Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
En voi vastenmielusyydelle mitään noita Pekkaa ja Anssia kohtaan.
Anssin kiero hyväntekeväisyys uppoo vissiin katsojiin. Omahyväinen kaiken tietävä. Ja Pekka pässinpää kaikenkaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Melody varasti Meijun jäätelön, kuinka ahne toi porsas voi olla. Muutakin pöllinyt ja ominut. Mutta kaikkein parasta mitä se suustaan laukaisi on eilisen illan tokeama sohvalla: MÄ EN SAA TÄÄLLÄ KOSKAAN SUUNVUOROA!!!!!
Ei ole enää todellista... 😂
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan jos Mellulle ei tule mitään jäätelön syömisestä niin on vissiin joku tuotannon lemmikki.Syö popsii salaa.Piilottelee maidot.Huutaa mihin ei saa laittaa maitoa.Erikoinen kausi kun yksi komentaa mitä kaupasta saa tuoda.Onko oikein ?
Mellu saa tehdä mitä haluaa, koska voi aina tirauttaa rasisminuhrikyyneleitään ja kaikkien täytyy nöyrtyä sellaisen edessä.
Veikö Maiju ärrän tuotteet mennessään. Mellu söi Maijun jäden. Saiko syödä?
Vierailija kirjoitti:
Ens viikolla vaihteeksi ne äänestykseen jotka ei ole ollut viikkoon.
Tuommonenhan ois aika epäreilua. Miks joutua äänestykseen ilman syytä tai et ainoa syy on se että ei edellisellä viikolla ollut.
Parempi systeemi et on joku syy miksi joutua. Nimeämiset, häviäminen tehtävissä jne.
Vierailija kirjoitti:
Melody varasti Meijun jäätelön, kuinka ahne toi porsas voi olla. Muutakin pöllinyt ja ominut. Mutta kaikkein parasta mitä se suustaan laukaisi on eilisen illan tokeama sohvalla: MÄ EN SAA TÄÄLLÄ KOSKAAN SUUNVUOROA!!!!!
Missä oloissa tuollaisia ihmisiä kasvatetaan? Kiinnostaisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan jos Mellulle ei tule mitään jäätelön syömisestä niin on vissiin joku tuotannon lemmikki.Syö popsii salaa.Piilottelee maidot.Huutaa mihin ei saa laittaa maitoa.Erikoinen kausi kun yksi komentaa mitä kaupasta saa tuoda.Onko oikein ?
Mellu saa tehdä mitä haluaa, koska voi aina tirauttaa rasisminuhrikyyneleitään ja kaikkien täytyy nöyrtyä sellaisen edessä.
"Te ette tiedä miltä tuntuu kun mua TUIJOTETAAN Vilppulan huoltoasemalla!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko tuo mölli Juhani mitään muita tunteita kuin kateutta ja vahingoniloa. Laskenut pisteet kuin lehmän häntä.
Katso muutakin kuin koosteita. Tiedäthän että sinulla on mahdollisuus hankkia Ruutu+, jolla saat nähtäväkseksi talon tapahtumat 24/7?
Kuule, ahkerasti seuraan 24/7 ja kuluneen viikon tapahtumat hyvin selvillä.En toki katso ruusunpunaisten lasien läpi.
Joo joo. Viestiesi perusteella seuraat sitä ahkerasti pelkkien koosteiden kautta.
Kuka jaksaa töllöttää tätä laumaa 247 ja vielä maksaa siitä.
Kunto riittää, aikaa on ja maksaisin vaikka 100 euroa 247
Onpa hauskaa kun ei mene viesti läpi, jossa toivoin että lotskottajat ja mätskyttäjät joutuisivat oikein kunnolla hikoilemaan tällä viikolla.
Mitään kiellettyä ei viestissä taaskaan ollut.
Palstalla on nyt ollut yleistä sellainen ettei tunnu mitenkään menevän läpi viestit, vaikka niissä ei olisi mitään kiellettyä.
Eräs tavallisen näköinen nainen meni johonkin missä ihmisiä. Hän oli sanonut kaikkia mua katsoo oonko mä kaunis. Pieni paikkakunta ja oli uusi asukas.
Vierailija kirjoitti:
Veikö Maiju ärrän tuotteet mennessään. Mellu söi Maijun jäden. Saiko syödä?
Ei saanu syödä. Montako sääntörikkomusta nuo on tehny? Ainakin Mellu on rikkonu sääntöjä. Maksaako kaikki taas sääntörikkomuksista. Mellu on huolissaan vaan juustoista jotka ei ees kuulunu yksin sille. Miten joku voi noin omia yhteisiä ruokia o_O
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs ah niin epäitsekkäät ja reilut siniset ovat vahingoniloisina, kun punaisten ruuat viety. Miten voi olla noin tekopyhiä? Ja Melody nostaa metelin kun ei saanut syödä Maijun voittamaa jäätelöä, ei niitä muitakaan _henkilökohtaisia_ palkintoja ole saanut jakaa kristillisesti koko porukalle
Siinä tapauksessa Melody valehteli eilen kylppärissä, toitotti kaikille, miten Maiju oli luvannut jäätelönsä Mellulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset näkevät Lassessa? Itse katson toki vain koosteita, mutta itselle tyypistä nousee vaan jostain syystä red flag.
