiset raahautuvat kauppaan vasta iltapäivällä jolloin olen jo vapaalla :D
En nykyään vietä erikoisemmin vappua, ehkä munkin ostan.
Lapsena sitä jaksoi odotella kaikenlaisia jouluja, jusseja sekä vappua. Saatiin ilmapallo ja markkipallolla sai pompottaa. Nyt en vaan jaksa tollasia kuin vappu edes ajatella, ihan turha juhlapäivä. Taitaa olla kommareilta peräisin.
Kyllä. Peräkärry ja kaivinkone ovat jo valmiiksi huollettuja. Vappuna on paskanajopäivä.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt kunnon duunarina otat torstain ja perjantain vapaaksi?
En. Typerin juhla.
Olen töissä vapunaattoon aamupäivään klo 11.00 asti.
Sitten nukun pari vuorokautta putkeen korvatulpat korvissa. Hipsuttelen välillä vessaan ja jääkaapille aamutakissa ja yösukissa. Otan jonkun välipalan. Nukun taas.
Ihanaa.
En vastaa puhelimeen. Pois kokonaan päältä.
Ei puheluita. Ei viestejä. Nottthinggg.
Nukun välillä.
En katso telkkua lainkaan. Ei vieraita.
Ihanaa.
Luen paperi-Hesaria välillä.
Ihanaa.
Käyn kaupassa tai pikkukävelyllä välillä.
Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
En odota vappua mutta ihanan piukkaa peppua odotan saavani pian....naiselta
Naisellahan on pillu.
En odota vappu on amatöörien ryyppäämistä. Eikä juominen ole kiinnostanut pitkiin aikoihin.