Kielinainen-Sara F.
Kertokaa mulle MITEN tuolla Saralla on tuollaiset kontaktit jo nyt? Kenen rahoilla ne ostaa Saralle tuota julkisuutta ja menestystä? Koska miten se onnistuu JO NYT saamaan sopimuksen esiintymisestä Katy Perryn ja Taylor Swiftin kanssa, kun yhtäkään sinkkua/levyä ei ole vielä edes tullut? Toiset tekee vuosikausia duunia, että pääsee edes levyttämään Jenkkeihin, niin tämä tyyppi jostain käsittämättömästi syystä saa keikkaa jo ennen kuin yhtään mitään on julkaistu.
Paitsi ne höpöhöpö youtube-videot.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288749121385.html
Täytyy olla jonkun isot rahat Saran takana.
Kommentit (57)
Saran isoisä omistaa Tokmannin ja melkein koko suku on siellä töissä, ei siis mikään köyhä tyttö.
Naurettavia klikkausmääriä, YouTube täynnä videoita jotka saa jo viikossa joku 20 miljooona klikkausta. Forsberg latasi sen kielivideon Reddittiin;). Mutta, käykääs katsomassa enonsa Johannes Ylisen Instagramia;) Ketä kaikkia julkkiksia tuolla kielinaisen enolla on.
Eikös hän tule hyvin rikkaasta perheestä/suvusta? Onhan hänellä ainekset menestykseen, saa nähdä kuinka käy :)
Saran videot eivät naurata tippaakaan, sellaista pakkohauskaa josta alkaa särkeä päätä. Keskittyisi vaan laulamiseen. Saattaa pärjätä jopa. Eri asia sitten onko se erityisen hyvä juttu, suurin osa musiikista nykyään on pelkkää p4sk44.
Halpahallin rahoja? Eikös tuo jotain sukua ollut halpahalli ketjun omistajille?
Sara on Halpa-Hallin perustajan lapsenlapsi, muistaakseni. Suomessa perhe on varakas, mutta ette kai te tosissanne kuvittele, että niillä rahoilla "ostetaan menestys Hollywoodissa"? Saralla on iso sopimus Capitolin kanssa, eiköhän nuo yhteistyöt (pl. Harlinin leffa) tule sieltä osana promotyötä.
Managerit taas on Saran eno ja hänen kaverinsa, joten tuskin heille on aluksi maksettu vaan ajatuksena ollut menestyä ja tehdä rahas yhdessä. Olkaa kateellisia mutta ei tyhmiä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 07:24"]
Sara on Halpa-Hallin perustajan lapsenlapsi, muistaakseni. Suomessa perhe on varakas, mutta ette kai te tosissanne kuvittele, että niillä rahoilla "ostetaan menestys Hollywoodissa"? Saralla on iso sopimus Capitolin kanssa, eiköhän nuo yhteistyöt (pl. Harlinin leffa) tule sieltä osana promotyötä. Managerit taas on Saran eno ja hänen kaverinsa, joten tuskin heille on aluksi maksettu vaan ajatuksena ollut menestyä ja tehdä rahas yhdessä. Olkaa kateellisia mutta ei tyhmiä.
[/quote] Tyhmä kysyy: Onko koko suvulla ja kavereilla Green Cardit tai työviisumit? Millä meriiteillä myönnetty?
ja päässee vielä leffatähdeksi, tai ainakin näyttelemään. Takuulla antoi rennylle ja nataa kaikille muillekkin jotka vievät neidin uraa eteenpäin.
Työviisumin saa melko helposti jos Yhdysvalloissa on joku firma joka "kutsuu" sut sinne. Eiköhän se Saran tapauksessa ole Capitol Records.
Mitä nyt Saraan itseensä tulee, haluaisin kovasti tykätä tytöstä mutta en vaan voi. Teennäisyys paistaa kilometrin päähän ja hänestä saa sellaisen fiiliksen, että hän yrittää liian kovasti.
Kyllä minä Sarasta enemmän tykkään kuin näistä missukoista ja kohukaunottarista. Nehän vasta teennäisiä ovat kun julkisuus perustuu pelkkään (feikkiin) ulkonäköön. Mitään taitoja ei ole, vain pelkkä kuori.
Henkilökohtaisesti mulla ei ole mitään Saraa vastaan, jostain syystä en vain pidä häntä niin hauskana ja mielenkiintoisena kuin puoli Suomea näköjään. Nätti on ja näköjään osaa laulaa, joten kaikkea hyvää hänelle. Jos breikkaa niin sehän tekee vaan hyvää suomalaiselle musiikille ja saattaa mahdollistaa muidenkin pääsyn isoimmille markkinoille.
Vituttaa vaan tää et jos sanoo ettei jostakusta tykkää, se on heti vihaamista ja kateutta. Ihan samaan kastiin mulla menee vaikka Taylor Swift just Katy Perry. Joku raja nyt tässäkin, on ihan okei että toiset tykkää ja toiset ei. Tahallaan paskan puhuminen on toki asia erikseen.
Yliarvostettu itseään täynnä oleva epäaito narsisti/sosiopaattiämmä.
HuHuuletkin taitaa olla muodin mukaan botoxia nyt täynnä. En ymmärrä kuka tuosta voi tykätä, ihan helvetin rasittava minäminä katsokaa minä teen minä hei minäää!
Jotkut tollot siitä tuntuu tykkäävän, vaikea silti ymmärtää kun niin selkeästi tyypistä loistaa tuollainen erittäin itserakas ja valehteleva roolittaminen kiltistä ja ujosta tytöstä joka "vahingossa" teki videot.
Sanoisi vaan suoraan että haluaa mainetta ja rahaa niin olisi edes rehellinen ja rasittava
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:50"]Yliarvostettu itseään täynnä oleva epäaito narsisti/sosiopaattiämmä.
HuHuuletkin taitaa olla muodin mukaan botoxia nyt täynnä. En ymmärrä kuka tuosta voi tykätä, ihan helvetin rasittava minäminä katsokaa minä teen minä hei minäää!
Jotkut tollot siitä tuntuu tykkäävän, vaikea silti ymmärtää kun niin selkeästi tyypistä loistaa tuollainen erittäin itserakas ja valehteleva roolittaminen kiltistä ja ujosta tytöstä joka "vahingossa" teki videot.
Sanoisi vaan suoraan että haluaa mainetta ja rahaa niin olisi edes rehellinen ja rasittava
[/quote]
Tälläisen kuvan siis noista videoista saa, miksi kukaan haluaa esittää itserakasta? En sitten tiedä millainen oikeasti on mutta tuota mieltä olen tuosta sen roolista jota vetää
Jonkin aikaa luulin etta tama on Saran tekema mainos, kunnes joku suivaantunut katsoja selvitti kuka se on. Niin paljon tuli firmalle negatiivista palautetta etta vetivat sen onneksi pois.