Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Taavi lähikuvassa cam1 10.02. Onhan tuolla ryppynen naama. Näyttää jopa ikäistään vanhemmalta. Ja nyrpeä ilme. Nousiko taas väärällä jalalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ulos, eivät läskien takia voi osallistua kaikkeen. Jopa riimittely tekee hulluksi. Noloja, sivistymättömiä moukkia.Sohvalla maataan toinen jalka pystyssä haarat levällään... Hyi... Ulossss
Miettikää miltä ne lemuavat kun samoissa yöhousuissa hiihtelevät viikkotolkuilla pesemättä housuja saati alapäätään, koska eivät yllä sinne ja suihkussa hävettää ronkkia oilluaan.
vessassa on alapääsuihku ja kai Ami ja Jassu pesevät koneessa yökkärit, muuten hyh hyh
Jassun äänestäisin ekana inhokkina pois ja toisena Pekka.
Vierailija kirjoitti:
Taavi lähikuvassa cam1 10.02. Onhan tuolla ryppynen naama. Näyttää jopa ikäistään vanhemmalta. Ja nyrpeä ilme. Nousiko taas väärällä jalalla...
loihtii välillä tekohymyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Lasse jaksaa? Hän valvoo öisin todella myöhään ja puuhastelee kaikenlaista.
saavat nukkua pitkään, puuhastelu, sämpylä taikinan teko ja pöydän järjestys sitä ennen ulkona yksinoloa. Nuori mies kyllä jaksaa painaa.
Mikset muut sitten jaksa? Valittavat väsymystä ja painuvat pehkuihin. Tänä vuonna eivät jaksa edes jutella sängyssä ennen nukahtamista niinkuin aiemmilla kausilla.
Miks mä oon aistivinani Taavin ja Lassen välillä sutinaa?
Olen aavistavani Minnan ja tussun välillä sutinaa,, kun muuta ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Miks mä oon aistivinani Taavin ja Lassen välillä sutinaa?
Sitä on ollut jo viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuaako Jassu itse sitä kun hänellä jopa levossa syke valtavan korkea niin mitä se tarkoittaa.Eilen mättäsi karkkia ja aika raskaltaa tuntui hänelle jopa pienet liikkeet.Ei Minnan syke myöskään ollut hirveän hyvä kun röhnöttivät makkarikssa.Tämän jälkeen joku ravitsemusterapeutti sinne juttelee ja Mellu kuulis siinä samalla noista helvetin kuohukermoista ja juustoista jotain.Vetää muuten hirveesti juustoa päivän aikana.
Onko ne litran purkit tosiaan kuohukermaa? Herraisä sentään ja Mellu päivitteli, kun toivat väärää juustoa, olisi pitänyt olla sitä rasvaisinta. Eikö siellä ole maitoja, kaikki siis lotraavat kahviinsakin kuohukermaa.
Jep, rasvapitoisuus on 35 %.
Äänestäisin Samirin ennen finaalia pois, koska voittajaksi kuitenkin sellainen, joka joutunut kärsimään talossa alussa asti eikä noin puolessa välissä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Lasse jaksaa? Hän valvoo öisin todella myöhään ja puuhastelee kaikenlaista.
Käy ihan ylikierroksilla, nukkuu melkein joka yö tosi vähän. Toisaalta jotku ihmiset nukkuu tehokkaasti, ja esim. Viisi tuntia laadukasta unta on parempi kuin kahdeksan tuntia levotonta pyörimistä.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt ihan tosissaan alkanut miettin että mikä syy sillä on että Minna on tuotu taloon. Eihän tuossa ole mitään järkeä millään muotoa.
Onko ainoa syy oikeaati ollut se, että odotettiin Lassen ja Minnan välille jotain?
Ei edes tuo yhtään mitään taloon, huonontaa vaan ilmapiiriä ja yhteistä tekemistä. Oikein ärsyttää katsoa, ku ei käytännössä juttele muuta kuin sillon kun Lasse huomio. Ja tietenki Jassun kans hengaa, mutta ei sekään mitään viihdettä ole. Jassu on paljon parempi ilman Minnaa.
