Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
51041/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että noi siniset on pyllystä :D melkosta projisointia koko ajan

Vierailija
51042/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on niin äärimmäisen, käsittämättömän viihdyttävä hahmo, että voittaa jokaisen äänestyksen ketä vain naista vastaan. Joka on jo useasti tullut todettua. On se vaan niin viihdyttävä. Niin käsittämättömän viihdyttävä asukas. Aivan pakahdun kuinka viihdyttävä tuo Sami oikein on.

jokaiseen lähteneeseen asukkaaseen verrattuna, kyllä, Sami on paljon viihdyttävämpi. Kerrohan kuka lähteneistä olisi sinun mielestäsi ollut mielenkiintoisempi? 

Samissa ei kyllä ole mitään mielenkiintoista. Ihan kiva tyyppi mutta siis ei millään lailla mielenkiintoisia juttuja ja on aina sosiaalisesti taka-alalla. Samista pidetään sen ekan viikon itkukohtauksen takia, ainakin sillä Samin upeutta aina puolustellaan. Vielä tylsempiä ovat Pekka ja Juhani. Mieluummin olisin pitänyt vaikka Laten ja Katjan.

No näin me ihmiset olemme erilaisia. Minä en kuitenkaan suostu nyt syyllistymään siitä, että satun pitämään enemmän esimerkiksi poliittisista keskusteluista ja erilaisten ratkaisujen pohtimisesta kuin "tiiäkkö, kui ihaanaa" -peesailusta tai häätöäänestyksen tuloksien itkemistä. On tietysti ymmärrettävää, että kaikkia ei politiikka ja yhteiskunnalliset asiat ja erilaiset kyseenalaistamiset hirveästi kiinnosta, joten sellaisten ihmisten mielestä Sami varmasti onkin tosi tylsä. Tämän huomaa tässä palstallakin, että jotkut kirjoittavat pitkiä viestejä ja jaksavat perustella ja kertoa tapahtumista ja toiset sitten kirjoittavat noita yhden rivin haukkumaviestejä ilman sen suurempaa sisältöä. 

No tiäkkö tiäkkö, niitä on olemassa ohjelmia joissa noita asioita käsitellään ja hieman asiantuntevimmin voimin kuin Juhanin, Samin, Akin tai Taavin aivokapasiteetilla, bb-talon ukoilta en kyllä mitään tietoa tarvitse.

Eri

Eli sinä päätät, mitä asukkaat saavat tuolla puhua ja tehdä ja mitä minä katsojana saan arvostaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51043/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavilla taas salaliitto teoriat ja Melodylla.. punaiset muka taas huijaamassa vaikka ihan normisti vetivät.

On tuo Taavi outo kommari joka epäilee kaikkea.

Vierailija
51044/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssilla on samanlaisnen ylilevee suu kuin Antti Häkkäsellä.

Vierailija
51045/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen BB-historian kaikki mieskilpailijat ja kaksi muunsukupuolista ovat olleet viihdyttävämpiä kuin yksikään naisasukas.

Vierailija
51046/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaahan se Jassu tuon tehtävän.Ihan hyvä vaan.Jassulla parempi kunto kun Villellä.

Vierailija
51047/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Joko toi Taavi on laskemassa noita palloja taas. Toivottavasti lopulta selviää, ettei sillä on mitään väliä, kummalla on enemmän palloja. 

Vierailija
51048/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Taavi selittää? Ei kai tuossa edes olisi sallittua laittaa palloja jälkikäteen, joten miten ja miksi punaiset tekisivät niin. 

Vierailija
51049/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä bb:tä kun katsoo, niin mietityttää, että miksihän nenien pitää olla noin kookkaita.

Vierailija
51050/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo Taavi selittää? Ei kai tuossa edes olisi sallittua laittaa palloja jälkikäteen, joten miten ja miksi punaiset tekisivät niin. 

Herra vainosairas. 

Vierailija
51051/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhani on ällöttävä omakehuäijä. 

Ai on vai?

Juhani ja Samir puhuvat Samista ja Noorasta tupakkapaikalla. Eilen klo 22:51

Samir "Ja Sami on tosi mahtava tyyppi. Sen kanssa on niin mukava jutella"

Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"

Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."

Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"

Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"

Juhani "Se (Sami) ei oo röyhkee"

Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."

Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"

Samir "Nuorena ihmisenä?"

Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"

Samir "Juu ja ehkä siinä on sekin. tuota. Miten sen nyt sanois"

Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"

Jatkuu

Vierailija
51052/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhani on ällöttävä omakehuäijä. 

Ai on vai?

Juhani ja Samir puhuvat Samista ja Noorasta tupakkapaikalla. Eilen klo 22:51

Samir "Ja Sami on tosi mahtava tyyppi. Sen kanssa on niin mukava jutella"

Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"

Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."

Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"

Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"

Juhani "Se (Sami) ei oo röyhkee"

Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."

Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"

Samir "Nuorena ihmisenä?"

Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"

Samir "Juu ja ehkä siinä on sekin. tuota. Miten sen nyt sanois"

Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"

Jatkuu

Jatkoa

Samir "Emmä tiedä onko hän epävarma, mutta hän niinku, on myös tempperamenttinen jollain tavalla"

Juhani "On on"

Samir "Sen huomas sillon juhlissakin kun se tuli käskyttään meitä, "no niin kaikki ylös!", vaikka ei sitä omaa koheltamista ymmärtänyt, että nyt on tehnyt jotain itse väärin (viittaa siihen kun Noora itse kadotti mikrofoninsa) Se on Nooralle hyvä, pieni kasvunpaikka sekin. Mutta ihan oikeessa sä oot siinä että ehkä liian kovasti ihmiset ottaa"

Juhani "Mä oon päässy helepolla. Sen huomaa että ehkä iän puolesta me päästään Taavin kanssa todella helpolla, koska me ollahan Taavin kanssa kaks vanhinta. Taavi on neljänkymmenen ja mää oon kolomen kaheksan."

Tässä välissä vaihdetaan pari lausetta asukkaiden ikävuosista ja Juhani ja Samir laittavat niitä järjestykseen. Sen jälkeen he nousevat tupakkapaikalta ja suuntaavat taloa kohden.

Juhani "Niin vielä se että ite on päässy helepolla tuos noin, mutta se, ehkä myös sekin (epäselvä murre sana)"

Samir "Joo"

Juhani "Eikä oo ollu niitä, sanotahan, omien mielipiteiden, sitä niinku kyseenalaistamista niin raakasti (Viittaa siihen kuinka ihan mitä tahansa Noora tai Sami sanoo, heidän mielipiteensä lynkataan samantien, kun taas hänen mielipiteitä kuunnellaan)"

Kyllä tykkään Juhanista päivä päivältä enemmän. Vielä kun hän uskaltaisi nostaa kissan pöydälle ja seuraavassa kiusaamis tai syrjimishetkessä puolustaa Nooraa ja Samia ääneen. Veikkaan että kun Juhani karjaisisi oikein kunnolla ja käskisi kiusaajien juosta kauimmaiseen nurkkaan ennenkuin alkaa heinäseipäät rapista selekähän, niin Pekalta ja Jassulta valahtaisi samantien housuun.

Vierailija
51053/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen BB-historian kaikki mieskilpailijat ja kaksi muunsukupuolista ovat olleet viihdyttävämpiä kuin yksikään naisasukas.

Lopeta nyt jo ja anna ihmisten pitää viihdyttävinä keitä haluavat, sukupuolista riippumatta. Tai jos ahdistaa, niin laita ruutu kiinni. 

Vierailija
51054/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa tunnelma kiristyä. Jossakin määrin viihdyttävää.

Vierailija
51055/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhani oli eilen lähes koko pvän norsunvatulla

Joo näin muuttuu Juhanistakin vähän mielipiteet. Kyllä tuo 6 viikkoa on jo semmonen, et alkaa näkyä kaikki puolet ihmisistä, nekin, joita koitettu vähän pitää piilossa tai silotella.

Sehän tästä jännän tekeekin.

Niin muuttuu mielipiteet, aloin kiinnostumaan Jussista. Patoisi nyt vain vielä, jurnuttaisi oikein ja sitten pädäm...räjähtäisipä kunnolla ja kerralla. Toivossa on hyvä elää? Vai jääkö vain toiveajatteluksi?

