Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
50981/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kohta enää kestä tota Lassen kikatusta. Opettelis nauramaan niin kuin miehet.

Miten miehet nauraa sun mielestä? Sellaista "hoh hoh hoo" joulupukkinauruako pitäisi olla vai mitä?

Lassen nauru sentäs aitoa, hauskan kuuloista.

Joillakin talossa typerä tekonauru, sekö sit parempi?

Vierailija
50982/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo 9 miestä ovat niin äärimmäisen viihdyttäviä, että vaikka taloon tuotaisiin 100 naista niin kaikki häviäisivät viihdyttävyydessä. Ja sukupuolella ei tietenkään ole mitään merkitystä mielipiteeseeni. Eikä Taavin munalla.

Sano nyt, kuka pudonneista sinusta olisi ollut mielenkiintoisempi kuin häätöäänestyksissä viikosta toiseen  olevat miehet Sami ja Pekka? Sano nyt niitä nimiä tai lopeta tuo kitinä. 

Mun mielestä kaikki talon naiset ovat olleet viihdyttävämpiä kuin Pekka. En saa mitään viihdettä siitä että joudun laittamaan telkkarin äänettömälle kun se änkyttäjä tulee ruutuun.

Se, että hoet vain kaikki kaikki kaikki etkä pysty pudonneista nostamaan yhtäkään nimeä ja kertomaan esimerkkejä heidän viihdyttävyydestään, osoittaa pikemminkin sen, että et itsekään enää muista, keitä talosta on pudonnut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50983/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

matto korjataan, aivan baska tehtävä

Vierailija
50984/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo 9 miestä ovat niin äärimmäisen viihdyttäviä, että vaikka taloon tuotaisiin 100 naista niin kaikki häviäisivät viihdyttävyydessä. Ja sukupuolella ei tietenkään ole mitään merkitystä mielipiteeseeni. Eikä Taavin munalla.

Miksi nämä taloon hakevat naiset mainostavat räväkkyyttään, mutta sitten talossa ovatkin mulkosilmin möllöttäviä hiiriä? Pippa ja Maiju oikein mainosti räväkkyyttään esittelyvideoilla ja kumpikin haukotutti katsojat kuoliaaksi. 

Vierailija
50985/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laudan keskustelu on viihdyttävämpää kuin tämä. Siellä on suurin osa miehiä, täällä naisia.

Vierailija
50986/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Juhani on rautaa👍

Vierailija
50987/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä haloo noussut näiden naiskilpailijoiden putoamisesta, casting on vaan naisten kohdalla täysin epäonnistunut. Ei saada taloon hauskoja ja miellyttäviä naisasukkaita, vaikka niitä varmaan 6000 hakijan joukosta olisi varmasti löytynyt.

Niinpä. Vika on castingissa, ei äänestäjissä. Itse en harrasta sitä, että äänestän naista jatkoon vain siksi, että hän sattuu olemaan nainen. Kukaan ei ansaitse voittaa koko ohjelmaa vain siksi, että on nainen. 

Ei. Sinä äänestät järjestelmällisesti naisia ulos, niin kuin naiset tekevät. Olen tästä jutellut lukemattomien naisystävieni kanssa ja he ovat joutuneet myöntämään, että käytännössä aina ovat äänestäneet mieskilpailijoiden puolesta. Naisia ärsyttää naiset. Samat luonteenpiirteet miehissä eivät heitä ärsytä.

Se, että joku naistuttavasi myöntää äänestäneensä miehiä, ei kerro vielä, että he äänestävät nimenoman sukupuolen perusteella. Mikä tässä nyt on vaikeaa? 

Sinun jankuttamisesi on vaikeaa. Naiset äänestävät selkeästi sukupuolen perusteella, vaikka eivät sitä myönnä tai edes itse tajua.

Käsi sydämelle, olisiko mielestäsi Katja, Sanni, Laura, Late ja Maiju olleet mielenkiintoisempia ja tuoneet enemmän kontenttia taloon kuin Sami ja Pekka? Ihan oikeasti? 

Mun mielestä Sanni ihan jo yksistään oli paljon mielenkiintoisempi kuin kukaan talon miehistä. Moni ei Sannin arvoa talossa varmaan tajunnut sen takia kun seurasivat vain kameraa, missä eräs älyvapaa tyyppi oli jatkuvasti äänessä. En silti voi tajuta, minkälainen ihminen pitää Pekkaa viihdyttävänä.

Okei. Mitä sellaisia tähtihetkiä hänellä oli, jota ei yksikään talon miehistä ole tarjonnut? Onko hän esittänyt vahvoja mielipiteitä, onko hän saanut porukkaa suuttumaan, onko hän ollut jossain tehtävässä kantavassa roolissa, onko hän aloittanut mielenkiintoisia keskusteluja? Minä en valitettavasti muista Sannista mitään muuta kuin muutaman irvistyksen ja hassun pompun. 

Sun kannattaisi sitten mennä muistitestiin ja vähän äkkiä.

Miksi minun pitäisi muistaa asioita, joita sinä olet pitänyt viihdyttävinä? Vähän vaikeaa minun on muistella jonkun toisen mielipiteiden perustella sellaisia asioita, joita itse en ole havainnut. 

Vierailija
50988/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina ei vissiin aio osallistua tehtävään kun ulkona on "liian kylmä" eikä hännpysty oleskelemaan siellä. Paitsi tietenkin tupakalla pystyy käymään.

Joo selitykset senkun vain paranee, sehän oli sisällä peräti istuma-asennossa?

