Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
44461/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora keinussa puhui kai kainuuta. Kannattaa suojella 3000 tonnin silareita.

Vierailija
44462/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami ja Sanni su kylpytakeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44463/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko heränneet jotta menen tietokoneen ääreen?

Vierailija
44464/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakat alkaa loppu yhdellä jos toisella. Eikö tuonne saa tuoda omaan käyttöön riittävästi. ?

Pojilla tuntuu olevan mällejä purkissa.

Vierailija
44465/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakat alkaa loppu yhdellä jos toisella. Eikö tuonne saa tuoda omaan käyttöön riittävästi. ?

Saa tuoda, mutta arvioivat alakanttiin. Esim Juhani kertoi eilen, että oli laskenut polttavansa askin päivässä ja todellisuudessa on polttanut sitäkin enemmän. 

Vierailija
44466/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi kertoi yöllä Pekalle elämästään (työurastaan, tyttöystävän ja siskon kuolemasta jne). Itselle jäi fiilis et olisko tehnyt taktisesti, koska välit Pekkaan vähän jännät. Pekan silmistä paistoi kunnioitus ja ihmetys. Ja itse siis nimenomaan Taavista pidän yms. Mutta. Toisaalta varmaan kaikki taktikoi tällä tavalla jossain kohtaa.

Miksi kaikki ihan normaalit teot ja puheet ovat aina jotain taktiikkaa. Eikö tule mieleen, että kolmen kuukauden aikana saattaa ihan oikeasti tulla hetkiä, jolloin tekee mieli puhua elämästään ilman sen kummempia taka-ajatuksia. 

Vierailija
44467/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noora keinussa puhui kai kainuuta. Kannattaa suojella 3000 tonnin silareita.

Jassu varmaan on ottamassa 3000 rasvaimun.

Vierailija
44468/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi kertoi yöllä Pekalle elämästään (työurastaan, tyttöystävän ja siskon kuolemasta jne). Itselle jäi fiilis et olisko tehnyt taktisesti, koska välit Pekkaan vähän jännät. Pekan silmistä paistoi kunnioitus ja ihmetys. Ja itse siis nimenomaan Taavista pidän yms. Mutta. Toisaalta varmaan kaikki taktikoi tällä tavalla jossain kohtaa.

Miksi kaikki ihan normaalit teot ja puheet ovat aina jotain taktiikkaa. Eikö tule mieleen, että kolmen kuukauden aikana saattaa ihan oikeasti tulla hetkiä, jolloin tekee mieli puhua elämästään ilman sen kummempia taka-ajatuksia. 

Näitkö tämän keskustelun ja yöllisiä kuvioita muuten? Itse siis näin ja tästä syystä kommentoin näin. Tuon näkemäni perusteella.

Vierailija
44469/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia lähtenyt joten Jasmiina voittoon.

Eo voita. Mies voittaa.

Vierailija
44470/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Pekk ja Nuhani on heränneet.

Vierailija
44471/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvastihan ne on kertonu miten ovat ajatellut ja mitä varannu mukaan.

Vierailija
44472/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitkö tämän keskustelun ja yöllisiä kuvioita muuten? Itse siis näin ja tästä syystä kommentoin näin. Tuon näkemäni perusteella.

En nähnyt. Kertomistasi aiheista päättelin, että tuskin on taktikointia. En ihan ymmärrä, miksi kukaan taktikoisi edes noin. 

Vierailija
44473/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on kuulkaa näin et Jassu voittaa tänä vuonna koko homman. Joka päivä varmempi olo tästä. Hyvä Jassu 😍💥🥳💥🥳😍

Varma, päätetty mies voittaa rahan painolla, nimeä en mainitse, koska en tykkää haukkumisesta. Siksi olen levollinen lempparin puolesta.

Vierailija
44474/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki ei ole taktikointiakaan. Nuo on niin kovia paikkoja henkisest0i, ettei niitä silleen jaeta taktikoiden, vaan sitten kun tuntee ihmistä hieman enemmän jo. Katjan lähtö toi tilaa Pekan ympärille ihan kuten toivottiin.

En hetkeäkään epäile. Taavista välittynyt alusta asti tietyt elämän kokemukset, jotka muokkaavat ihmistä. Kaikki kunnioitus ja arvostus hänelle. Taavi vaikuttaa tosi ihanalta ihmiseltä. Mutta itse tässä pohdin näkemäni perusteella peliliikkeitä. Yhtään vähättelemättä asioita, Taavi kertonut aiemmin talossa tatuointiinsa liittyen 'exän' kuolemasta ja 'yhden exän' kuolemasta. Yöllä Pekalle puhui 'tyttöystävän' kuolemasta. Ja kahden elämänsä tärkeimmän naisen menetyksestä. Tässä on eroa. Olivat ymmärtääkseni eronneet, kun tyttö kuoli, eikä se tee todellakaan asiasta kevyempää, mutta kuitenkin.

