Miten tätä yksinäisyyttä jaksaa?
Niin miten tätä yksinäisyyttä jaksaa kun ei oo kavereita ja saa kumppania?
Kommentit (256)
Ranteet auki.. kuolen verenhukkaan
Kertokaa mikä paras tapa itsemurha tehdä??
Sulla on mahdollisuus.
Uskotko, että Jeesus Kristus voi todella auttaa sinua ?
Mee vittuu sen jeesus paskan kanssa
Mitäpä jos te yksinäisyydestänne valittajat kysyisitte itseltänne, mitä annettavaa minulla on toisille ihmisille? Miksi heidän tulisi hakeutua seuraani? Aikuiset ihmiset hakevat keskinäisestä kanssakäymisestä vastavuoroisuutta. Jos kykenet oikeasti tuottamaan läsnäolollasi iloa, apua, ym. toiselle, sinun puoleesi käännytään ja seuraasi hakeudutaan.
Pakolla. Olet jumissa tässä maailmassa koska aivosi haluavat että kidut mahdollisimman pitkään ja hartaasti.
Haluan et mut ammuttais aivot pellolle.
Mun elämä ollut paskaa 20 v. Meneti kaverit parisuhteet. Olen vammainen sun muuta. En nää toivoa enää.
Olen jo vuotta miettiny. Miks elän. Miks oon täälä maailma yksin. Ei oo ketää. Oon todella sairastunut ja seonnu. Kukaa nainen ei ole vuosiin kiinnostunut. Ei halua jutella. Ei ikinä kiinnostu. Olen miettiny että oon haamu täälä elämässä.
Enää en tiedä mitå teen oon 36 v. Mitä tehdä. Olen jo jatkuvasti miettiny itsemurhaa vaan??
En saa apua mistään. Päivä päivältä pahenee mun mieliala ja paska fiilis ja yksinäisyys.
Jos elämä on vain tällästä eikö se kannattais tappaa ittensä???
Eipä ihmisiä kiinnosta. Mulle riitti.
Nyt näkee et ihmisille on ihan sama oonko elossa tai kuollut.
Mitä järkee mun käydä edes töissä enää??? Kun elämä on vain yksinäistä ja ihmiset toivoo että olisit kuollut koska oot paska ihminen.
Oon miettiny tätä jo vuosia miksen vaa tapa itseäni jos kerta on näin paha olla kokoajan.
Meen tekee itsemurhan