Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mä en nyt ihan ymmmärrä tuota kelkkahommaa, kuvittelin et siellä oltas kokoajan rehkimässä. Nytkään kukaan ei tee eletäkään että lähtis työntää kelkkaa.
Kun tuli toinen "tärkeämpi" tehtävä, nii ketään ei kiinosta tämä. Taavikin komensi eilen Lassen pois kelkkaa vetämässä, että säästyy voimia niihin häätökisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Huono valinta Lasselle häädetyn herja.
Aki,Sami, Jassu, Juhani
Juhani olis ollu huippu tässä. On ollut vähän tympeänä nyt viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Missä Jassu ? Ei ole näkynyt.Saa nähdä paraneeko Nooran selkä.Kävi jo hakee särkylääkettä.
Jasmiina oli tosi pitkään pk-huoneessa, onkohan jotakin sattunut?
Aloin tuossa miettimään, kun jossain keskustelussa joku sanoi, että me katsojat emme voi tietää, mitä talossa tapahtuu emmekä voi tuntea näitä ihmisiä. 24/7:n katsojien kohdalla tämä on mielestäni omituinen väite. Juu, emme voi tietää, miltä tuntuu olla talossa itse, mutta kyllähän me muuten näemme todella paljon, mitä talossa tapahtuu ja ehkä enemmänkin kuin yksittäinen asukas. Jos nämä kutsuvat toisiaan ystäviksi ja läheisiksi talossa olon jälkeen ja voivat kertoa tuntevansa toisensa, emmekö me katsojat muka voi sanoa, että tunnemme nämä ihmiset. Vai vaatiiko tunteminen aina sen, että toinen ihminen tuntee myös sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset syö puuroa, narsisti Möllimelooni paistaa itselleen munakasta Portobello sienillä, kehtaakin.
Portobelloa otti kyllä Anssi, Melodyn munakkaassa on sieniä. Ja munakasta tuolla ovat syöneet muutkin, ainakin Sami ja Samir.
Portobellot ovat kyllä sieniä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ihan ymmmärrä tuota kelkkahommaa, kuvittelin et siellä oltas kokoajan rehkimässä. Nytkään kukaan ei tee eletäkään että lähtis työntää kelkkaa.
Kun tuli toinen "tärkeämpi" tehtävä, nii ketään ei kiinosta tämä. Taavikin komensi eilen Lassen pois kelkkaa vetämässä, että säästyy voimia niihin häätökisoihin.
Komekymmentäkertaa edes takaisin 1 kauppasekunti... en menis minäkään..tuotanto saa kanssa ihmetellä että miks ei kiinnosta😆
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, verho on kiinni.
Kannattaa katsoa DC2 n. klo 8:42-09:00. Sieltä näkee spekulaatiot Samin otsamaaleista ja elintarvikkeiden jyrsimisistä sekä arvelut sviitissä asustavasta vandaalista.
Punaisista Jassu, Anssi ja Pekka olivat kivireen kimpussa jo ennen puoli yhdeksää, jolloin bb kuulutti sisälle,
Vierailija kirjoitti:
Aloin tuossa miettimään, kun jossain keskustelussa joku sanoi, että me katsojat emme voi tietää, mitä talossa tapahtuu emmekä voi tuntea näitä ihmisiä. 24/7:n katsojien kohdalla tämä on mielestäni omituinen väite. Juu, emme voi tietää, miltä tuntuu olla talossa itse, mutta kyllähän me muuten näemme todella paljon, mitä talossa tapahtuu ja ehkä enemmänkin kuin yksittäinen asukas. Jos nämä kutsuvat toisiaan ystäviksi ja läheisiksi talossa olon jälkeen ja voivat kertoa tuntevansa toisensa, emmekö me katsojat muka voi sanoa, että tunnemme nämä ihmiset. Vai vaatiiko tunteminen aina sen, että toinen ihminen tuntee myös sinut?
En katso nyt 247, mutta voisin kuvitella, että talossa oppii hakemaan katveet, joissa voi heitellä herjaa ja ilkeillä mielinmäärin. Koulukiusaamistakin suitsitaan, mutta kiusaajat kyllä keksivät keinot.
Onko muuten hirveämpää ohjelmaa kuin Viisi miestä viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso nyt 247, mutta voisin kuvitella, että talossa oppii hakemaan katveet, joissa voi heitellä herjaa ja ilkeillä mielinmäärin. Koulukiusaamistakin suitsitaan, mutta kiusaajat kyllä keksivät keinot.
Onko muuten hirveämpää ohjelmaa kuin Viisi miestä viikossa?
Miten nuo sen siis oppisivat, kun eivät itse näe ja kuule, mitä heistä näkyy? Mikrofoneista tulee kuitenkin kuulutukset, joten vaikka jonnekin piiloon hetkeksi pääsisikin, ääni kuuluu kuitenkin koko ajan. Ja ellei kuulu, tulee rankkua. Ja toisaalta, jos haluavat jotakuta kiusata, miksi ja miten edes piilottaisivat sen kameroilta? Jos se ei näy kameraan, eipä sitä kummoisena kiusaamisena voi pitää .
Vierailija kirjoitti:
Anssi suruttaa ottaa ihan mitä haluaa tuolta jääkaapista. En voi sietää tuota Melodyn pomottamista, mutta kai tuolla jonkun pitää vähän katsoa, mitä tuolla vedetään. [/quotE
Ova itse puhuneet useaan otteeseen, ettei ole mitään järkeä säästää, kun ruokia viedään pois, kuten eilen tapahtui. Punaisten voitto safkat lihoineen vietiin pois. Eilen sopivat, että esim.juustoa voi vetää reilumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta huomaa, minkä ikäiset ovat bb:n innnokkaimpia katsojia ja kohdeyleisö.
Älykkyystaso 0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi suruttaa ottaa ihan mitä haluaa tuolta jääkaapista. En voi sietää tuota Melodyn pomottamista, mutta kai tuolla jonkun pitää vähän katsoa, mitä tuolla vedetään. [/quotE
Ova itse puhuneet useaan otteeseen, ettei ole mitään järkeä säästää, kun ruokia viedään pois, kuten eilen tapahtui. Punaisten voitto safkat lihoineen vietiin pois. Eilen sopivat, että esim.juustoa voi vetää reilumminkin.
Onko Anssi siirtynyt BB-tuotantoon, siis johtoon vaikuttaa näin ulkoapäin katsottuna siltä.
Vierailija kirjoitti:
Oon alkanut tykkäämään kaikista talon asukkaista ihan liikaakin.
Kertoo ikäsi
Aki ja Juhani taas urputtaa, miten ovat tienneet salatehtävästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tätä ruualla pelailua tuotannolta. Hukkaan ruuat menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon alkanut tykkäämään kaikista talon asukkaista ihan liikaakin.
Kertoo ikäsi
42 v
Miksi sinisille ei annettu salatehtävää ja onnistumisesta etuja? Taas punaisia lellitään.
miten kelkkailisivat, kun verhot on kiinni?