Vierailija
44475/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenki ärsyttää tää et tänä vuonna nää bb-tyypit pääsee nukkuun ihan hiton aikaisin ja sit nukkuu myöhään! Siis nyt taas jo menossa nukkuun, herätys joskus 10 aikaan taas kuitenkin...Ja eiks tätä kautta just mainostettu että oikein erityisesti ravisutetaan asukkaiden vuorokausirytmiä vai muistanko ihan väärin? Mitä hittoa tää on? Muutenki olis joskus kiva aamulla kun kouluun tekee lähtöö niin saada "seuraa" mut turha toivo et noita 5-6 aikaan herätettäis

No ei ole mainostettu tuolla tavalla. Tämä on jotenkin huvittavaa, kun ihmiset keksivät lupauksia, sääntöjä ja sisältöjä, joista ei ole koskaan missään puhuttu (kuin ehkä toiveajatteluna netissä). 

Vierailija
44476/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaaliviikolla vois mun puolesta olla vaikka

Jassu, Taavi, Lasse, Aki ja Sami

Vierailija
44477/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki ei ole taktikointiakaan. Nuo on niin kovia paikkoja henkisest0i, ettei niitä silleen jaeta taktikoiden, vaan sitten kun tuntee ihmistä hieman enemmän jo. Katjan lähtö toi tilaa Pekan ympärille ihan kuten toivottiin.

En hetkeäkään epäile. Taavista välittynyt alusta asti tietyt elämän kokemukset, jotka muokkaavat ihmistä. Kaikki kunnioitus ja arvostus hänelle. Taavi vaikuttaa tosi ihanalta ihmiseltä. Mutta itse tässä pohdin näkemäni perusteella peliliikkeitä. Yhtään vähättelemättä asioita, Taavi kertonut aiemmin talossa tatuointiinsa liittyen 'exän' kuolemasta ja 'yhden exän' kuolemasta. Yöllä Pekalle puhui 'tyttöystävän' kuolemasta. Ja kahden elämänsä tärkeimmän naisen menetyksestä. Tässä on eroa. Olivat ymmärtääkseni eronneet, kun tyttö kuoli, eikä se tee todellakaan asiasta kevyempää, mutta kuitenkin.

Entä sitten, jos on eroa. Eroa on myös tilanteissa, joissa on useita ihmisiä keskellä päivää hälisemässä ja tilanteessa, jossa ollaan kahdestaan yön hiljaisuudessa. 

eri

Vierailija
44478/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenki ärsyttää tää et tänä vuonna nää bb-tyypit pääsee nukkuun ihan hiton aikaisin ja sit nukkuu myöhään! Siis nyt taas jo menossa nukkuun, herätys joskus 10 aikaan taas kuitenkin...Ja eiks tätä kautta just mainostettu että oikein erityisesti ravisutetaan asukkaiden vuorokausirytmiä vai muistanko ihan väärin? Mitä hittoa tää on? Muutenki olis joskus kiva aamulla kun kouluun tekee lähtöö niin saada "seuraa" mut turha toivo et noita 5-6 aikaan herätettäis

No ei ole mainostettu tuolla tavalla. Tämä on jotenkin huvittavaa, kun ihmiset keksivät lupauksia, sääntöjä ja sisältöjä, joista ei ole koskaan missään puhuttu (kuin ehkä toiveajatteluna netissä). 

Varmaan kaikilla 247-katsojilla sama toive. Kieltämättä. Mitään järkeä, että asukkaita pidetään pumpulissa ja annetaan nukkua kl 10 asti.

Vierailija
44479/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kaikilla 247-katsojilla sama toive. Kieltämättä. Mitään järkeä, että asukkaita pidetään pumpulissa ja annetaan nukkua kl 10 asti.

Vaikka miten kovasti toivoisimme, siitä ei tule tuotannon lupausta. 

Vierailija
44480/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten, jos on eroa. Eroa on myös tilanteissa, joissa on useita ihmisiä keskellä päivää hälisemässä ja tilanteessa, jossa ollaan kahdestaan yön hiljaisuudessa. 

eri

Öööö. Exä ja tyttöystävä? Kaksi eri asiaa? Exä ja aviomies? Totta kai toinen näistä kuulostaa dramaattisemmalta. Jos tätä eroa et tajua niin en lähde enempää selittämään.

Ketju on lukittu.