Talon sympaattisin kaveri. Ei koosteista saa mitään kuvaa, sinne leikataan pätkiä miten sattuu. Jos katsoisit 24/7:aa niin tietäisit miksi Lasse on niin pidetty.
Yhdellä sanalla sanoen mitä ihmiset näkevät hänessä: Karismaattisuuden.
Lasse on niin väritön kaveri, että häntä ei edes huomaa tuolla talossa. Kun katselee heidän tekemisiään, saattaa yllättyä yhtäkkiä: Ai niin tuokin on vielä talossa. En tykkää yhtään.
Koosteen katsojille saattaa näyttää tältä, mutta 24/7:aa pitää kyllä katsoa aika erikoisilla silmillä, jos noin ajattelee. Lasse on nimenomaan hyvä asukas. Ei tee itsestään liian isoa numeroa, mutta on kuitenkin sopivan hauska, aktiivinen ja saa aikaan erikoisia tilanteita.
Kyllähän tässä varmaan niin käykin kuin Joelin kaudella, että kaikkein tylsin asukas voittaa eli tällä kertaa se on Lasse. Ei tuolta nyt juuri tylsempää enää löydy. Noh, Juhani on siinä ja siinä.
Minusta on todella omituista verrata Lassea ja Joelia. Lasse on talossa ehkä sosiaalisin tyyppi, joka hakeutuu monien seuraan. Paljon tylsemiä ovat Juhani, Aki, Maiju, Ville ja Samir.
Ihan vertailun vuoksi, kerropas muutama viihdyttävä kohokohta esimerkiksi Villestä. Lassesta tulee heti mieleen tappelu Taavin kanssa, kelmuarkun rakentaminen, spa-hoidot Taavin kanssa, minigolf-radan rakentaminen Samin kanssa ja kasvomaalifiasko.
Olipas huitsin jännittäviä ja viihdyttäviä tarinoita Lassesta. :D:D:D Melkein yhtä räväkkää kuin Maijun talossa olo.
En muuten kirjoittanut mitään Villestä, joten ihmettelen miksi minun pitäisi kertoa Villen viihdyttäviä kohokohtia.
Itse katson pelkkiä koosteita, mutta olen sitä mieltä, että Lasse on viihdyttävimpiä ja parhaita asukkaista talossa ja hän ei todellakaan lähde haukkumislinjalle muita kohtaan. Ehkä opittua sieltä rauhanturvajoukoista, ehkä osannut jo aiemmin. Mutta helkkarin reilu jätkä.
Kun yritetty provosoida haukkumaan, ohittaa sen nätisti huumorilla.
Nyt et kyllä ole seurannut Lassea tai sitten jostain syystä katsot häntä hyvin valikoivasti. Reilu ei kyllä ole sellainen sana, jonka Lasseen liittäisin - mieluummin vaikka, että hän esittää mielellään reilua jätkää. Hän ei kovin usein hauku henkilöä suoraan, mutta toki hän on jo monta kertaa kiertoteitse hyökännyt joidenkin asukkaiden kimppuun, manipuloimalla, provosoimalla, vihjaamalla jne.
Lasse on hauska tyhjäpää, joka kieroilee toistaiseksi viihdyttävästi, ei liian rumasti, mutta ketkusti. Sehän taas riippuu katsojasta, tykkääkö enemmän sellaisesta suorasta toisille rähjäämisestä vai sellaisesta edesspäin joojoomiehestä, joka kuitenkin natkuttaa ja nakertaa koko ajan selän takana salakavalasti.
On sulla kyllä aika kiero mieli, jos saat Lassesta tuollaisen. Minusta Lasse on reilu ja kiva. Osaa kyllä vastata kettuiluun, jos sitä tarkoitat. Kuvauksesi sopii ennemminkin Pekkaan.
Ok. Sori, sekotin aamupöperössä Lassen Pekkaan. Tarkoitin siis tosiaan Pekkaa eli sitä joka käyttää sitä karvahattua ja turkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset näkevät Lassessa? Itse katson toki vain koosteita, mutta itselle tyypistä nousee vaan jostain syystä red flag.
Talon sympaattisin kaveri. Ei koosteista saa mitään kuvaa, sinne leikataan pätkiä miten sattuu. Jos katsoisit 24/7:aa niin tietäisit miksi Lasse on niin pidetty.
Yhdellä sanalla sanoen mitä ihmiset näkevät hänessä: Karismaattisuuden.
