Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat & laadukkaimmat LEGGINGSSIT

Vierailija
12.11.2014 |

Nyt olisi haussa käyttöä kestävät, istuvat ja laadukkaat leggingsit/treggingsit.

Olen kyllästynyt siihen että muutaman, jopa parin kerran jälkeen kaikki housuni nyppyyntyvät reisistä, lörpsähtävät ja menettävät muotonsa.

Mikä olisi laadukas merkki ja mistä niitä saa? Onko sellaisia olemassa? Hinnalla ei niin väliä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes käyttää enää mitään legginsejä...

Vierailija
2/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ekat kolmet ns. paremmasta liikkeestä ja niihin tuli reiät melkein heti. Nyt olen ostanut Henkkamaukasta ja ne ovat kestäneet kauemmin ja pitäneet muotonsakin.
Olen ostanut vain niitä missä on punainen lappu. Teinit käyttää muita ja ne ovat laadultaan hieman huonompia.

Mäkin ostaisin silti mieluimmin hieman laadukkaampia ettei takapuoli ala heti kuultaa läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis sellaisia "leggareita" joita käytetään tunikoiden ja paitojen kanssa, ei alusvaatteiksi tarkoitettuja pitkiksiä tms... 

Eli sellaiset "housumaiset" haussa.. En osaa oikein selittää :D

-ap

Vierailija
4/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gina trikoot juoksuhousut ja Mangon trikooleggarit ovat ainakin mulla toimineet.

Vierailija
5/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ulkopuolella käytetään paljon legginssejä jotka näyttävät ihan tavallisilta farkuilta jne. Niissä on jopa vyölenksut ja joissain leveät lahkeensuutkin. Kukaan esimerkiksi osta tavallisia nahkahousuja vaan kaikilla on venyvät "nahkalegginssit" tai sammarit. Yleisesti ei kuitenkaan puhuta legginsseistä vaan ihan housuista. Legginssit on uudet housut.

Vierailija
6/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai no tvinssillä myydään ns. feikkifarkkuja? 

Vierailija
7/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Milkin leggarit on laadukkaita, mutta kuvioiltaan ei ehkä ihan jokaisen makuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan