Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisin toiminta jengi-jupakassa

Vierailija
10.10.2014 |

Mielestäni poliisi toimi hyvin tuossa jengiläisten pahoinpitelyjutussa ja tekijät saatiin kiinni. Poliisia haukuttiin eilen tällä palstalla aivan syyttä. Ei tuollaisia pahoinpitelyjuttuja ole mikään helppo selvittää. Varsinkin rasistit sanoivat poliisista todella ilkeitä asioita. Kävi kyllä selväksi keitä ne pahimmat roistot ovat tässä maassa, poliiseja haukkuvat rasistit! Poliisi tekee varmasti parhaansa turvallisemman kaupungin puolesta ja tarvitsevat meidän tavallisten ihmisten apua. Lasten ja nuorten pahoinvointi on aina meidän aikuisten vika ja meidän pitäisi keskittyä ongelmien ratkaisuun! Mutta mitä tekevät rasistit? Haukkuvat poliisit maanrakoon AV-palstalla! Todella törkeää toimintaa! Iso hali poliisille, te olette hot. Rasistit not.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:46"]

Rasistinen ideologia perustuu vastakkainasetteluun. Rasistit haluavat luoda me vastaan muut asetelman. Yhteinen ”vihollinen” saa heidät tuntemaan yhteenkuuluvuutta. He ovat luoneet itselleen mielikuvan jostakin heidän johtamasta rotupuhtaasta yhteiskunnasta. Luodakseen tämän fantasiamaailmansa rasistit taistelevat integraatiota ja ”kulttuurista rappiota” vastaan. He haluavat hävittää ”epänormaaliuden” ja vainoavat homoja, lesboja ja muita ”poikkeavia” ihmisiä ja ilmiöitä kuten kulttuurisen sekoittumisen. Viholliseksi rasisteille kelpaa kaikki, tässä tapauksessa heidän fanaattinen vihansa kohdistuu poliisiin, joka heidän mielestä ei tehnyt tarpeeksi jengiväkivallan estämisessä.

[/quote]

Tämä on niin totta.

Vierailija
2/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:53"]

Yle raahaa ruutuun hyysäripoliiseja ja pipopäisiä räppäreitä väheksymään mamujengin rikoksia! Yök!

[/quote]

Taas valehteleva rasisti! Hitleriä palvovat limaiset ja epäisänmaalliset rasistimatoset ovat jälleen häpäisseet sodissamme kaatuneet sankarivainajat, jotka antoivat henkensä suvaitsevan ja monikulttuurisen Suomen puolesta. Nuo kuvottavat maanpetturi-rasistit väittävät kantasuomalaisten tekemiä rikoksia maahanmuuttajataustaisten tekemiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistinen ideologia perustuu vastakkainasetteluun. Rasistit haluavat luoda me vastaan muut asetelman. Yhteinen ”vihollinen” saa heidät tuntemaan yhteenkuuluvuutta. He ovat luoneet itselleen mielikuvan jostakin heidän johtamasta rotupuhtaasta yhteiskunnasta. Luodakseen tämän fantasiamaailmansa rasistit taistelevat integraatiota ja ”kulttuurista rappiota” vastaan. He haluavat hävittää ”epänormaaliuden” ja vainoavat homoja, lesboja ja muita ”poikkeavia” ihmisiä ja ilmiöitä kuten kulttuurisen sekoittumisen. Viholliseksi rasisteille kelpaa kaikki, tässä tapauksessa heidän fanaattinen vihansa kohdistuu poliisiin, joka heidän mielestä ei tehnyt tarpeeksi jengiväkivallan estämisessä.

Vierailija
4/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono provo

Vierailija
5/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä ap:n kanssa.

Vierailija
6/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle raahaa ruutuun hyysäripoliiseja ja pipopäisiä räppäreitä väheksymään mamujengin rikoksia! Yök!

Vierailija
7/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lukenut rasistien juttuja siitä mitä jengiläisille pitäisi tehdä, ymmärtää hyvin miten saksalaiset saatiin raivoon juutalaisia vastaan. Esitettiin heitän olevan syyllisiä kaikkiin ongelmiin ja niin oli kiihotettu kansa hyväksymään juutalaisten vaimot. Tämän päivän juttujen kautta ymmärrämme se todellisuuden. Silloin myös lehdistö ja valtaapitävät tekivät sitä mitä rasistit nyt netissä.

Vierailija
8/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://yle.fi/uutiset/poliisi_helsingissa_ei_ole_katujengia_eika_rikosaallon_taustalla_ole_yksittainen_jengi/7520779  Juttelin tämän poliisin kanssa lauantaina ja lukuisten muiden asiantuntijoiden kanssa. Mutta palstamamma toki tietää paremmin kuin nuorison ytimessä olevat ammattilaiset :)

Vierailija
9/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänteispsykologiaa jälleen. Kirjoitetaan naiivi ja typerä kirjoitus jolla muka puolustellaan poliisi mutta jonka pääasiallinen tarkoitus on ärsyttää.

