Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Miksi joka ohjelmassa pitää olla joku kiintiöhomo tai - lesbo. Olen itsekin vähemmistön edustaja, mutta aika päälleliimattua tuoda aina näitä joka ohjelmaan.
Kuinka monta kertaa meinaat asiasta kysyä? Koita vaikka googlettaa kuinka iso osa kansasta kuuluu vähemmistöihin ja tee vaikka laskutoimituksia siihen perustuen.
viime kaudellahan oli se mies joka alkoi seukata Ellan kanssa, sillä oli kanssa joku pirunpää pusero päällä, ja semmonen tukka mikä usein on noilla jengeillä, Saat---palvojilla. Kalju mut pitkä mohawk päälaella tms.... SORI jos oon väärässä. Voi toki liittyä vaan huomionhakuun, kovisroolin hakemiseen tms.
EN siis epäile tätä Pippaa mistään tämmösestä, kun on ope ja vaikuttaa fiksulta, voi olla vaan "nätti koru", samahan on Meghan marklella kaulassa, " hamsa hand".
Anu Saagimilla olis varmaan pari kolme sanaa sanottavanaan tän vuoden BB:n suomalaisesta 'naiskauneudesta'.
Vierailija kirjoitti:
Voiko mitenkään enää turhempaan aikansa kuluttaa kun bikrotheriin.. no joo voi tanssii tähtienkanssa menee ehkä vielä ohi tästä paskasta
Toivottavasti elosi helpottui nyt, kun sait tämän sanottua!
Taavi ei saanut nukuttua yhtään yöllä koska Katja hakkasi häntä koko ajan luullen Taavin kuorsaavan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyssäri: minks tuolla Pippalla oli tuommonen musta kaapu päällä jossa oli joitain tarot-kortti kuvioita , ja muita magiaan liittyviä merkkejä elien? Toki moni ei tajua ees mitä ne merkit tarkottaa mutta luulis tajuavan? Onko hän joku tarot-kortin lukija, meedio, "psychic" vai muuten vaan, vahingosssa ostanut tommosen "jännän vaatteen"? Moni kun ei näytä edes ymmärtävän mitä "pirunsarvet" käsimerkki tarkoittaa ja viljelee sitä esim. valokuvissa tai konserteissa huvikseen...onhan näitä. Liittyy saat--an palvontaan.
Mä en tiedä, mutta ilmankos mulle tuli hänen ulkoisesta olemuksesta mieleen se yhdellä kaudella ollut "ennustaja", jolla kanssa oli tosi monta lasta. Olisiko ollut jonkun muusikon ekspuoliso?
Ettei vain ois niitä ns ennustajia. Mullekkin semmoiset fibat tuli.
Pekasta tulee mieleen Jim Carrey.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kolme viidestä jo gayväkeä?
Sanni ja Melody on heteroita
Sanoisin, että todennäköisesti eivät ole.
Sanni seurustelee miehen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Anu Saagimilla olis varmaan pari kolme sanaa sanottavanaan tän vuoden BB:n suomalaisesta 'naiskauneudesta'.
Ei BB ole mikään missikilpailu. Anu Saagim voisi muutenkin katsoa ensin itseään peilistä ennen kuin arvostelee muita. Ei ole mikään kaunis näky itsekään.
fitness-lauralla näkyy hiustenpidennykset päästä. katoin että sillä on niin ohkaset latvat että pakko olla omat hiukset, mutta olikin teippipidennykset. miten ohuet sen omat hiukset on??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joka ohjelmassa pitää olla joku kiintiöhomo tai - lesbo. Olen itsekin vähemmistön edustaja, mutta aika päälleliimattua tuoda aina näitä joka ohjelmaan.
Mun mielestä toi tatskaLate vaikuttaa oikein kiltiltä ja mukavalta ihmiseltä joka keskustelee kaikkien kanssa ja osallistuu juttuihin, kun taas toi keihäänhettäjä Sanna möllöttää sohvalla sanomatta kenellekään mitään.