Ehkä se onkin Sami, joka paljon nieltyään, lopulta saa tarpeekseen ja haukkuu kaikki? Tai ehkä hiljainen ja nöyrä Aki saa jostain adrenaliiniryöpyn ja karjaisee muut matalaksi? Tai Anssi menettää kovat hermonsa ja alkaa ladella totuuksia kanssa-asukkaista entisen ongelmanuoren repertuaarilla?

Kunhan vain tapahtuisi jotain - tää kausi uhkaa kyllä nyt kääntyä tylsääkin tylsemmäksi.

Vierailija
51056/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, miten nuo siniset luulevat koko ajan, että punaiset yrittävät huijata. Se on pelkkä oikeutus heille, että he voivat itse huijata.

Vierailija
51057/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on niin äärimmäisen, käsittämättömän viihdyttävä hahmo, että voittaa jokaisen äänestyksen ketä vain naista vastaan. Joka on jo useasti tullut todettua. On se vaan niin viihdyttävä. Niin käsittämättömän viihdyttävä asukas. Aivan pakahdun kuinka viihdyttävä tuo Sami oikein on.

jokaiseen lähteneeseen asukkaaseen verrattuna, kyllä, Sami on paljon viihdyttävämpi. Kerrohan kuka lähteneistä olisi sinun mielestäsi ollut mielenkiintoisempi? 

Samissa ei kyllä ole mitään mielenkiintoista. Ihan kiva tyyppi mutta siis ei millään lailla mielenkiintoisia juttuja ja on aina sosiaalisesti taka-alalla. Samista pidetään sen ekan viikon itkukohtauksen takia, ainakin sillä Samin upeutta aina puolustellaan. Vielä tylsempiä ovat Pekka ja Juhani. Mieluummin olisin pitänyt vaikka Laten ja Katjan.

No näin me ihmiset olemme erilaisia. Minä en kuitenkaan suostu nyt syyllistymään siitä, että satun pitämään enemmän esimerkiksi poliittisista keskusteluista ja erilaisten ratkaisujen pohtimisesta kuin "tiiäkkö, kui ihaanaa" -peesailusta tai häätöäänestyksen tuloksien itkemistä. On tietysti ymmärrettävää, että kaikkia ei politiikka ja yhteiskunnalliset asiat ja erilaiset kyseenalaistamiset hirveästi kiinnosta, joten sellaisten ihmisten mielestä Sami varmasti onkin tosi tylsä. Tämän huomaa tässä palstallakin, että jotkut kirjoittavat pitkiä viestejä ja jaksavat perustella ja kertoa tapahtumista ja toiset sitten kirjoittavat noita yhden rivin haukkumaviestejä ilman sen suurempaa sisältöä. 

No tiäkkö tiäkkö, niitä on olemassa ohjelmia joissa noita asioita käsitellään ja hieman asiantuntevimmin voimin kuin Juhanin, Samin, Akin tai Taavin aivokapasiteetilla, bb-talon ukoilta en kyllä mitään tietoa tarvitse.

Eri

Eli sinä päätät, mitä asukkaat saavat tuolla puhua ja tehdä ja mitä minä katsojana saan arvostaa? 

Säkö täällä äsken vaadit tiukkaan sävyyn muilta perusteluita että miksi talon ukot eivät kiinnosta ja nyt ne perustelut ei kelpaa koska minäminäminä? Ihaile ihan vapaasti vaikka hassu-Pekkaa mutta älä itke kun muut ei jaa sun mielipidettä.

Vierailija
51058/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt jo ja anna ihmisten pitää viihdyttävinä keitä haluavat, sukupuolista riippumatta. Tai jos ahdistaa, niin laita ruutu kiinni. 

Naiskatsojat nimenomaan määrittävät viihdyttävyyden sukupuolen perusteella.

Vierailija
51059/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävä kestäny joku 30 min ja siniset jo aivan raivona :DDD hyvä yhteishenki olé

Vierailija
51060/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Taavi pahimmat salaliittoteoreetikot tuolla. 

Ketju on lukittu.