Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voinut tietää, missä kohtaa 51 000 viestin joukossa viestisi on, kun kerrot sen vasta nyt. ;)
Ja huom, pyysin muiltakin kommentteja. Vieläkään yksikään ei ole vastannut kysymyseeni "Miksi Anssi on suosikkisi?".
Taitaa olla vaikea perustella. :D
Se on cool, ei lähtöjään maalainen (vaan Vantaalta :P ), kokenut koviakin elämässä (vaikka on myös tienannut), ei ole nössö, on hyvä esiintyjä/lukija/fyysinen kunto, hyvännäköinen (jos hampaat ei näy) ja hauskalla tavalla itsekäs. Muita suosikkejani ovat Lasse, Taavi, Jasmiina ja Melody. Muut voi puolestani äänestellä pikkuhiljaa pois. Talossa pitää olla eloa.
Kiitti perusteluista, oli hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ulos häpäisemästä meitä fiksuja naisia. Heippa palikat.
Tuo on tosiaan minustakin suuri ongelma (olen siis mies), että talossa naiset ovat järjestään jotenkin mieleltään vinksahtaneita tai matala-älyisiä. Ja vaikka miten äo olisi korkea, niin on sitten muunlaisia ongelmia.
Et varmasti ole mies.
Tuossac pitäisi olla kilpailu kuka saa eniten palloja ja heille extraa ja koonnostavampi tehtävä.
Onko tässä tehtävässä eri ruuat joukkueilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ovat joukkueissa yhä, jos on yhteiset kauppasekuntit palkintona? Jos ilmenee kesken kisan tai sen loppuvaiheilla, että pallojen määrä yhtäkkiä vaikuttaa siihen, kumpi voittaa ja kumpi joukkue joutuu häätöön, se on paitsi epäreilua myös todella tylsää. Nyt vaihteeksi tavallinen nimeäminen, jossa kenelläkään ei ole mitään immuniteetteja.
Minä toivon, että ainakaan häätöön ei enää mennä joukkuejaon perusteella eikä toiselta joukkueelta kokonaan poisteta kauppa-aikaa. Mutta kuten Jassukin tuossa juuri sanoi, luulen, että kyllä tuossa noilla joukkueilla jokin merkitys on. Toisaalta olisi hieman epäreilua tehdä noista palloista joku kisa ellei kerrota. Jos porukka oikeasti tekee tiimityötä koko porukalla ja toisessa joukkueessa on enemmän innokkaita ja jaksavia tekijöitä, olisihan se väärin, että jälkikäteen kerrotaan, että joukkueiden pallojen määrä ratkaisee. Ei voi mielestäni olla kisaa, ellei sen sääntöjä kerrota.
Noora taisi haluta Lassun pariksi ? Muija ihastunnut ihan Lasseen.Nyt kun kuunnellut noiden juttuja niin Noora myöntäilee toisten juttuja.Aivan niinpä.
Noora ja Jassu ovat viihdyttäviä. Tuotannon kivireen vetotehtävä ei sen sijaan ole kovin viihdyttävä. Not at all.
Kaikki talon miehet ovat viihdyttävämpiä kuin tämä keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo 9 miestä ovat niin äärimmäisen viihdyttäviä, että vaikka taloon tuotaisiin 100 naista niin kaikki häviäisivät viihdyttävyydessä. Ja sukupuolella ei tietenkään ole mitään merkitystä mielipiteeseeni. Eikä Taavin munalla.
Sano nyt, kuka pudonneista sinusta olisi ollut mielenkiintoisempi kuin häätöäänestyksissä viikosta toiseen olevat miehet Sami ja Pekka? Sano nyt niitä nimiä tai lopeta tuo kitinä.
Mun mielestä kaikki talon naiset ovat olleet viihdyttävämpiä kuin Pekka. En saa mitään viihdettä siitä että joudun laittamaan telkkarin äänettömälle kun se änkyttäjä tulee ruutuun.
Veikkaan että porukka on aika rikki jo tänä iltana. Pidemmän päälle tuollaisen kivireen kiskominen on erittäin rasittavaa puuhaa hyväkuntoisellekin henkilölle. Sohvaperunaosastosta nyt puhumattakaan.
Ihan typerä toi matto kun mene rullalle.
Tuotanto kamoon! Tekis nyt edes kunnolla nämä tehtävät mitä antavat. Aika surkea tämäkin tehtävä...
Tasapainoilutehtävässäki ne laudan heilu ku ne niillä käveli..
Vierailija kirjoitti:
Noora taisi haluta Lassun pariksi ? Muija ihastunnut ihan Lasseen.Nyt kun kuunnellut noiden juttuja niin Noora myöntäilee toisten juttuja.Aivan niinpä.
Johan Samir kuittaili tänään keittiössä Nooran ja Lassen olevan kuin pariskunta.