Kyllä tuotannolle iso, iso miinus todella typerästä tempusta roudata tapettiMinna takaisin. Ei löydy mitään selitystä. Olisi ollut sit joku räväkkä tyyppi aiemmilta kausilta, jos joku oli pakko saada. Minnalla vissiin langat käsissään et voi ohjailla tuotantoa tällaiseen hölmöyteen. Eipä ole Virtasta näkynyt vastaamaan kitkeriin kysymyksiin.
Sainio takaisin 😅
Jassusta ja Minnasta tulisi varmaan hyvät kämppikset. Lapset valmiina. Läts, Läts, lätsss..
Vierailija kirjoitti:
Onko Lasse valvoskellut aina, vai alkoiko nyt öisin puuhastelemaan, kun Minna tuotiin taloon. Jos näin on, meidän kaikkien velvollisuus on nyt puuttua pikimmiten asiaan. Uni on ihmiselle, niin naiselle kuin miehelle hyvin tärkeä asia. Kuinka tähän maailman aikaan voidaan toimia noin kuvottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse on kieltämättä alkanut viime aikoina ärsyttämään, ihan uusi ilmiö mulle. Jotenkin alkaa ylimielisyys paistaa ja eilinen turvaan pääsy ei auttanut ainakaan asiaa. En enää toivo että pääsee finaaliin.
Han är inte längre Bamse. :(
Wille är ny Bamse <3
Wille on kylläkin yksi talon pahimmista läyhääjistä Jassun ja Minnan ohella.
Tajuaako äänestäjät Villen pelitaktiikan? "olen hienotunteinen kaikkia kohtaan, haukun toista ja kehun toista. kieroa peliä. Petollinen Ville, melko tapetti" monikaan ei huomaa, kun se on vaan hiljaa ja vienosti hymyilee.
Samaa voi sanoa Samista, helkkarin kova vänkyttämään, aina vaan oikeassa ja onhan se ollut monissa jutuissa mukana.
Olen vain tälläinen pikku Sami, ei minua saa haukkua, todellisuudessa pitää tuota roolia.
Katsotaan mihin se riittää.
Sinä taas yrität vääristellä.
Tässä oli kyse läyhäämisestä, jota Ville harrastaa Jassun ja Minnan kanssa.
Sami ei läyhää toisten seläntakana koska Samilla ei ole talossa ketään jonka kanssa hän voisi edes oikeasti keskustella. Sami on erittäin kova tyyppi. Paljon kovempi kuin esimerkiksi sinä. Sami jäi nyt täysin yksin kun Juhani lähti. Sami kestää yksinäisyyttä talossa jossa on kaksi ryhmää, jotka voivat sosialisoida keskenään, eli Taavin ja Lassen ryhmä, sekä Jassun, Villen ja Minnan ryhmä, johon myös Aki ja Melodi kuuluvat ulkopuolisina. Sekä Pekan ja Anssin ryhmä, johon Aki kuuluu myös ulkopuolisena hyväksikäytettävänä nukkena.
Eilen häätöäänestyksen jälkeen näki selkeästi kuinka talo on jakautunut, kun Jassu, Melodi, Minna ja Ville tupakoivat. Mukana oli Aki. Sami käveli iltakävelyään, ja kun Aki oli tupakkinsa saanut poltettua, sen sijaan että hän olisi odottanut Samia saapuvaksi kohdalle, hän lähti kävelemään samaan suuntaan, mutta niin että oli kierron vastakkaisella puolella. Se olisi koomista, ellei se olisi niin traagista koska kaikki kiusaajia vastustavat ovat talosta poistuneet ja tilalla on pelkästään narsistinen hirviö Jassu, sekä sekopäinen Pekka ja noiden molempien hännystelijät. Taavi ja Lasse taas ovat niitä kauniimpia, parempia ja menestyneempiä sekä sporttisempia ihmisiä jotka eivät halua sivistymättömien moukkien kanssa keskustella muutamaa hetkeä kauempaa.
Hyvä, jos Aki on ottanut etäisyyttä Samiin. Sami räkyttää ja ilkeilee Akille, kun on huomannut miten kiltti Aki on.
Huomannut saman Samista. Ilkeä Akille. Tippui pointsit ainakin mun silmissä. Seuraavaksi joutaakin Sami ulos.
Viestisi on malliesimerkki kiusaajien logiikasta. Kun Pekka tekee samaa, se on vain hassunhauskaa läppää mitä ei pidä ottaa tosissaan. Mutta kun Pekan harjoittaman kiusaamisen uhri Sami tekee samaa, niin se on yhtäkkiä räkyttämistä ja ilkeilyä. Nuo teidän sananne vain todistavat sen mikä on jo sanottu kauan sitten, kiusaamisen uhri eli Sami ei voi tehdä mitään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuaako Jassu itse sitä kun hänellä jopa levossa syke valtavan korkea niin mitä se tarkoittaa.Eilen mättäsi karkkia ja aika raskaltaa tuntui hänelle jopa pienet liikkeet.Ei Minnan syke myöskään ollut hirveän hyvä kun röhnöttivät makkarikssa.Tämän jälkeen joku ravitsemusterapeutti sinne juttelee ja Mellu kuulis siinä samalla noista helvetin kuohukermoista ja juustoista jotain.Vetää muuten hirveesti juustoa päivän aikana.
Onko ne litran purkit tosiaan kuohukermaa? Herraisä sentään ja Mellu päivitteli, kun toivat väärää juustoa, olisi pitänyt olla sitä rasvaisinta. Eikö siellä ole maitoja, kaikki siis lotraavat kahviinsakin kuohukermaa.
Jep, rasvapitoisuus on 35 %.
Puhutaan, että BB-talo on ihmiskoe, sitä se taitaa tosiaan olla kaikinpuolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt ihan tosissaan alkanut miettin että mikä syy sillä on että Minna on tuotu taloon. Eihän tuossa ole mitään järkeä millään muotoa.
Onko ainoa syy oikeaati ollut se, että odotettiin Lassen ja Minnan välille jotain?
Ei edes tuo yhtään mitään taloon, huonontaa vaan ilmapiiriä ja yhteistä tekemistä. Oikein ärsyttää katsoa, ku ei käytännössä juttele muuta kuin sillon kun Lasse huomio. Ja tietenki Jassun kans hengaa, mutta ei sekään mitään viihdettä ole. Jassu on paljon parempi ilman Minnaa.Kyllä tuotannolle iso, iso miinus todella typerästä tempusta roudata tapettiMinna takaisin. Ei löydy mitään selitystä. Olisi ollut sit joku räväkkä tyyppi aiemmilta kausilta, jos joku oli pakko saada. Minnalla vissiin langat käsissään et voi ohjailla tuotantoa tällaiseen hölmöyteen. Eipä ole Virtasta näkynyt vastaamaan kitkeriin kysymyksiin.
Sainio takaisin 😅
Se syy on todellakin jo moraalinen velvollisuus kertoa yleisölle, kun tuo talosta lähtee!!
Miten noita asukkaita on vielä noin monta jäljellä, vaikka ohjelmaa on enää muutama viikko? Toivottavasti seuraavana poistuu Minna, Anssi, Ville tai Pekka. Viimeinen kolmikko voisi olla Aki, Lasse ja Jassu.
Juhanilla oli järjen ääni talossa ja häntä oli kiva kuunnella.
Taloon olisi voinut valita fiksumpaa porukkaa enemmän, ei nämä viina ja biletysjutut jaksa kiinnostaa montaa viikkoa. Ja kiroilun olisi voinut kieltää pysyvästi. Karmeeta kuunneltavaa, no eipä enää seurata kuin koosteita.👍
saavat nukkua pitkään, puuhastelu, sämpylä taikinan teko ja pöydän järjestys sitä ennen ulkona yksinoloa. Nuori mies kyllä jaksaa painaa.