Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
69701/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Di kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit valita talosta kaksi ihmistä kenen kanssa lähtisit vaikka nyt pubiin tai vaikka leffaan niin kenen kanssa lähtisit ? Keiden kanssa et missään nimessä.Itse varmaan Lassen ja Taavin.Jassun ja Pekan kanssa en vaan pystyisi.Juhani olisi ykkösenä ,mutta hän lähtennyt talosta.

Pubista en osaa sanoa mutta työnantajana en ainakaan ottaisi Jassua tai Minnaa. molemmat patalaiskoja ja luovat negatiivista ilmapiiriä ympärilleen.

Juhanin ja Akin ottaisin välittömästi töihin noista existä ja nykyisistä.

Juttukumppaniksi olisi valikoitunut Sanni ja Katja, molemmat kuuntelevat myös, eivätkä muutenkaan lässytä joutavia.

Ruuanlaittajaksi en ottaisi Mellua, varmaankin Sanni siihen, osaisi ainakin ohjeeesta tehdä ja luultavasti hygieniakin olisi kunnossa.

Sannin. :D Eikö sulla oo makuaistia. Ku kattoo sen kroppaa niin taitaa käyttää kermaa ja voita Melodyn tavoin kokatessaan. Eli aivan liikaa niin et lihat hukkuu rasvalöllöön.

Ei uskoisi että on entinen arvokisaurheilija ku ei osaa syödä oikein.

Vierailija
69702/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä valitus Melodylla aina kun muut tekee ruokaa. Miksi pitä valittaa, kun toiset yrittää parhaansa? Eilenkin paheksui kokemattoman Akin kokkailua, tänään haukut sai Lasse ja Samir. Melody, sinä et omista keittiötä ja ruoka-aineksia. Antaa muidenkin yrittää, jos intoa löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69703/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melodyn monologi

Vierailija
69704/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvaperunat jaksaa läyhätä ja arvostella Samirin ja Lassen ruokia. Jättäisi mieluummin syömättä kuin haukkuvat.

Häh, miks ihmeessä? Seuraan pelkästää grillin kameraa. Kaksikko teki hartaudella pitkään ruokaa, jota muut kehui. Miksi jotkut muut haukkuu?

Liian maustettua ja joutuu ottamaan närästyslääkkeitä ruoan päälle (Jassu). Melody läyhäsi, että nyt tiedän mihin MUN mausteet on kadonneet.

Mulla on alkanut niin keittämään koko Melody. Miten muija voikin olla itseriittoinen.. Tupakkapaikalla taas tulee ohjeita ja valitusta. Mä sanoin, mä kielsin, mä kerroin, mä sanoin älä laita... Valivalivali.

Yökkis mikä ihminen.

Niinpä. Tuntuu, että moneen viikkoon hänen suustaan ei ole tullut mitään sellaista, missä ei korostaisi omaa erinomaisuuttaan tai dissaisi jotakuta muuta. 

Vierailija
69705/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellu on epäitsekkyyden malliesimerkki? Antaa mielummin syömisetkin muille ja jää mielummin itse ilman? Sure, honey, what ever... En meinaa jaksaa taas kerran tuota omahyväistä valehtelevaa imbesilliä!

Hieman lohduttaa tunne, että Möly tulee VIIMEINKIN saamaan tällä viikolla häätöääniä, ainakin Anssilta, Pekalta ja Akilta.

Vierailija
69706/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ravintolassa Melody on töissä?

Vierailija
69707/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jassulla nyt närästystä ? Ihme ,että ei ole tullut suklaasta mitä popsinnut aika paljon ja masuun ei ole sattunnut.Toki yksilölliistä.

Voi se olla sydänkin..

Vierailija
69708/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Taavi. Vähän odottamaton juttu.

Vierailija
69709/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä valitus Melodylla aina kun muut tekee ruokaa. Miksi pitä valittaa, kun toiset yrittää parhaansa? Eilenkin paheksui kokemattoman Akin kokkailua, tänään haukut sai Lasse ja Samir. Melody, sinä et omista keittiötä ja ruoka-aineksia. Antaa muidenkin yrittää, jos intoa löytyy.

Mun mielestä nää muut kokit on olleet niin innoissaankin, että antais tosiaan olla. Ovat näyttäneet jo taitonsa, etteivät nyt ihan surkeita ole. Lisäksi tekevät ruokaa arvostaen. Eivät räävi ja tuhlaa raaka-aineita, eikä pelleile, vaan pyrkii tekemään parhaansa.

Vierailija
69710/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpa Pekasta mitä mieltä tahansa niin kyllähän se vie noita valittajia kuin pässiä narussa. Saa niissä esiin juuri niitä reagtioita mitä haluaakin. Rasauttelee toisten hermoja ihan tarkoituksella ja nauttii tilanteesta. Ei Pekka tyhmä ole, osa ehkä aliarvioi tuollaisen showmiehen älykkyyden. Pitävät tyhmänä pellenä joka tyhmyyttään puhuu peliliikkeistä, taktiikoista jne.. mutta kuten Pekka sanoi, tuo on peliä ja hän kyllä tasan tarkkaan tietää mitä tekee.

