Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Sami on niin äärimmäisen, käsittämättömän viihdyttävä hahmo, että voittaa jokaisen äänestyksen ketä vain naista vastaan. Joka on jo useasti tullut todettua. On se vaan niin viihdyttävä. Niin käsittämättömän viihdyttävä asukas. Aivan pakahdun kuinka viihdyttävä tuo Sami oikein on.
Ah, miten oikeassa olet <3<3<3<3
Kyllähän se niin on, että maailmanhistorian 9 viihdyttävintä ihmistä nyt vain sattuvat olemaan nuo miehet tuolla BB-talossa. Viihdyttävintä. Ehei, sukupuolella ei ole väliä. Ne nyt vain sattuvat jokaikinen olemaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jassu näytti äsken saparoissaan Obelixilta.
Just näin. On vain taikajuomapadan sijaan pudonnut läskikattilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on niin äärimmäisen, käsittämättömän viihdyttävä hahmo, että voittaa jokaisen äänestyksen ketä vain naista vastaan. Joka on jo useasti tullut todettua. On se vaan niin viihdyttävä. Niin käsittämättömän viihdyttävä asukas. Aivan pakahdun kuinka viihdyttävä tuo Sami oikein on.
jokaiseen lähteneeseen asukkaaseen verrattuna, kyllä, Sami on paljon viihdyttävämpi. Kerrohan kuka lähteneistä olisi sinun mielestäsi ollut mielenkiintoisempi?
Kuka vain on talossa mielenkiintoisempi kuin Sami, jopa Ville, no Aki samalla tasolla. Sami on yhtä mielenkiintoinen kuin kuivattu kapakala.
Eri
Nyt puhutaankin pudonneista eikä talossa olevista.
Jassu on kyllä viihdyttävämpi kuin joku Juhani, Sami tai Anssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä haloo noussut näiden naiskilpailijoiden putoamisesta, casting on vaan naisten kohdalla täysin epäonnistunut. Ei saada taloon hauskoja ja miellyttäviä naisasukkaita, vaikka niitä varmaan 6000 hakijan joukosta olisi varmasti löytynyt.
Niinpä. Vika on castingissa, ei äänestäjissä. Itse en harrasta sitä, että äänestän naista jatkoon vain siksi, että hän sattuu olemaan nainen. Kukaan ei ansaitse voittaa koko ohjelmaa vain siksi, että on nainen.
Ei. Sinä äänestät järjestelmällisesti naisia ulos, niin kuin naiset tekevät. Olen tästä jutellut lukemattomien naisystävieni kanssa ja he ovat joutuneet myöntämään, että käytännössä aina ovat äänestäneet mieskilpailijoiden puolesta. Naisia ärsyttää naiset. Samat luonteenpiirteet miehissä eivät heitä ärsytä.
Se, että joku naistuttavasi myöntää äänestäneensä miehiä, ei kerro vielä, että he äänestävät nimenoman sukupuolen perusteella. Mikä tässä nyt on vaikeaa?
Sinun jankuttamisesi on vaikeaa. Naiset äänestävät selkeästi sukupuolen perusteella, vaikka eivät sitä myönnä tai edes itse tajua.
Käsi sydämelle, olisiko mielestäsi Katja, Sanni, Laura, Late ja Maiju olleet mielenkiintoisempia ja tuoneet enemmän kontenttia taloon kuin Sami ja Pekka? Ihan oikeasti?
Mun mielestä Sanni ihan jo yksistään oli paljon mielenkiintoisempi kuin kukaan talon miehistä. Moni ei Sannin arvoa talossa varmaan tajunnut sen takia kun seurasivat vain kameraa, missä eräs älyvapaa tyyppi oli jatkuvasti äänessä. En silti voi tajuta, minkälainen ihminen pitää Pekkaa viihdyttävänä.
Okei. Mitä sellaisia tähtihetkiä hänellä oli, jota ei yksikään talon miehistä ole tarjonnut? Onko hän esittänyt vahvoja mielipiteitä, onko hän saanut porukkaa suuttumaan, onko hän ollut jossain tehtävässä kantavassa roolissa, onko hän aloittanut mielenkiintoisia keskusteluja? Minä en valitettavasti muista Sannista mitään muuta kuin muutaman irvistyksen ja hassun pompun.
Sanni oli outo pälyilijä. Kun joku kysyi häneltä jotain, pääsääntöisesti ei saanut vastausta vaan S alkoi tehdä käsillä liikkeitä ja ilveilemään. Ei ihme, että monen kiinnostus tutustua häneen hiipui päivä päivältä. Usein murjotti yksin makuuhuoneessa kun loukkaantui ihan käsittämättömistä syistä. Ei murjottaminen tuo taloon mitään.
Kiva kuitenkin, että tutustui edes muutamaan talossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se niin on, että maailmanhistorian 9 viihdyttävintä ihmistä nyt vain sattuvat olemaan nuo miehet tuolla BB-talossa. Viihdyttävintä. Ehei, sukupuolella ei ole väliä. Ne nyt vain sattuvat jokaikinen olemaan miehiä.
