Jos on suolistosyöpä ja metastaaseja keuhkoissa ja maksassa, voiko siitä selvitä?
Onko joku kuullut tällaisesta, että voisi vielä parantua?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Saattohoitoon erikoistunut sh vastaa, että ikävä kyllä tuosta ei enää voi parantua. Kauanko aikaa on jäljellä, on sitten toinen juttu.
Vaihda alaa!
Vierailija kirjoitti:
rikkaat voi selvitä. jos tavis julkiselle yrittää, niin ainoa hoito on buranaa ja sinnekin on vuoden jono
Syöpä ei parane sitruunanmehulla. Saatoi olla rasvaluomi.
Vierailija kirjoitti:
rikkaat voi selvitä. jos tavis julkiselle yrittää, niin ainoa hoito on buranaa ja sinnekin on vuoden jono
Suomessa vaitetaan virheellisesti etta varattomia ei hoideta Yhdysvalloissa, samahan tuo nakyy olevan Suomessakin mutta siella "maailman parhaan hoidon" maassa saa sentaan buranaa mukaan. Siina onkin huima ero. :D
Kyllä voi selvitä. Hoidot ovat kehittyneet.
Vierailija kirjoitti:
Syöpä ei parane sitruunanmehulla. Saatoi olla rasvaluomi.
Silloin kaikki muutkin rasvaluomet olisivat hävinneet.
Huom. Ruokasooda ja sitruunamehu. Älä kysy minulta miten se on mahdollista että se hävisi, koska en ole kemisti.
Ja koiralta hävisi iso patti.
Eiköhän nuo lääkkeet ole lähinnä kemiaa, ei niissä mitään mystistä ole. Joten tuntuisi ihan loogiselta sinänsä.
Riippuu, saako kalleimpia ja parhaimpia hoitoja eli onko ns. tärkeä ihminen lääkäreiden näkökulmasta. Näin se vaan on. Toisille annetaan, toisille ei.
Joka tapauksessa ennuste on huono, mutta elihän se Maarit Feldt-Rantakin varmaan 10 vuotta vielä syövän leviämisestä aika laadukkaastikin. Toiset menee parissa vuodessa tai parissa kuukaudessa. Yksilöllistä + hoidoista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kerron miten Pfizerin työntekijä paljasti tehokkaan syöpälääkkeen.
Sanoi, että se on 10 000 kertaa tehokkaampi kuin, mitä virallisesti käytetään.
Luulen, että minulla oli melanooma, mutta sain sen paranemaan. Kauhea, iso ja tumma luomi joka yhtäkkiä ilmestyi otsaani. Se hävisi muutamassa kuukaudessa. ( Mummoni kuoli melanoomaan.) Silloin en vielä tiennyt tuota keinoa.
Tämä:
3 kertaa päivässä teelusikallinen ruokasoodaa lasiin ja siihen pitää puristaa sitruunasta mehua.
Koirallani oli myös iso patti jalassa. Sekin hävisi.
Saatte nauraa, ei haittaa. Mutta itse tekisin mitä ikinä vain olisi mahdollista.
Tässä ei ole enää mitään hävittävää. Tsemppiä! <3
Siis syötkö sä tuon vai levität iholle vai miten tätä ihmelääkettä käytetään? Jos aiot parantaa syövän, niin kerro toki myös miten lääkettä käytetään ja kuinka usein.
Anoppi vetäisi samassa tilanteessa diagnoosista hautaan hoidoista huolimatta 9kk sisällä.
Niin kauan kuin on elämää on toivoa. Aina on se joku ihminen, joka paranee vaikka todennäköisyydet ovat vastaan.
Levinnyt syöpä ilmeisesti ei häviä, mutta se voidaan saada joskus pysähtymään pitkäksikin aikaa.
Sanoi mun lääkärkkaveri. Häne isänsä kuoli munuaissyöpään. Eli jotai 15 vuotta.