Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Nooralle:
Sellasta se on.
Nyt on twistiä! Pitää vaan kestää!!
Toisaalta toivon et sininen menee häätöön ja Noora ulos vinkumasta
Vierailija kirjoitti:
Miksi Noora itkee? 🙁
Kerjää huomiota
Vierailija kirjoitti:
Haahaa Noora potuttaako häviö
Semmosta se on. Posin kautta.
Siniset häätöön. Arvostaa herkut korkeammalle kuin häätöäänestyksestä pelastumista.
Jotenkin dramaattista kun vettä tippuu räystäällä Nooran edessä ja Nooralla tippuu kyyneleet samaan tahtiin.
Voi että on lapsellinen tuo Noora. Entä jos sairaus niin miten sitten itkisi. Materialistinen ämmä, en koskaan itkenyt koulussa vaikka koin epäreiluutta ja häviöitä. Osa sai karkkia yms. kun voittivat. Neiti itkee pullan takia vaikka ryhmäkisa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Pirskatti kirjoitti:
Melko ala-arvoista ulkonäön arvostelua. Itselläni ei ainakaan ole varaa ketään haukkua.
Ja hakut kumminkin muita paitsi suosikkiasi, ja uliset kun tulee takaisin. Aloita itsestäsi.
Hmm. Nyt missasin pointin. En hauku. Enkä ulise
Vierailija kirjoitti:
Miksi Noora itkee? 🙁
Siniset hävisivät ja Nooralla oli vaikeuksia. Näin jälkikäteen ajateltuna rapukävely oli turhan haastava, eikä maihareilla nyt muutenkaan saa mitään tatsia.
Punaisilla vaikuttaa olevan kovempi vimma näissä kisoissa. Tai sitten ovat vain sähäkämpiä. Mutta jotenkin käsijarru päällä siniset tuon veti. Punaiset on aika sietämätöntä seurattavaa, joten ne vain vilahteli vauhdikkaina tolpan luona.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että Pekka lähtee. Noora on ihana.
Juhani katkeruuksissaan, meille ei olisi heinätehtävän jälkeen ollut edes saunaa jos ei isoveli olisi määrännyt?
No miten toinen joukkue olisi sen määrännyt, sitä paitsi siivosivat sunnuntaina kun toinen joukkue oli ohjelmaa katsomassa ja sen jälkeen alkoivat pakata häätöpenkkiä varten.
Kyllä on Juhani pienisieluinen mies, tai mikä sitten onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi Noora itkee ulvoo kun ei onnistunnut.Minä luulin ,että kova mimmi kun niin selitti ekoina päivinä pk huoneessa toisten valittamista ja tänne on tultu kilpailee.Nyt sitten kapsahti omaan nilkkaan.
No, Noorapa sanoi saman juuri itsekin. Että alkuun tuli uhottua.
Hauskempaa tuota on katsoa kuin sellaista, mikä on ihan selvää teeskentelyä ja peliä.
Mitä tuo Juhani tuolla jeesustelee, että he hyväntekijöinä saunankin järjestivät heinäpäivänä punaisille? Itse halusivat kahvia ja keittivät sitä litratolkulla. Turhaa kitinää.
Täällähän on vanhat martat raivokkaana ilkkumassa Nooralle. Häpeäisitte. Noora on oikein sympaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi että ku siniset itkee, kun punaiset ei anna heidän voittaa.
Siniset itse varmaan reilun pelin hengessä häviää nimeämiskilpailun, kun voittivat viime viikolla. Nyt on kyllä niin peen jauhantaa Juhanilla. Lasse jaksaa olla positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että Pekka lähtee. Noora on ihana.
Pekka voisi lähteä. Olisi kiva nähdä kuka nousee Pekan tilalle tilaa ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Noora itkee? 🙁
Se mokas tehtävässä vaikka on koko ajan kehunut kuinka hyvä on kaikessa. Tajusi viimein ettei ole niin erinomainen kuin luulee. Olis halunnut kiskalle ostamaan mässyä ja Nokkokin olis maistunut, nyyhkis. 😦
Nyt talossa pitäisi näyttää tv:stä kun Noora sanoo "En ymmärrä miks täällä itketään ja valitetaan, se vaan on sellasta".
Juhanihan se vasta pinnallinen näköjään on.
”En ymmärrä miksi taloon pitää mennä valittamaan, oon aina positiivinen” t Noora kaksi viikkoa sitten