Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Onhan tuo haastavaa tuoda viikoksi ruokaa 16 ihmiselle tuossa ajassa, no toki perusjuttuja löytyy muutenkin. Ruokalistan suunnittelu kaikille myös haastavaa tuossa ajassa. Nämä nyt on sen verran järkeviä etteivät tuhlanneet sentään aikaa valmiiseen leipään, kannattaa alkaa leipoa niitä sämpylöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ostivat kermaa kaikenlaista vaan oikeasti tärkeät tuotteet jäi ottamati, ostivatko edes kahvia en huomannut?
2 pakettia kahvia tuli
Hyvin meni kauppareissu. Nyt on sitten tän päivän tapahtumat nähty ja 24/7:n voikin sulkea tältä päivältä.
Kiva kun saivat kahvia. Itse kahvin orjana olisi ihan hirveää jos sitä ei olisi saatavilla aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän persoona sitä enemmän tykkää. Pippakin on persoona! Muistakaa että tuon ikäisellä naisella voi tulla vaikka vaihdevuosioireita ja siltikin vaan vedettävä menemään! Pippa menee pitkälle. Myös Ville on 👍 ja moni muu!
Taavi on tylsä makuuni!vaiharit tulee normaalisti n 54-55 v . Poikkeuksia aina löytyy. Mun ystävällä 47 v alkoi.
Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Vaihdevuodet voivat tulla vaikka kolmekymppisenä ja kyllä ne alkavat olla tuossa 50+ iässä jo ohi lähes kaikilla. Poikkeuksiakin on toki. Ei se yleistä ole kolmekymppisellä, mutta voi tulla.
Ei pidä paikkaansa. Äidilläni alkoi 55-vuotiaana. :)
Melodyn ääni ärsyttää jo nyt.
Siis vaikka tuolta kaupasta ottaisi ihan kaiken mukaan, eihän tuo riitä viikoksi mitenkään 16 hengelle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin meni kauppareissu. Nyt on sitten tän päivän tapahtumat nähty ja 24/7:n voikin sulkea tältä päivältä.
Kiva kun saivat kahvia. Itse kahvin orjana olisi ihan hirveää jos sitä ei olisi saatavilla aina.
2 pakettia 16 henkeä. Menee kyllä aika ilman kahvia tuo viikko noilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän persoona sitä enemmän tykkää. Pippakin on persoona! Muistakaa että tuon ikäisellä naisella voi tulla vaikka vaihdevuosioireita ja siltikin vaan vedettävä menemään! Pippa menee pitkälle. Myös Ville on 👍 ja moni muu!
Taavi on tylsä makuuni!vaiharit tulee normaalisti n 54-55 v . Poikkeuksia aina löytyy. Mun ystävällä 47 v alkoi.
Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Vaihdevuodet voivat tulla vaikka kolmekymppisenä ja kyllä ne alkavat olla tuossa 50+ iässä jo ohi lähes kaikilla. Poikkeuksiakin on toki. Ei se yleistä ole kolmekymppisellä, mutta voi tulla.
Ei pidä paikkaansa. Äidilläni alkoi 55-vuotiaana. :)
Itselläni 44v.
Juu, samaa kaavaa noudatetaan kuin nelosen kausilla aiemmin. Löhöilyä aamupäivä, puolen päivän jälkeen aletaan vasta ruuan laittoon ja viikkotehtävän pariin 16-17 aikoihin ja pari tuntia vaan tarvitsee rehkiä ja sitten löhöilyä.
Ilmeisesti kauppasponsoria ei nyt onnistuttu hankkimaan. Kauppasovelluskin olisi käynyt. Parempi oli aikaisempi kun oikeasta kaupasta saivat ostaa.
Hyvä, joku on täysin gluteeniton :D
Kuulinko oikein, että keskiviikkona taas kauppaan? Tuo huone ilmeisesti on ilmainen ja ärrällä käydään rahan kanssa viikkotehtävän jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun saivat kahvia. Itse kahvin orjana olisi ihan hirveää jos sitä ei olisi saatavilla aina.2 pakettia 16 henkeä. Menee kyllä aika ilman kahvia tuo viikko noilla.
Nuo kahvipönikät on isompia kuin normi kahvipaketit. Pääasia että saavat edes aamukahvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet alkavat keskimäärin 50-vuotiaana. Mulla alkoi nyt ja olen ensimmäinen ystäväporukastani.
N50
Kiva koirapaita Juhanilla. :)
Melody taitaa olla kova valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun saivat kahvia. Itse kahvin orjana olisi ihan hirveää jos sitä ei olisi saatavilla aina.2 pakettia 16 henkeä. Menee kyllä aika ilman kahvia tuo viikko noilla.
Nuo kahvipönikät on isompia kuin normi kahvipaketit. Pääasia että saavat edes aamukahvit.
Mitä tuo kahvi on? Näyttää joltain pikakahvipurkeilta.
Kovasti ollaan tarkkoja glutenittoman suhteen, mutta miksi kaikki tuotteet eivät ole automaattisesti laktoosittomia. Se olisi paljon helpompaakin. Noh, nyt tuosta tuolla puhuttiinkin. Itselläni on todella tarkkaa tuon laktoosin suhteen ja kaikki laktoosittomatkaan tuotteet eivät sovi. Ehkä pitäisi kokeilla kokonaan maidotonta. Toisaalta viljoistakaan ruis ja kaura eivät oikein sovi. Lähinnä vehnää viljoista syön.
Tänä vuonna ei ole vielä yhtään inhokkia tässä vaiheessa. Viime vuonna Sini onnistui ärsyttämään ekasta illasta lähtien. Tää on positiivista. Tosin tulee kyllä muuttumaan, mutta vielä kaikki on ihan ookoo.