Sinällään asiahan oli tekstissä oikein. Poliisi on toiminut lakien mukaan ja sillä että ei ole tiedotettu "mamujengi hakkaa suomalaisia" ei ole ollut mitään merkitystä itse rikoksen ehkäisyn tai rikollisten kiinnisaamisen kannalta.

Sekin on totta että lasten ja nuorten pahoinvointi johtuu välinpitämättömyydestä. Parhaiten syrjäytymistä ja kyseisen kaltaista väkivaltaa ehkäistään sillä että nuoret ovat mukana yhteiskunnassa ja heillä on mahdollisuuksia (ja voidaan myös vaatia) Tuntematonta on helppo hakata mutta tuttua ei niinkään.

Näissä keskusteluissa eniten ottaa päästä se että asiaan järkevästi ja analyyttisesti suhtautuvat leimataan viher-vasuri-hyysäreiksi yms. vaikka tosiasiassa ainoa keino ratkoa oikeasti ongelmia ei ole se hyysääminen mutta vielä vähemmän uhoaminen nettipalstoilla. Persujen suosio tosin perustuu kokonaisuudessaan yksinkertaistamiseen joten liikaa ajattelua ehkä ei kannata odottaa, mutta toivoa toki voi.

Vierailija
10/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petsuille ei vain jää tästäkään kuin luu käteen. Ei tämä takaa jytkyä eikä muuta paskamaha Soinia fiksummaksi.

Vierailija
11/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukee poliisin tiedotteen ajatuksella huomaa miten turhautuneita poliisitkin ovat kun joutuvat päästämään nämä väkivaltaiset räkänokat aina vaan takaisin jatkamaan pahoinpitelyitään eivätkä voi laittaa niitä lukkojen taakse pysyvästi. Noihin kavereihin ei valitettavasti mikään tule auttamaan. Ne eivät ikinä sopeudu yhteiskuntaan koska eivät kykene elämään täällä ihmisiksi ja hankkimaan kunnollista koulutusta ja työpaikkaa sen myötä.

Sen tiedotteen, joka tämän kaiken toi julkisuuteen, joutuivat vuotamaan vahingossa facebookin kautta julkisuuteen koska eivät voineet asiasta tiedottaa koska sisäministeriön ohjeistus kielsi asian. Ilman kyseistä vahinkoa meidän lapset ja nuoret liikkuis tuolla tietämättöminä väkivaltaisista hulluista jotka vaanivat heitä, täysin syyttömiä, vain sen vuoksi että ovat säälittäviä kusipäitä jotka ei kykene mihinkään muuhun kuin toteuttamaan omaa väkivaltaista maailmankuvaansa.

Käyvät porukalla yhden pienen lapsen kimppuun. Mikään, ei mikään, vois olla sairaampaa.

Vierailija
12/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:05"]

Näissä keskusteluissa eniten ottaa päästä se että asiaan järkevästi ja analyyttisesti suhtautuvat leimataan viher-vasuri-hyysäreiksi yms. vaikka tosiasiassa ainoa keino ratkoa oikeasti ongelmia ei ole se hyysääminen mutta vielä vähemmän uhoaminen nettipalstoilla. Persujen suosio tosin perustuu kokonaisuudessaan yksinkertaistamiseen joten liikaa ajattelua ehkä ei kannata odottaa, mutta toivoa toki voi.

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
13/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:10"]

Jos lukee poliisin tiedotteen ajatuksella huomaa miten turhautuneita poliisitkin ovat kun joutuvat päästämään nämä väkivaltaiset räkänokat aina vaan takaisin jatkamaan pahoinpitelyitään eivätkä voi laittaa niitä lukkojen taakse pysyvästi. Noihin kavereihin ei valitettavasti mikään tule auttamaan. Ne eivät ikinä sopeudu yhteiskuntaan koska eivät kykene elämään täällä ihmisiksi ja hankkimaan kunnollista koulutusta ja työpaikkaa sen myötä.

Sen tiedotteen, joka tämän kaiken toi julkisuuteen, joutuivat vuotamaan vahingossa facebookin kautta julkisuuteen koska eivät voineet asiasta tiedottaa koska sisäministeriön ohjeistus kielsi asian. Ilman kyseistä vahinkoa meidän lapset ja nuoret liikkuis tuolla tietämättöminä väkivaltaisista hulluista jotka vaanivat heitä, täysin syyttömiä, vain sen vuoksi että ovat säälittäviä kusipäitä jotka ei kykene mihinkään muuhun kuin toteuttamaan omaa väkivaltaista maailmankuvaansa.