Lasse on niin väritön kaveri, että häntä ei edes huomaa tuolla talossa. Kun katselee heidän tekemisiään, saattaa yllättyä yhtäkkiä: Ai niin tuokin on vielä talossa. En tykkää yhtään.
Koosteen katsojille saattaa näyttää tältä, mutta 24/7:aa pitää kyllä katsoa aika erikoisilla silmillä, jos noin ajattelee. Lasse on nimenomaan hyvä asukas. Ei tee itsestään liian isoa numeroa, mutta on kuitenkin sopivan hauska, aktiivinen ja saa aikaan erikoisia tilanteita.
Kyllähän tässä varmaan niin käykin kuin Joelin kaudella, että kaikkein tylsin asukas voittaa eli tällä kertaa se on Lasse. Ei tuolta nyt juuri tylsempää enää löydy. Noh, Juhani on siinä ja siinä.
Minusta on todella omituista verrata Lassea ja Joelia. Lasse on talossa ehkä sosiaalisin tyyppi, joka hakeutuu monien seuraan. Paljon tylsemiä ovat Juhani, Aki, Maiju, Ville ja Samir.
Ihan vertailun vuoksi, kerropas muutama viihdyttävä kohokohta esimerkiksi Villestä. Lassesta tulee heti mieleen tappelu Taavin kanssa, kelmuarkun rakentaminen, spa-hoidot Taavin kanssa, minigolf-radan rakentaminen Samin kanssa ja kasvomaalifiasko.
Olipas huitsin jännittäviä ja viihdyttäviä tarinoita Lassesta. :D:D:D Melkein yhtä räväkkää kuin Maijun talossa olo.
En muuten kirjoittanut mitään Villestä, joten ihmettelen miksi minun pitäisi kertoa Villen viihdyttäviä kohokohtia.
Jos sanot, että talossa ei ole Lassea tylsempää ihmistä, sinun pitäisi pystyä sanomaan enemmän viihdyttäviä hetkiä kenestä tahansa muusta asukkaasta. Ellet pysty, väitteesi ei pidä paikkaansa. Yksinkertaista.
No nyt nähtiin se mitä ei koskaan ennen bb-talossa! Tuotannon lemmikille sai ystävät lähettää tupakkaa taloon! Kirjekuoressa kantoi jassu röökiä itkien että on mulla sittenkin vielä kavereita, Janica lähetti röökiä.
Siis vietiinkö/ piilotettiinko noilta taas ne eiliset herkut? Eikö tuo ole bb:ltä vähän tyhmää? Juu, ei saa luottaa liikaa jne, mutta eikö tuosta tule hirveä hävikki, kun ensin vedetään ärrän hyllyt tyhjiksi ja sitten ne heitetään pois. (Juu, tuotannon porukka varmaankin saa kyllä osansa, mutta esim kesken jääneet jäätelöt sun muut.)
Hupaisa tuo Anssi, kun selvisi eilen ensimmäisenä turvaan, niin kyllä siinä hymyssä oli sellaista koomista omahyväisyyttä, että 'tiesinhän minä että tää kikka toimii ja katsojat äänestää mut kilvan turvaan'.
Anssi pelurina tiesi jo taloon tullessaan, että hänen on hyödyllistä löytää bromance, mieskaveri, jonka kanssa OP:n sanoin pööpöillä. Hän haistoi heti Pekassa samanhenkisen laskelmoijan ja pelurin, mutta bromance kuivahti kyllä alkuunsa. Ekoissa talkkereissa vielä istuttiin puolikiusaantuneina sylikkäin, mutta kun asiaan ei talk-showssa kiinnitetty sen kummempaa huomiota, se on jäänyt syrjään.
Sittemmin Anssin hovista on ulostettu Late ja Pekka on ollut hilkulla. Itse ei selvinnyt seitsemän eniten ääniä saaneen joukkoon. Nyt sai kuitenkin vahvistusta, että kyllä sitä kannatusta löytyy, kun alkaa uhkailemaan, että vois täältä lähteäkin - olisi itse asiassa ollut talon kannalta piristävää, kun Anssi olisikin tipahtanut. Siinä olisi ryhmädynamiikka heilahtanut. Esim. punaisten valokuvausjutun organisoi käytännössä kokonaan Anssi, mutta hän teki sen niin taitavasti, että hänen ryhmänsä vain nyökytteli ja hoki, että juu kaikkia kuunneltiin, varsinkin Anssin uskollinen aisankannattelija Pekka kunnostautui tässä vakuuttelussa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt nähtiin se mitä ei koskaan ennen bb-talossa! Tuotannon lemmikille sai ystävät lähettää tupakkaa taloon! Kirjekuoressa kantoi jassu röökiä itkien että on mulla sittenkin vielä kavereita, Janica lähetti röökiä.
Vaikka Jasmiinasta ihan tykkäänkin niin olihan tuo nyt outoa. Melody sanoikin, että eipä ole tiennyt tuollaisen olevan sallittua.