Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Näyttäisivät nyt jo sen Timon Jyrki-käärmeen asukkaille, niin paniikki vaan kasvaisi.
Jassu valitsi makuuasennon ja karkkipussin ja siitä kroppa kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jassu kertonut ettei normaalisti syö paljon makeaa. Nyt makaa sohvalla koko ajan käsi karkkipussissa.
Luonne vamma varmaankin. On syönyt makeaa jo ennen taloon tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse näyttää noissa liian lyhytlahkeisissa housuissaan mielenterveyspotilaalta.
Ai tiedät kuinka siellä pukeuduttiin.
Ei kun tuollaisia sinun ja Lassen tyylisiä näkee paljon hiippailemassa kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootan ku hullu puuroa että Jasmiina joutuu tuonne.
Ja jos jostain syystä hän pääsee tästä lipeämään niin…Kannattaakohan sen mennä huoneeseen jos sykkeet pamahtaa punaiselle saman tien? Tuleekohan luovuttamisesta enemmän miinussekunteja kauppa-aikaan kuin jos sykkeet on punaisella koko ajan. 🤔
Luulen, että luovuttamisesta menee kaikkien muidenkin tehtävä pilalle. Käyköön hetken kirkumassa tuolla huoneessa ja tulkoon tyhjin käsin takaisin. Tuskin siinä ainakaan sekunteja pois otetaan pelkästään sen takia, että yhdellä meni punaiselle.
Eli Sami, Lasse ja Ville jäi sinne käärmekierrokselle.
Onneks Jassu päätti mennä tähän, en ois jaksanutkaan kuunnella sitä valitusta ja huutoa niistä käärmeistä.
Vierailija kirjoitti:
Jassu fanien silmä lepää, ja ovat huojentuneita ettei grammaakaan laihdu.
Onko tossa pullossa viinii. Saisko siitä juua :D
Ei voi olla totta tuota Minnaa ja Jassua. Minnan voisi poistaa talosta jo muuten vaan, ihan hyödytön. Jassu nimeämisten kautta poistoon, yhtä rutinaa taas.
Hahaha hyvä toi Minna tuol halloween huonees
Jassusta ei ole mitään naisellisen sievää ja herkkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu fanien silmä lepää, ja ovat huojentuneita ettei grammaakaan laihdu.
Sillä ei ole mitään väliä. Ei minua ainakaan kiinnosta Jassun paino. Se on asukas joka naurattaa minua ja siksi toivon että menee finaaliin. Ihan sama kuka voittaa, mutta finaaliin toivon viihdyttäviä asukkaita. Asukkaiden painoindeksit eivät kiinnosta minua.
Siis onko tuolla nyt oikeasti jotain eläimiä vai ei? Tai niitä numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu tulee jäämään julkisuuteen ja sen näkee jo siitä, kuinka vahvasti hänellä on sekä kannattajia, että vihaajia. Saarisen tyylinen julkkis sieltä on kuitenkin tulossa, halusitte tai ette.
Katsoisin ihan oikeasti jotain tv-ohjelmaa jota jassu juontaisi. Tai podcastia kuuntelisin. Jassu on mun suosikki ollu alusta lähtien
Onhan Jasmiina selkeäsanainen, rohkea ja luonteva ollessaan esillä. Esim sunnuntain lähetyksissä pärjää Elinaa paremmin. Jasmiinassa on potentiaalia tuollaisilla aloilla, jos vain osaa hyödyntää vahvuutensa.
Jasmiinasta tulee mieleen Mamas ja Papas -yhtyeen liikalihava Mama Cass. Sehän kuoli 33-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Onko tossa pullossa viinii. Saisko siitä juua :D
Kannattaisi kokeilla. Harmi ettei Pekka sa osallistua, se varmaan maistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jassusta ei ole mitään naisellisen sievää ja herkkää.
Aha. Pitäisikö olla?
jassulla melkosta b luokan teatteria sen nuo esitykset :Dd
Voi elämä. On kamalaa käydä vähän konttaamassa. V**u tuota Jassua myös. HUOH
Olen kyllä nähnyt lemminkihämähäkkejä, jotka eivät pakene. Jähmettyvät paikoilleen. Hämähäkkejä pelkäävä voi tuntea pelkoa jopa hämähäkkien kuvista.