Käyvät porukalla yhden pienen lapsen kimppuun. Mikään, ei mikään, vois olla sairaampaa.

[/quote]Miksi pieni lapsi on yöllä hillumassa jossain Heurekan pihalla tai Alppipuistossa? Eikö pienen lapsen pitäisi olla kotona vanhempien kanssa katsomassa telkkaria tai leipomassa tai pelaamassa lautapelejä?

Vierailija
14/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rasismi tarkoita poliisin toiminnan haukkumista yhden jutun hoitamisen tiimoilta.

Mielestäni rasistiksi haukkuminen on paha kunnian loukkaus. Se leimaa koko ihmisen pahasti, sitä viljellään liian heppoisesti, mikä taas aiheuttaa pelkoa kohdata maahanmuuttajia, kun jos oma puhe ymmärretään väärin, tai antaa itsestään töykeän kuvan(vaikka olisi suomalaisia kohtaan samanlainen) on pelko että leimataan rasistiksi. Vaikkei olisi.  Suomalaiset kun muutenkin tuppaavat miettimään liikaa mitä sanoa, jolloin ollaan tuppisuina. Ja maahanmuuttajat voivat jo välttelevän ja puhumattoman käytöksen ottaa rasistisena, vaikka jotkut suomalaiset ovat luonteeltaan sellaisia, jopa omia sukulaisiaan kohtaan.  Toivottavasti maahanmuuttajille kerrotaan että suomessa kaikki eivät ole avoimia ihmisiä, mutta he eivät käytöksellään halua loukata ketään.

Vierailija
15/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono provo

[/quote]

Ai mä olen provoilia, kun mua ällöttää mitä ilkeyksiä rasistit kirjoittivat poliisista eilisissä viestiketjuissa. Et tainnu lukea niitä? Niitä ketjuja oli useampia ja ne poistettiin onneksi nopeasti. Jos joku puolusti poliisia niin sen kimppuun hyökättiin ja solvattiin aivan kauheilla termeillä. Oikeasti noilla rasisteilla ei ole mitään käytöstapoja ja mua käy sääliksi poliisit ja kaikki heitä puolustavat. Aivan kohtuutonta kohdella tavallisia ihmisiä noin. Joo ja kyllä, poliisikin on ihminen! Erityisen paljon minua harmittaa sen naispoliisin puolesta, jota haukuttiin ihan nimellä. Jotain rajaa pitäisi olla!

Vierailija
16/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:32"]

Tosi huono provo

[/quote]

Ai mä olen provoilia, kun mua ällöttää mitä ilkeyksiä rasistit kirjoittivat poliisista eilisissä viestiketjuissa. Et tainnu lukea niitä? Niitä ketjuja oli useampia ja ne poistettiin onneksi nopeasti. Jos joku puolusti poliisia niin sen kimppuun hyökättiin ja solvattiin aivan kauheilla termeillä. Oikeasti noilla rasisteilla ei ole mitään käytöstapoja ja mua käy sääliksi poliisit ja kaikki heitä puolustavat. Aivan kohtuutonta kohdella tavallisia ihmisiä noin. Joo ja kyllä, poliisikin on ihminen! Erityisen paljon minua harmittaa sen naispoliisin puolesta, jota haukuttiin ihan nimellä. Jotain rajaa pitäisi olla!

[/quote]

ap

Vierailija
17/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:23"]

Miksi pieni lapsi on yöllä hillumassa jossain Heurekan pihalla tai Alppipuistossa? Eikö pienen lapsen pitäisi olla kotona vanhempien kanssa katsomassa telkkaria tai leipomassa tai pelaamassa lautapelejä?

[/quote]

Keskellä päivää nämä on tapahtuneet.

Vierailija
18/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:32"]

[/quote]

[/quote]

Aa en ole lukenut, olen lukenut aiempia keskusteluita missä on lähinnä yleisesti arvosteltu ja kyselty vain miksi ei ole kerrottu aiemmin ja kohde ei ole ollut yksittäinen poliisi vaan lähinnä taho kuka on päättänyt olla tiedottamatta asiasta enempää. Siis 13 viesti ei ota kantaa millaista käytöstä on ollut poistetuissa ketjuissa.

terv. 13

Vierailija
19/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:23"]

Miksi pieni lapsi on yöllä hillumassa jossain Heurekan pihalla tai Alppipuistossa? Eikö pienen lapsen pitäisi olla kotona vanhempien kanssa katsomassa telkkaria tai leipomassa tai pelaamassa lautapelejä?

[/quote]

Keskellä päivää nämä on tapahtuneet.

[/quote]Lähde? Minkä ikäisiä pikkulapsia ja missä tapahtunut?

Vierailija
20/22 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaajajengiläisistä muutama ollut jo vangittunakin. Kiitos poliisi. Mutta kuka heidät käski päästää vapaalle jalalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme