Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa sanottiinko noille palkinnosta mikä se on jos voittaa tanssikisan?
Sanottiin, että voittaja pystyy vaikuttamaan nimeämisiin.
Voisko olla että saa antaa 3 pistettä, ei jäävätä itselleen miinus pistettä. Niinhän ollut aiemminkin.
”Asukkaat eivät vielä tiedä, että voittaja tulee valitsemaan yhden häätöäänestykseen nimetyn asukkaan ja pelastamaan tämän äänestykseltä. Poistetun asukkaan tilalle voittaja asettaa yhden uuden asukkaan, joka joutuu suoraan häätöäänestykseen.”
Hirveä ”palkinto”.
No niin, mitäs minä sanoin. Nyt voivat vauhkoajat rauhoittua. Ei ollut tuotanto nyt tässä suosimassa yhtään ketään.
Aki se jaksaa edelleen luoda ihan omia koreografioita...
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Jassu voittais ja nimeäis Pekan ja Anssin.
eiks vaan yhden saanut pelastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta Alman eikä vieraiden jutut eikä tehtävät. Mielummin enemmän koostetta talosta.
Kaunis Alma, kyllä häntä kelpaa katsella.
Sama mieltä. Ihana alma.
Tuotannon omat kirjoittelivat voisivat häipyä näiltä palstoilta. Almaa ei halua kukaan nähdä enää juontajana.
Mutta kun Alma on niin söpö ja ihana ja kaunis hymykin.
Hei Alma! Onko kivakin kehuskella itseään?
Taidat olla vaan kateellinen kun Almaa kehutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetti miten aneeminen toi Taavin tanssityyli, vaihtaa vaan jalanpainoo puolelta toiselle mahdollisimman minimaalisesti.
Onneks muut onkin varsin riehakkaita.🙄
On tuolla moni tanssinut paljon energisemmin ja monipuolisemmin, käyttänyt käsiään ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Jassu voittais ja nimeäis Pekan ja Anssin.
eiks vaan yhden saanut pelastaa
En tiiä tarkemmin, luin vaan tuolta aiemmasta viestistä , että "Poistetun asukkaan tilalle voittaja asettaa yhden uuden asukkaan, joka joutuu suoraan häätöäänestykseen.”"
Lieksan metsätyömies voittaa koko paskan. Sekä tanssin että bb:n.
Vierailija kirjoitti:
Laura R:stä olen eniten yllättynyt, että vielä tanssii tuolla. On ollut yleensä niin näkymätön ja suht vetelänkin oloinen.
Vetelä tyyli jatkuu tanssiessakin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi luovuttaa toinen Laura tai Jassu??? Hurja urakka. Alkoiko tämä n. 16.30?
Alkoi noin 16.50. Kuusi tuntia siis veivanneet, uskomatonta! Ja mikä omituisinta, minäkin olen katsonut melkein koko ajan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys, että Laura L luovutti ennemmin kuin Jassut sun muut.
Kyllähän Laura vielä varmaan selittelee, että olisi jaksanut pidempäänkin, mutta kun oli vielä niin kipeä olo.....
Ei ollut palautunut tekoyskästä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi luovuttaa toinen Laura tai Jassu??? Hurja urakka. Alkoiko tämä n. 16.30
N. 16.45 eli 6 tuntia täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetti miten aneeminen toi Taavin tanssityyli, vaihtaa vaan jalanpainoo puolelta toiselle mahdollisimman minimaalisesti.
Onneks muut onkin varsin riehakkaita.🙄
No on kyllä.
Ootko kattonu Jassun ja Akin jammaamista viimesen 5-6h ajan? Ne on vetäny koko ajan tunteella, ei mitään pikku nyhjäämistä.
Lassekin jopa liikkuu enemmän, vaikka aneeminen oli alussa.
Jassun salaisuus piilee sen liikakiloissa: keho alkoi käyttämään hätävaraenergioita jenkkakahvoista ja vatsamakkaroista - saa energiaa ja jaksaa vaikka maratonin!
Mä oon kyllä eniten yllättynyt Jassun jaksamisesta, pullukalla on hyvä kunto.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Lasse on mun lemppari talossa, nii tässä tapauksessa en toivo Lassen voittoa.
Varmasti pelastaa Lauran, ja Lauran toivoisin olevan häädössä.
Mulla ihan sama. Lasse suosikki Jassun lisäksi, mutta en toivo nyt voittoa.
Jos Jassu voittaisi tämän tanssikisan ja big brother ilmoittaisi hänen rikkoneen sääntöjä ja hänen suorituksensa hylätään (ääneen laulaminen) , seuraukset olisi hurjat. Varmaan ensimmäiseksi hajoaisi päiväkirjahuone ja sitten....
Toivon mukaan Aki tai Jassu voittaa tämän tanssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuksu taloon.
Tuksu, Tuksu, puotipuksu.
Tuksu voisi tuoda kontenttia taloon.
Vierailija kirjoitti:
Jassun salaisuus piilee sen liikakiloissa: keho alkoi käyttämään hätävaraenergioita jenkkakahvoista ja vatsamakkaroista - saa energiaa ja jaksaa vaikka maratonin!
pienikin liike näyttää isolta
Vaikka Lasse on mun lemppari talossa, nii tässä tapauksessa en toivo Lassen voittoa.
Varmasti pelastaa Lauran, ja Lauran toivoisin olevan häädössä.