Edelleen, odotan, että pystyisit jotenkin perustelemaan, miksi pudonneet naiset ovat mielenkiintoisempia kuin Sami tai Pekka. Tuo sinun "vitsisi" alkaa jo väsyä.
Jasmine laiska, kylmä ulkona kun ei mitään tee. 4pv joutuu kattomaan makaavaa Jassua.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Jassu on pudonnut?
Noora on viihdyttävä. Itse asiassa talon viihdyttävimpiä. Vaikka onkin nainen.
Mä en kohta enää kestä tota Lassen kikatusta. Opettelis nauramaan niin kuin miehet.
Jasmiina ei vissiin aio osallistua tehtävään kun ulkona on "liian kylmä" eikä hännpysty oleskelemaan siellä. Paitsi tietenkin tupakalla pystyy käymään.
Käsikirjoittajat oikeasti vaihtoon jo. Tuota kelkan vetoako katsellaan seuraavat neljä päivää? Miksei voinut tulla mitään Cramo-rataa tai uintitehtävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokaiseen lähteneeseen asukkaaseen verrattuna, kyllä, Sami on paljon viihdyttävämpi. Kerrohan kuka lähteneistä olisi sinun mielestäsi ollut mielenkiintoisempi?
Kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ulos häpäisemästä meitä fiksuja naisia. Heippa palikat.
Tuo on tosiaan minustakin suuri ongelma (olen siis mies), että talossa naiset ovat järjestään jotenkin mieleltään vinksahtaneita tai matala-älyisiä. Ja vaikka miten äo olisi korkea, niin on sitten muunlaisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Jassu on mielestäni talon viihdyttävin tyyppi, ihan ilman sarvia ja hampaita sanon.
Jassu elää niin tunteella sekä hyvässä että pahassa, ei himmaile itseilmaisussaan.
Vierailija kirjoitti:
Jasmine laiska, kylmä ulkona kun ei mitään tee. 4pv joutuu kattomaan makaavaa Jassua.
Tähän asti olen Jassua kannustanut kun on ollut viihdyttävä, mutta nyt tämä menee jo ärsytyksen puolelle. Viime viikollakaan ei osallistunut juuri mihinkään tehtäviin ja taas sama näyttää jatkuvan. Tanssitehtävässä kuitenkin jaksoi kauemmin kuin fitnesspimu ja moni muu eli kyllä sieltä kuntoa tuntuu löytyvän, mutta nyt taitaa olla kyseessä lorvikatarri kun ei huvita edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Noora on viihdyttävä. Itse asiassa talon viihdyttävimpiä. Vaikka onkin nainen.
Samaa ajattelin minäkin, eikä ole viihdyttävyydessään edes ärsyttävä, niin kuin talon muka hauskat miehet. Musta on myös kiva kun sanoo vastaan Mellulle, kun komentelee sitä ja jotenkin hellyttäviä ne sen kommentit, että saan mä tässä olla kun sitä komennetaan muualle. Kiva kun pitää puoliaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tämä että Jassua haukutaan täällä. Itse ainakaan en osaa kuin kunnioittaa, Jassuhan on aivan ihana. Ei tietenkään täydellinen, hölösuu ja taipuvainen valittamaan mutta kukapa meistä ei huonoja puolia omaisi. Roisi kuori jonka alla herkkä ja hyväntahtoinen ihminen. Omaa kauhean hyvän huumorintajun, minuun ainakin uppoaa tuo tilannekomiikka ja itseironia. Kokenut myös vaikka minkälaisia asioita elämässään ja haluaa jatkuvasti kehittyä. On myös harvinaista suomalaisessa yhteiskunnassa että uskaltaa puhua niin suoraan omista heikoista kohdistaa ja mm. veloistaan. Miten osaakin olla noin avoin kokoajan, voisi moni ottaa oppia. Ja kun miettii vielä millaiset lähtökohdat, perheväkivaltaa ja muuttanut omilleen 16-vuotiaana. Mutta joo kunnioitetaan toki mieluummin näitä hyvin tienaavia melkein 30v miehiä jotka edelleen asuvat äitinsä nurkissa eivätkä puhu kuin änkyräkännissä tai adrenaliinipuuskissaan
Siis Anssiako meinasit tuolla vanhempien nurkissa asuvalla? Hänhän asuu itse omistamassaan omakotitalossa eikä vanhemmillaan.
"Osaakin olla noin avoin" Haloo! Siltähän puuttuu täysin harkintakyky, ei siihen erityistä osaamista tarvita, että kailottaa muiden seksiasiat pk-huoneessa koko kansalle, jos on jollekin jäänyt hämäräksi.
Okei. Mitä sellaisia tähtihetkiä hänellä oli, jota ei yksikään talon miehistä ole tarjonnut? Onko hän esittänyt vahvoja mielipiteitä, onko hän saanut porukkaa suuttumaan, onko hän ollut jossain tehtävässä kantavassa roolissa, onko hän aloittanut mielenkiintoisia keskusteluja? Minä en valitettavasti muista Sannista mitään muuta kuin muutaman irvistyksen ja hassun pompun.