Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisin toiminta jengi-jupakassa

Vierailija
10.10.2014 |

Mielestäni poliisi toimi hyvin tuossa jengiläisten pahoinpitelyjutussa ja tekijät saatiin kiinni. Poliisia haukuttiin eilen tällä palstalla aivan syyttä. Ei tuollaisia pahoinpitelyjuttuja ole mikään helppo selvittää. Varsinkin rasistit sanoivat poliisista todella ilkeitä asioita. Kävi kyllä selväksi keitä ne pahimmat roistot ovat tässä maassa, poliiseja haukkuvat rasistit! Poliisi tekee varmasti parhaansa turvallisemman kaupungin puolesta ja tarvitsevat meidän tavallisten ihmisten apua. Lasten ja nuorten pahoinvointi on aina meidän aikuisten vika ja meidän pitäisi keskittyä ongelmien ratkaisuun! Mutta mitä tekevät rasistit? Haukkuvat poliisit maanrakoon AV-palstalla! Todella törkeää toimintaa! Iso hali poliisille, te olette hot. Rasistit not.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perustetta vangita. Jos esimerkiksi porukan johtaja on käskenyt hakata ja hakkaaja osoittaa selkeätä katumusta eikä ole tajunnut ikänsä puolesta mitä on tekemässä, hän saa vastata vapaalta jalalta. Lapsia ei ylipäänsä vangita länsimaissa.

Vierailija
22/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:46"]

[/quote]

Ai mä olen provoilia, kun mua ällöttää mitä ilkeyksiä rasistit kirjoittivat poliisista eilisissä viestiketjuissa. Et tainnu lukea niitä? Niitä ketjuja oli useampia ja ne poistettiin onneksi nopeasti. Jos joku puolusti poliisia niin sen kimppuun hyökättiin ja solvattiin aivan kauheilla termeillä. Oikeasti noilla rasisteilla ei ole mitään käytöstapoja ja mua käy sääliksi poliisit ja kaikki heitä puolustavat. Aivan kohtuutonta kohdella tavallisia ihmisiä noin. Joo ja kyllä, poliisikin on ihminen! Erityisen paljon minua harmittaa sen naispoliisin puolesta, jota haukuttiin ihan nimellä. Jotain rajaa pitäisi olla!

[/quote]

Siis mitä? Solvasivat julkisesti naispoliisia nimellä? Ne ovat pimahtaneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä