Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Noora alkaa ärsyttää hetki hetkeltä enemmän
Kyllä! Tuo jatkuva tyhjänpäiväinen tajunnanvirran tavoin kulkeutuva puhe alkaa jo riepoa aivoja. Ja pahasti.
Kukahan sen "Katjan" kirjoituksen oli OIKEASTI kirjoittanut..??
Pitäs olla ton jälkeen sauna ja ehkä poreallas. Aina on heinätöiden jälkeen sauna ollu. Muut ei tietenkään pääsis kun nuo heinähemmot. Ja Tornion panimon tuotteita toki myös.
Minä ainakin Jassuna suuttuisin jos heinäallergia ja heittää päälle.
Anssilla on jo 3 tai 4
Anssi pääsee valitsemaan
Voittaisipa Sami ja Pekka ja Anssi häätöön.
Sami yrittää pitää tunnelman hauskana, jotta ärsyttävä tehtävä sujuisi mukavasti. Ville ja Jassu yrittää hiillostaa ja kiusata Samia, ku eivät itse pysty olemaan millään positiivisia. Ville ja Jassu ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssin ja Pekan haukuntasessio Lassesta oli tosi ilkeää kuultavaa .
Puhuivat että "hyvän jätkän rooli" alkaa rakoilla, ja eka kertaa Lassekin on alkanut olla v*ttumainen tällä viikolla. Ja Pekka kehuskeli että miten on päässyt Lassen ihon alle, ja että olis helposti saanut suututettua Lassen todella pahasti.
Jäi kyllä aika nega fiilis tuosta juttelutuokiosta, ja Pekka ainakin osoitti suoraan että miten haluaa yrittää kaikin keinoin päästä Lassen ihon alle ja suututtaa hänet. Eli kaikki Pekan kettuillu Lassea kohtaan on ihan tarkoituksellista kiusan tekemistä.
Mun mielestä tuo keskustelu vaan selkeästi osoitti että molemmat pitää Lassea kovana uhkana, ja varmaan antavat hänelle häätöpisteensä.Olen toitottanut viikosta 2 tuosta Pekan tarkoituksellisesta ärsyttämisestä ja kiusaamisesta. Ihmettelen, miksi tuo kuspää häröilee vielä tuolla talossa. Oikea käärme. Inhottava ihminen. Miten voi olla hoitoammatissa…
Moneenko kertaan se on sanottu, että ihmisellä on erilaisia rooleja elämässään. Tämä kuuluu Pekan vapaa-aikaan ja vieläpä kilpailuun. Hän voi olla vaikka miten taitava ja pidetty työelämässä.
Ilkeys ei ole rooli vaan osa luonteenpiirre.
*siis ilkeys on luonteenpiirre. Pekka on yksinkertaisesti ilkeä. Nämä turkikset ja mölyämiset ovat rooliin kuuluvia juttuja, mutta ehkä nekin kertovat ihmisestä jotain.
Minä olen kyllä nähnyt tuon Pekan hyvän ja empaattisen puolen. Mutta kun on jonkun vihattavaksi valinnut oikein Alman ja tuotannon muiden avustuksella, niin totta kai hänen kaikki tekemisensä tulkitaan ilkeäksi ja palstapsykologit vielä antavat diagnoosejakin, sen sijaan kun suosikki tekee ihan samaa, niin se on ihanan hauskaa. Näinhän se menee.
Älkää ihmeessä vielä äänestäkö Pekkaa pois (ei hän voita, siitä ei ole pelkoa), sitten pitäisi valita uusi haukuttava.
No se ei ole vaikeaa kun Melody, Anssi ja Jasmiina ovat talossa.
Olisi erittäin toivottavaa, että Jassu poistuisi talosta mahdollisimman nopeasti.
Perskele, jos ei Pekka ole häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja valkopesee itseään facen BB-ryhmässä 🙄
Ihan asiaa puhuu. Hassua, että puhut valkopesusta, vaikka Katja ei ole tehnyt kenellekään mitään väärää. Mistä hän siis mielestäsi yrittää itseään valkopestä?
Eipä välittänyt Katja maksavista katsojista eikä muista asukkaista käyttäytymisellään kun kova kiima Pekkaan ajoi kaiken muun yli. Yöks.
Siis mitä hittoa, oikeasti? Millä tavalla pitää "välittää maksavista katsojista"? Eivät nuo asukkaat ole minulle mitään velkaa eivätkä tilivelvollisia. He ovat talossa, minä seuraan heitä jos haluan ja jos en halua, en äänestä heitä jatkoon. Hyvin yksinkertaista.
Sainio sanoi muurahaiskuningatar-episodin jälkeen että Katja on hakiessaan antanut täysin valheellisen kuvan itsestään ja muurahaiskuningattarena häpäisi koko BB-formaatin kaikki maat mukaan lukien.
Eikö BB ole viihdeohjelma jota tehdään nimenomaa katsojille?Ja sinä uskot jotain Sainion selkeitä kärjistyksiä? :D Ihan kuin talossa ei olisi ihan ensimmäisistä kausista lähtien nähty näitä tapetteja, jotka esittelyssä ja haastattelussa kertovat olevansa vauhdikkaita ja räväköitä.
Kieltämättä muurahaistehtävä oli yhtä kärsimysnäytelmää katsojille kun kuningatar itki vaan Pekkaansa, eikä tehtävä kiinnostanut lainkaan, huooh...
247 ja Katja oli vesissäsilmin siinä tehtävän aikana jos kerran pari. Kuhnurit kuhnuroi, pojat akoi hajoilemaan Taavia myöten, tehtävä epäonnistui. Ei oo kuolemanvakavaa.
Kuningatar itkeskeli kun ei saanut katsekontaktia Pekkaan, sanoi myös ettei kiinnosta muu kuin päästä halaamaan Pekkaa ym. Sellainen oli se kuningatar 😀
Jassu fanit. Lopettakaa Katjan haukkuminen. Hanenkin kannattajat äänestää. 🍀
Niin Katjan kun muiden tippuneiden kannattajat muistakaa Jassu fanien ilkeät haukkumisen täällä. Äänestäkää Jassu ulos, niin fanit saa palkkansa. 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Jassulta menee hermot Samiin, kun Sami huutelee kaikenlaista.
Jasmiina Nokko lähtee nokkoilemaan sunnuntaina. Johan löi vetoa Taaville saaden 2 laatikollista nokkoa itselleen. Suu vaahdossa katsoi Maijun nokkoa. On se kovin nokkava nokko Jassu. Nokkiinsa ottaa useasti. Otanpa nokoset🛌
laktovegegaybihomotransu kirjoitti:
Katja itse. On yliopiston käynyt, joten osaa kirjoittaa.
Miksi pieru maiju ei pieraise altaassa? Muut lähtisi pakoon. Alkuvideossa lupasi heittää huonoa läppää, ei ole näkynyt..
Vierailija kirjoitti:
laktovegegaybihomotransu kirjoitti:
Katja itse. On yliopiston käynyt, joten osaa kirjoittaa.
juristi, todennäköisesti äikästä L ja vielä KTM, aivan varmasti itse kirjoittanut
Kuka haluaa pelata susipeliä?
Tuntuu, että Samin syrjintä ja käytös on monesti itse aiheutettua. Onko sillä aitoa empatiakykyä ollenkaan vai onko oma näkemys se tärkein!