Toivottavasti pysyy talossa finaaliin asti. Tylsä olis talo ilman rasauttajaa.

Pekka taitaa lipsautella nyt pelistä pikkasen liikaa, ettei vain lipsuminen kostaudu ja homma kosahda viikonloppuna menolippuun kotosalle.

Ei meille katsojille saa liikaa paljastaa, meidän pitää elää illuusiossa, että BB-talossa kivaa,  mahdottoman jäännää, romansseja  ja yllättäviä käänteitä.

Katso Alfa tv:tä te, jotka toivotte, että BB talosta tulee pelkkä jeesustelijoiden kehto.

Kiitos vaan katson,  AlfaTv:ltä tulee tosi paljon hyviä ohjelmia,  mutta nyt ja keväälllä tunkee BB-talon mallista potaskaa. Onneksi voi valita.

Vierailija
69711/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan,että katsojat saa äänestää jotta saadaan tuo Mellu pihalle.Keittiö ja mausteet EI ole hänen.Hyvä Samir ja Lasse oli ilo seurata teidän kokkailua.

Vierailija
69712/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ravintolassa Melody on töissä?

BB:n pikkuköökissä.

Vierailija
69713/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Taavi. Vähän odottamaton juttu.

Olipas Taavin kamut prameata porukkaa. En yhtään ihmettele, että Taavi katsoo pitkin nenänvarttaan maakunnan juntteja. Kuvittelee olevansa parempaa väkeä.

Vierailija
69714/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvaperunat jaksaa läyhätä ja arvostella Samirin ja Lassen ruokia. Jättäisi mieluummin syömättä kuin haukkuvat.

Häh, miks ihmeessä? Seuraan pelkästää grillin kameraa. Kaksikko teki hartaudella pitkään ruokaa, jota muut kehui. Miksi jotkut muut haukkuu?

Liian maustettua ja joutuu ottamaan närästyslääkkeitä ruoan päälle (Jassu). Melody läyhäsi, että nyt tiedän mihin MUN mausteet on kadonneet.

Mulla on alkanut niin keittämään koko Melody. Miten muija voikin olla itseriittoinen.. Tupakkapaikalla taas tulee ohjeita ja valitusta. Mä sanoin, mä kielsin, mä kerroin, mä sanoin älä laita... Valivalivali.

Yökkis mikä ihminen.

Niinpä. Tuntuu, että moneen viikkoon hänen suustaan ei ole tullut mitään sellaista, missä ei korostaisi omaa erinomaisuuttaan tai dissaisi jotakuta muuta. 

Kyllä. Eikö tuo ihminen tajua itse sitä vai onko se hänen normaali käytöstapansa? Käsittämätön ihminen. Joko kehuu itseään humble bragilla tai ihan suoraan tai sitten tavalla tai toisella mollaa jotakin toista asukasta. Ja tosiaan yhä enemmän pyrkii omimaan noita keskusteluja ja muuttaa ne Mellun Monologeiksi.

Onko se pohjimmiltaan niin epävarma ja pelkää olevansa inhotuin asukas (niin kuin taitaa ollakin Minnan jälkeen), että se purkautuu tuollaisella pyrkimyksellä ihan konkreettisesti jyrätä muut?

Vierailija
69715/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokaa Melody tehnyt tänään.

Vierailija
69716/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Pekka odottaa viestiä kotoa, kun hän on sellaisen jo saanut? 

Vierailija
69717/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lähtee pyynnöstä tai sääntörikkomuksista?

Minna lähtee pk kautta, kaikki pakkaa matkalaukut, huom sykkeet. sanotaan että Minna häätää yhden ja kerrotaan koosteiden aikaan ettei häädetä. 

Vierailija
69718/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?! Miksi Lasse ei halannut Taavia? Kun Sami sai kirjeensä ja itki niin Lasse ekana halaamassa. Mitä on tapahtunut soijapojille?

Vierailija
69719/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssin, Taavin tai Lassen lähtö tekis ison aukon ryhmädynamiikkaan. Taavi tai Lasse yksin jäätyään sekoittaisi koko ryhmää. Anssin röyhkeyden puuttuessa jotkut ottaisivat sitä paikkaa itselleen.

Pekan lähtöä ei talossa juuri noteerattaisi tai se ei muuttaisi mitään dynamiikassa.

Akin lähtö myöskään ei muuttaisi mitään. Eikä Samirin.

Melodyn, Jasmiinan ja Samin lähtö muuttaisi dynamiikkaa, muttei niin paljon kuin Taavin, Lassen tai Anssin. Melodyn lähtö vaikuttaisi eniten keittiössä.

Vierailija
69720/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras uutinen että minna häipyy tänään 👍

Ketju on lukittu.