Miten tätä yksinäisyyttä jaksaa?
Niin miten tätä yksinäisyyttä jaksaa kun ei oo kavereita ja saa kumppania?
Kommentit (256)
Käyn salilla urheilen. Ei se mitään auta. Mulla on kaljamaha ja oon kaljuuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva ihminen on Linkolan kaltainen, kenelle yksinäisyys sopii.
Linkola ei ole ollut yksinäinen. Tämä on iha n harhaluulo. Linkolalla on ollut aina naiystävä. Ja lisäksi samanhenkisiä miespuolisia ystäviä.
Näin. Ja hupaisaa oli nähdä sekin, miten Linkolan naisystävä tuhrasi mascaraa ripsiin siellä "metsän keskellä", kun oli tultu tekemään videohaastattelua.
Eikö Penallekaan kelvannut luomunainen?
Ei auta mikään. Mä tapan itteni 5 v sisällä. Oon aivan saatanan hullu sekopää.
Huudan naisille. Haukun naisia. Käyttäydyn kun mieslapsi 15 v. Mulla on ilää 36v
Epävakaa persoona. Oon sairas.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mennyt niin, että sinänsä olen aina tykännyt yksinolosta, mutta nyt keski-iässä on iskenyt valtava elämän merkityksettömyyden tunne, johon uskon suuren syyn olevan se ettei minulla ole lainkaan ihmissuhteita, eikä esim. lapsia. Miksi minä jatkaisin täällä ilman kuluttamista, kun en ole kellekään tarpeen, iloksi tai hyödyksi? Tuntuu vaan tympeältä tehdä vaan työtä, syödä ja nukkua joka päivä, ilman mitään merkityksen tunnetta. Kuolemaa jo olen jonkin aikaa toivonut ja odottanut, mutta koronakin tuli vain hyvin lievänä. Alkoholilla saa sentään välillä jotain iloa elämään.
Mulle alkoholi ei tuo mitään hyvää oloa, joten sekin on poissuljettu lievitys.
"Huvitti", kun mainitsit koronasta. Minäkin olin toivonut tartuntaa ja vakavampaa sairautta: pääsisin edes sairalaan hyysättäväksi tai parhaassa tapauksessa pois kuleksimasta.
Kuinkahan moni yksinäinen, elämäänsä kyllästynyt on jättänyt rokotteen sikseen. Korona tarjoaisi säällisen tavan poistua täältä.
Mua ei pitäs olla olemsssa. Oon paska sairas ihminen. Lopetan työt alkaan alkoholistiksi kunnes maksa vie hautaan.
Irtsisanon itteni huomenn. Otsn 100 tonnia velkaa. Kusen asiani. Alkaan huomenna juomaan.
Vielä on yksi vaihtoehto.
Uskokaa Jeesukseen Kristukseen.
Hän voi teitä auttaa.
Mulla ei ole enää yhtää mitää elämässä ei mitään. Sama kusta asiansa 100 tonnia velkaa.
Ihmiset kaikki jo mut tuntee. En saa koskaa kumppania.
Jos en saa kumppania. Itsemurha hyvä ratkasu.
Itsemurha on huonoin mahdollinen ratkaisu.
Jos jatkossa pyrit elämään sopuisasti toisia ihmisiä kunnioittaen. Et enää hauku ketään,
olet rauhallinen ja käyttäydyt hyvin, uskon että tähänkin voisit pystyä.
Kaljamahasta voi päästä eroon, mutta ei kuitenkaan helpolla, mutta pystyt siihen kyllä.
Tahdo olla hyvä ihminen. Sillä on suuri merkitys.
En osaa muuttua. Mulla on mbd häiriö aivoissa.
Epävakaa persoona. Vihainen agressiivinen. Nollasta sataa heittelee mieliala ja semmonen oon.
Puhin vaa naisista miksi en kelpaa naisille. Ruikutan samaa levyä. Hermostun.
Mä en kelpaa enää. Rumalle lihavallekkaa.
En mä vaan saa enää ketään. Tällästä elämä nyt on. Ei voi mitään.
Kaikki jo tuntee minut oon hullu ja naiset kaikii tuntuu mut. Maine on menny. Mä en saa koskaa naista.. käsittämön paska fiilis tulee