Vierailija
50989/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni valittaa selkäkipuja tuon tehtävän jälkeen.

Arvelisin että buranat loppuvat jo pk-huoneesta jo tänään ja pian lähiapteekistakin. Huomenna aamulla puolet porukasta on jo saikuttamassa ja muilta palaa käämit. 

Vierailija
50990/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas Melody toisti papukaijana Nooran kysymyksen, niin kuin pikkulapselle. Noora kysyi, oletteko muistaneet laittaa kaikki pallot. Sen sijaan, että olisi vastannut vain juu, on laitettu, Melody vastasi "kyllä olemme muistaneet laittaa kaikki pallot". 

Vierailija
50991/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noora taisi haluta Lassun pariksi ? Muija ihastunnut ihan Lasseen.Nyt kun kuunnellut noiden juttuja niin Noora myöntäilee toisten juttuja.Aivan niinpä.

No Noorahan on ollut aika ulkopuolinen tuolla koko ajan, varmaan aistii että hänestä ei oikein pidetä eikä häntä kuunnella. Lasse nyt on yksi niitä harvoja, jotka Nooran seuran hyväksyy ja kuuntelee häntä. Eli en varsinaisesti ihmettele että lyöttäytyy Lassen seuraan, tuollasessa isossa porukassa tulee helposti yksinäinen olo jos kokoajan on sellainen olo että kukaan ei kuuntele tai välitä.

Musta tuntuu että Lasse on muutenki sellanen tyyppi, että helppo tykästyä tai ihastua, vaikka ei mitään vastakaikua saiskaan. On kokoajan huomioiva ja ystävällinen.

Vierailija
50992/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä haloo noussut näiden naiskilpailijoiden putoamisesta, casting on vaan naisten kohdalla täysin epäonnistunut. Ei saada taloon hauskoja ja miellyttäviä naisasukkaita, vaikka niitä varmaan 6000 hakijan joukosta olisi varmasti löytynyt.

Niinpä. Vika on castingissa, ei äänestäjissä. Itse en harrasta sitä, että äänestän naista jatkoon vain siksi, että hän sattuu olemaan nainen. Kukaan ei ansaitse voittaa koko ohjelmaa vain siksi, että on nainen. 

Ei. Sinä äänestät järjestelmällisesti naisia ulos, niin kuin naiset tekevät. Olen tästä jutellut lukemattomien naisystävieni kanssa ja he ovat joutuneet myöntämään, että käytännössä aina ovat äänestäneet mieskilpailijoiden puolesta. Naisia ärsyttää naiset. Samat luonteenpiirteet miehissä eivät heitä ärsytä.

Se, että joku naistuttavasi myöntää äänestäneensä miehiä, ei kerro vielä, että he äänestävät nimenoman sukupuolen perusteella. Mikä tässä nyt on vaikeaa? 

Sinun jankuttamisesi on vaikeaa. Naiset äänestävät selkeästi sukupuolen perusteella, vaikka eivät sitä myönnä tai edes itse tajua.

Käsi sydämelle, olisiko mielestäsi Katja, Sanni, Laura, Late ja Maiju olleet mielenkiintoisempia ja tuoneet enemmän kontenttia taloon kuin Sami ja Pekka? Ihan oikeasti? 

Mun mielestä Sanni ihan jo yksistään oli paljon mielenkiintoisempi kuin kukaan talon miehistä. Moni ei Sannin arvoa talossa varmaan tajunnut sen takia kun seurasivat vain kameraa, missä eräs älyvapaa tyyppi oli jatkuvasti äänessä. En silti voi tajuta, minkälainen ihminen pitää Pekkaa viihdyttävänä.

Okei. Mitä sellaisia tähtihetkiä hänellä oli, jota ei yksikään talon miehistä ole tarjonnut? Onko hän esittänyt vahvoja mielipiteitä, onko hän saanut porukkaa suuttumaan, onko hän ollut jossain tehtävässä kantavassa roolissa, onko hän aloittanut mielenkiintoisia keskusteluja? Minä en valitettavasti muista Sannista mitään muuta kuin muutaman irvistyksen ja hassun pompun. 

Sun kannattaisi sitten mennä muistitestiin ja vähän äkkiä.

Mullakin mennyt vissiin muisti kun mäkään saa mieleen. Voitko siis kertoa?

t. Eri

Vierailija
50993/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooran panos tehtävään on näin ensimetreillä ollut tärkeä ja kaivattu lisä. Toivottavasti jaksaa jatkaa samaan malliin.

Vierailija
50994/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset on tässä kyllä paljon vahvemmilla. Vähän epäreilu asetelma.

Vierailija
50995/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää, millaisia hakijoita on ollut. Miksi ihmeessä mukaan olisi otettu joku Sanni, Maiju tai Laura, jos olisi ollut valittavissa jotain muuta? 

Naisissa on siis suurin osa hakijoista joko täydellisiä tapetteja tai kiusaajia.

Hieno läpileikkaus suominaisista.

Vierailija
50996/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki ja Juhani on rautaa👍

Juhani on armottoman tylsä märisijä, mitä ihmettä edes tekee tuolla?

Vierailija
50997/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody PÄÄ KII!!!!!

Vierailija
50998/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu ja Ville, hyvin menee kunto nousee!

Jassulle tullut jo vyötärö talossa ollessaan.

Vierailija
50999/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo tehrävä kovin hyvä selälle, jos ei oikea asento...

Vierailija
51000/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kauppakiekka kun torni täynnä palloja eli esim kananmunat hankittu kun torni täys.

Ketju on lukittu.