Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami näytti tosi pettyneeltä.
Luulee, et uudet asukkaat ei tykkää siitä :(Ja luulee oikein. Eihän ne tykkääkään. Maiju halusi Sannin häätöön, Noora Jassun, Samir Pekan. Näistä tehtii kauppaa. Sami ja Katja olivat kaikkien yhteinen valinta.
Maiju ei halunnut, koska olisi halunnut tutustua Maijuun vielä, mutta kaikista vaihtoehdoista päädyttiin Sanniin, Maiju mainitsi myös Anssin, mutta Noora pelasti.
Nämä nimeämiset mentiin pitkälti Nooran mukaan (Halusi pelastaa Ville ja Anssin).
Melody puhuu ruoka suussa.. Hmm. Eikö tosiaan voi olla tuota hetkeä syömättä.
Katjaa itkettää kun hän joutuu palaamaan ulkomaailmaan omaan tylsään ja masentavaan elämään.
Aijjjjj*malauta. Katon koostetta, mulla ei oo kaksneljäseiskaa. Miten toi Noora voi olla NOIN tyhmä? Ei millään tajuu yksinkertasta asiaa, vaikka Sanni rautalangasta vääntää?
En jaksa kuunnella Villeä. En tajua mitä se sössöttää.
Vierailija kirjoitti:
Katjaa itkettää kun hän joutuu palaamaan ulkomaailmaan omaan tylsään ja masentavaan elämään.
Tämä kyl ihmetyttää että miksei sitten vaikka tee jotain jännää??8
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meni bileet pilalle tänä iltana.
Joo tätä odettu koko viikko. Tiedettiin, että bibikset tulee lauantaina, mutta nyt porukka vaan vollottaa ja kohta menevät varmaan nukkumaan. Hyvä tuotanto!
Halusiko Noora Jassun äänestykseen ? Oliko se eilen kun Noora sanoi pk huoneessa ,että on saanut Jassusta kaverin ? Hitto on kiero muija.Ulos vaan ens viikolla Mellun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan bersheestä, että tuo surkean tylsä kolmikko sai tuollaisen vallan valita vanhoja asukkaita häätöön. Kuka tahansa nyt häädössä olevista viidestä on miljoona kertaa mielenkiintoisempi kuin yksikään noista uusista. Mutta joku nyt sitten lähtee ja tympeä kolmen kopla jää taloon. Tyhmä käänne!
Samaa mieltä. Ihmettelen miten voi olla niin huono valitsemaan asukkaita taloon kun joka kerta sinne valitaan joku tylsä bimbo minkä juttuja ei kiinnosta kuunnella, sit joku random mummu mikä ei tuo mitään taloon. On kai sitä nyt Suomessa paljon mielenkiintoisempiakin ihmisiä taloon haluamassa.
Älä muuta sano, kun kuulemma 6000 hakijaa oli. Mitä ne muut sitten olivatkaan, jos nämä kolme ovat mielenkiintoisimpia..
6000?! Jos on ensin pitänyt tehdä kirjallinen hakemus ja siinähän voi sanoa että mä oon tosi räväkkä kaikki mun kaverit sanoo niin. Sitten on ollut videohaastattelu jossa ei ole saanut sanaa suustaan. Niin sitten nämä jotka on nyt talossa on siinä jotain puhuneet. En tiedä.
Kyllä Katja saisi lähteä kotiin itkemään, mä en ymmärrä miksi on edellisissä häätöäänestyksissä pelastunut.
24/7 katsojana ei kyllä oo antanut yhtään mitään.
Jassu, Sami ja Pekka on sellaisia hahmoja joita jaksaa katsoa, jotka aiheuttaa talossa tunteita
Sanni kiikkuu siinä välimailla.
Katja pillittää ja ihmettelee, että miksi minä miksi minä... Eikö ole käynyt mielessä, että siksi, kun on surkean tylsä tyyppi, joka ei tee mitään muuta, kuin roikkuu Pekassa. Kuka tuommoista jaksaa katsella.
Voisiko olla, että huomenna lähtee kaksi?
Vierailija kirjoitti:
Jassu Voittaa , Eläköön 🥰💖💝
Karmeeta.
Talossa on bileet ja meille näytetään kahta itkevää ämmää.
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina parka 😢
Jaccun ilme kun kuuli et on häädössä 😂
Aivan käsittömän typerä, lyhytnäköinen ja liian mielistelynhaluinen päätös äänestykseen joutuvista.
Uudet kirjoittivat kuolem@ntuomionsa valitsemalla Katjan, Jassun ja Pekan, koska nämä ainakin tulevat jatkossa äänestämään uusia. Samalla missasivat ainoan mahdollisuuden pelata ja ulostaa joku sellainen, joka ei muuten häätöön joutuisi. Mutta ei, laitetaan ne samat jotka siellä ovat joka tapauksessa joka viikko.
TUlee paha mieli jassun puolesta :( voispa sille kertoo miten paljon siitä tykätään!
Jassu Voittaa , Eläköön 🥰💖💝