Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora ei meinaa mennä saunaan. Oho.
ei tee pidennyksille ja niille sineteille hyvää
En ole käynyt saunassa kuuteen vuoteen. En halua pilata ihohuokosiani. Tämä on minun teoriani. Enkä kaipaa olla siellä. Toiset perheessä käy.
Sauna tekee hyvää ihohuokosille!
Vierailija kirjoitti:
Aivan bersheestä, että tuo surkean tylsä kolmikko sai tuollaisen vallan valita vanhoja asukkaita häätöön. Kuka tahansa nyt häädössä olevista viidestä on miljoona kertaa mielenkiintoisempi kuin yksikään noista uusista. Mutta joku nyt sitten lähtee ja tympeä kolmen kopla jää taloon. Tyhmä käänne!
Aivan loistava käänne ja niin oikeat tyypit häädössä!
Vierailija kirjoitti:
Uudet asukkaat valitsivat vaan samoja joita ollu monta kertaa, helpoimman kautta. Törkeää.
Eivät uskaltaneet tehdä rohkeita valintoja
Eiköhän villasukkaseinätapetti ja itkupilli Katja jouda jo ulos!
Vierailija kirjoitti:
Ei saa Pekkaa ja Katjaa erottaa 💙❤
Nimenomaan pitää! Pekon muijan psyyke hajoaa talossa joten aika kotiuttaa.
Kieltämättä toi Anssin leuhkiminen on aina vailla tilannetajua. Tiesi ton olevan Jassulle rankka paikka, niin naureskelee, miks ei ite oo häädössä.
Onhan tuo jassu huikee persoona :D nytkin itku kurkussa sano katjalle kahestaan makkarissa, että toivottavasti huomenna lähtee kaks niin lähetään edes kahdestaan v i. t- tuun täältä :D jassun pk pätkätkin ihan kultaa
Katja ja sami samalla oven avauksella ulos!!
Vierailija kirjoitti:
Aivan bersheestä, että tuo surkean tylsä kolmikko sai tuollaisen vallan valita vanhoja asukkaita häätöön. Kuka tahansa nyt häädössä olevista viidestä on miljoona kertaa mielenkiintoisempi kuin yksikään noista uusista. Mutta joku nyt sitten lähtee ja tympeä kolmen kopla jää taloon. Tyhmä käänne!
Samaa mieltä. Ihmettelen miten voi olla niin huono valitsemaan asukkaita taloon kun joka kerta sinne valitaan joku tylsä bimbo minkä juttuja ei kiinnosta kuunnella, sit joku random mummu mikä ei tuo mitään taloon. On kai sitä nyt Suomessa paljon mielenkiintoisempiakin ihmisiä taloon haluamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni tai Katja ulos. Tuskin edes huomaisi, jos jompi kumpi lähtisi tai vaikka molemmat.
Sannin lähtemisen huomaisi kyllä viikkotehtävissä. Ei siellä ole paljoa väkeä jotka omistautuu tehtävälleen yhtä hyvin.
Niin ja viikkotehtävät on iso osa koko ohjelmaa. Ei missään nimessä viihdyttäjää ulos.
Olin aikaisemmin sitä mieltä, että Pekka saisi lähteä kotiin, mutta tuo Katjan ruikutus muuttaa kyllä tilanteen. Aikuinen ihminen tietää pelin hengen ja silti poraa, kun ei jostain syystä "tykätä".
Olisi kannattanut laittaa sellaiset, joita ei ole ollut häädössä. Tietyt tyypit pysyy finaalii asti, kun ei ole häädössä.
Toivottavasti katja tai pekka tippuu 👍
Vierailija kirjoitti:
Hyvä käänne. Vain yksi voittaa, eikä se ole Maiju, Noora eikä Samir.
Vierailija kirjoitti:
Jassu ei lähde minnekään huomenna. Pidetään me huoli siitä!
Toivon mukaan Jassu ei lähde mukaan tuohon negatiivisuus kierteeseen, mitä äänestysspegulaatiot aiheuttaa.
On ollut, niin hauska seurata Jassun positiivisuutta ja kikertelyä Lassen seurassa (askartelutehtävässä). Jos Jassu jaksaa pysyä positiivisena. Annan sunnuntaina ääneni ehdottomasti Jassulle. Jassu tsemppaa nyt!
Vierailija kirjoitti:
Katja on ylivoimaisesti positiivisin ja viihdyttävin asukas talossa koskaan. Iloisin myös. Kovin kiinnostunut ollut uusista asukkaistakin. Jälleen on syytä iloon Katjalla. Meni hyvin se muurahaistehtäväkin. Pidetään Katja talossa jatkossakin ja helppo tie finaaliin!
😂🙈
Sami tai Pekka pois, nyt on jo viimeinkin miehen vuoro pudota, vai katsotaanko sitten loppukausi mullilauman nelistystä bbtalossa?
Voi helvata että tuo ihminen rrrakastaa omaa ääntään - minä mä mun minä mä mun.
Ja suurin vitsi: mä en oo täällä paljo puhunut.
Ei saa Pekkaa ja Katjaa erottaa 💙❤