Joidenkin ihmisten on vaikea mennä keskusteluihin silloin kun kaikki muut ovat tosi kovasti äänessä. Esim. julkkis-BB:n voittaja Petrahan oli aluksi juuri se seurailija.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai siis varmasti haluaa jotain niillä tatuoinneillaan sanoa, miksi niistä ei siis saisi puhua ? Ja kertokaa mikä se juttu on niin ei tarvii meidän tyhmempien ihmetellä.
☺︎ Miten paltailijat osaisivat kertoa sulle jonkun ventovieraan ihmisen tatuoinnin syvimpiä syitä. Varsin onnelliselta Late vaikutti. Yksityiselämässä rakkaus kukoisti joten kotona oli kaikki hyvin. Valloittava persoona eilisessä sisäänheittojaksossa. Eiköhän ohjelman edetessä Laten tatuoinnit ja niiden synnyn syyt tule tutuiksi hänen itsensä kertomana. En ole itse tatuoinnin ihailija enkä ole koskaan edes harkinnut niiden ottamista itselleni. Yllättävän monet nykyään myös poistattaa ottamiaan tatuointeja. Kallista "lystiä" ja ilmeisen kivuliasta. Arpiakin voi jäädä. 🙂
Yleensä mammojen inhokit pärjää pitkälle tai jopa voittaa!
Vierailija kirjoitti:
fitness-lauralla näkyy hiustenpidennykset päästä. katoin että sillä on niin ohkaset latvat että pakko olla omat hiukset, mutta olikin teippipidennykset. miten ohuet sen omat hiukset on??
Minna ainakin kertoi eilen, että hänellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai siis varmasti haluaa jotain niillä tatuoinneillaan sanoa, miksi niistä ei siis saisi puhua ? Ja kertokaa mikä se juttu on niin ei tarvii meidän tyhmempien ihmetellä.
☺︎ Miten paltailijat osaisivat kertoa sulle jonkun ventovieraan ihmisen tatuoinnin syvimpiä syitä. Varsin onnelliselta Late vaikutti. Yksityiselämässä rakkaus kukoisti joten kotona oli kaikki hyvin. Valloittava persoona eilisessä sisäänheittojaksossa. Eiköhän ohjelman edetessä Laten tatuoinnit ja niiden synnyn syyt tule tutuiksi hänen itsensä kertomana. En ole itse tatuoinnin ihailija enkä ole koskaan edes harkinnut niiden ottamista itselleni. Yllättävän monet nykyään myös poistattaa ottamiaan tatuointeja. Kallista "lystiä" ja ilmeisen kivuliasta. Arpiakin voi jäädä. 🙂
Kyllä, olen useita kertoja kirjoittanut että vaikuttaa ihan valloittavalta persoonalta .
Ei tuo 42-vuotiaskaan näytä päivääkään nuoremmalta kuin 42. Uurteita on näkyvissä silmien ympärillä, nasojuonteet ovat jo ja leuan alla jo löysää vähän .
Sitä se iän tulo. Näkyy kaikissa! Vähän vaan viiveillä toisissa. Toiset taas vanhenevat ennenaikaisesti.
Itse asiassa noista ikäisekseen paras iho on tuolla 49-vuotiaalla Pippalla.
Jasmiinaa, 25 voisi luulla 35. Suurin osa on suurin piirtein ikäisensä näköisiä.
Sillä sanoin tuosta 42vuotiaasta (Minnako se on?) kun hän on mainostanut olevansa reippaasti ikäistään nuoremman näköinen mutta mielestäni ei ole.
Pekka vois imitoida Jarkko Tammista. Standup ura tms Pekalle.
Miksi tuo pullukka haluaa laittaa kaurapuuroon sokeria?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin on aistittavissa vahvaa paheksuntaa tuon Pipan ratkaisujen takia. Kamalaa jos nainen haluaa säilyttää mielenterveytensä ja muunkin terveytensä (lapsia olis ehtiny tulla vielä puolenkymmentä ja äidin terveydestä ei välitetä). Mä arvostan.
Kannattaa lukea kirja Usko, toivo ja raskaus. Aika kovia stooreja lestadiolaiselämästä.
joo, juuri häntä tarkoitin.