Minusta jäljellä jääneet naiset ovat kyllä nyt juuri hyviä asukkaita enkä heitä haluaisi vielä hetkeen pois. Mutta ihan näiden muutaman jankkaajan kiusaksi tekisi mieli äänestää jatkossa sukupuolen takia, enkä viihdyttävyyden. Jos tässä pitää äänestää sukupuolen takia, minä äänestän sitten jatkossakin ainoastaan miehiä.
Noorasta on kyllä tullut ihan Lassen seuraneiti, Mellu tuli ehdottaa et tuleeko Lasse hänen kanssa kokeilee, ku ei ollut vielä kokeillut. Noora huutaa äkkiä väliin, että ei ku mä oon Lassen kans. Olivat tuosta jo aikaisemminkin kyllä vähä keskustelleet. Sitte Nooran piti päästä Lassen kans keittämään soijaa, tai siis pyörimään Laseen ympärillä.
Kuinkahan moni valittaa selkäkipuja tuon tehtävän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan typerä toi matto kun mene rullalle.
Tuotanto kamoon! Tekis nyt edes kunnolla nämä tehtävät mitä antavat. Aika surkea tämäkin tehtävä...
Tasapainoilutehtävässäki ne laudan heilu ku ne niillä käveli..
Porukan pitäis saada lopuksi palkinnoks extrasekuntteja sen takia ku joutuvat tuhlaamaan aikaa maton oikomiseen.. On kyllä typerä, ei tuo huono rata ole asukkaitten vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä haloo noussut näiden naiskilpailijoiden putoamisesta, casting on vaan naisten kohdalla täysin epäonnistunut. Ei saada taloon hauskoja ja miellyttäviä naisasukkaita, vaikka niitä varmaan 6000 hakijan joukosta olisi varmasti löytynyt.
Niinpä. Vika on castingissa, ei äänestäjissä. Itse en harrasta sitä, että äänestän naista jatkoon vain siksi, että hän sattuu olemaan nainen. Kukaan ei ansaitse voittaa koko ohjelmaa vain siksi, että on nainen.
Ei. Sinä äänestät järjestelmällisesti naisia ulos, niin kuin naiset tekevät. Olen tästä jutellut lukemattomien naisystävieni kanssa ja he ovat joutuneet myöntämään, että käytännössä aina ovat äänestäneet mieskilpailijoiden puolesta. Naisia ärsyttää naiset. Samat luonteenpiirteet miehissä eivät heitä ärsytä.
Se, että joku naistuttavasi myöntää äänestäneensä miehiä, ei kerro vielä, että he äänestävät nimenoman sukupuolen perusteella. Mikä tässä nyt on vaikeaa?
Sinun jankuttamisesi on vaikeaa. Naiset äänestävät selkeästi sukupuolen perusteella, vaikka eivät sitä myönnä tai edes itse tajua.
Käsi sydämelle, olisiko mielestäsi Katja, Sanni, Laura, Late ja Maiju olleet mielenkiintoisempia ja tuoneet enemmän kontenttia taloon kuin Sami ja Pekka? Ihan oikeasti?
Mun mielestä Sanni ihan jo yksistään oli paljon mielenkiintoisempi kuin kukaan talon miehistä. Moni ei Sannin arvoa talossa varmaan tajunnut sen takia kun seurasivat vain kameraa, missä eräs älyvapaa tyyppi oli jatkuvasti äänessä. En silti voi tajuta, minkälainen ihminen pitää Pekkaa viihdyttävänä.
Okei. Mitä sellaisia tähtihetkiä hänellä oli, jota ei yksikään talon miehistä ole tarjonnut? Onko hän esittänyt vahvoja mielipiteitä, onko hän saanut porukkaa suuttumaan, onko hän ollut jossain tehtävässä kantavassa roolissa, onko hän aloittanut mielenkiintoisia keskusteluja? Minä en valitettavasti muista Sannista mitään muuta kuin muutaman irvistyksen ja hassun pompun.
Sun kannattaisi sitten mennä muistitestiin ja vähän äkkiä.
Munkin mielestä nyt vaan sattuu olemaan suurin osa viihyttävimmistä ihmisistä tuolla miehiä.
On Jassukin ihan viihyttävä kun ei oo niin tasapaksu hissukka, vaan hän tuo välillä vähän jotain juttua tuonne taloon. Se valittaa aika paljon, mutta ite nään sen enemmän huumori mielessä ni se ei vielä ärsytä ainakaan mua. Joitain tuntuu ärsyttävän kun ottavat liian vakavasti.
Sanni oli toinen josta pidin omalla tavallaan, mut tuntu et kukaan muu ei tajunnu hänen viihdearvoa.
Mietin kyllä sitä että onko tää miesporukka sitten enää viihyttävä jos tuolta kaikki naiset lähtee? Jännä nähä jos niin käy. Ite vähän pelkään että nakkibileet tekee tuosta ainakin osittain tylsää katottavaa. Toisaalta Taavi on aika draamaqueen että hän saattaa aiheuttaa vähän mielenkiintosia tilanteita.