Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei sille mitään voi. Ihmiset, jotka eivät ole Facebookissa

Vierailija
10.10.2014 |

kertakaikkiaan vaan unohtuvat, jäävät sivuun. Näin se menee.

Vähän surullista tietenkin.

Kommentit (225)

Vierailija
181/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:55"]

löytäisit useampia, ja jos olisit itse löydettävissä, joku vanha tuttu voisi löytää sinut. :) Jos haluat. Hauthan voi rajata niin, ettei sua kukaan löydä vaan etsit kaverisi itse. Ap

[/quote]

Ei minun tarvitse "etsiä" kavereita eikä niiden minua. Me tunnetaan ihan oikeassa elämässä ja ollaan yhteydessä koko ajan ilman facebookia. Jos joku ei ole minua kiinnostanut 10 vuoteen, enkä minä häntä, miksi nyt yhtäkkiä pitäisi alkaa kiinnostaa? Joku vanha luokkakaveri ala-asteelta on ihan ventovieras ihminen, eikä mua kiinnosta tippaakaan kuka se nykyään on. Ihan sama olisi arpapelillä alkaa heittää läppää jonkun täysin tuntemattoman kanssa. Miksi?
[/quote]

Itse asiassa olen lähentynyt tosi paljon parin yläasteen ajan kaverin kanssa nyt ihan vaan facen ansiosta. Oli vuosia, vuosia, ettei kuultu toisistamme mitään. Nyt syyslomalla mennään lasten kanssa kyläänkin yhdelle yläastekamulle, jolla samanikäinen lapsi. :-)

Vierailija
182/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:50"]Mites kun mun kaveritkaan ei ole facessa? Jos mä menisin niin en mä sais kun yhden ystävän vaan sinne. Eikös se olisi vähän noloa? [/quote] Ongelma ei sitten koske sinua. Teidän kaveripiirinne mitä ilmeisimmin viestii muuten, jollei kukaan ole FB:ssa. Tuskin sinä valitat kahvipöydissä, että sinut jätetään sivuun. Tuosta yhdestä kaverista: olen aika varma, että löytäisit useampia, ja jos olisit itse löydettävissä, joku vanha tuttu voisi löytää sinut. :) Jos haluat. Hauthan voi rajata niin, ettei sua kukaan löydä vaan etsit kaverisi itse. Ap

[/quote]

Mulla ei taida olla ketään sellaisia vanhoja tuttuja, joiden haluaisin löytävän itseni. Ja osaavathan he vaikka numerotiedustelusta hakea numeroni jos haluaisivat minut ihan oikeasti tavoittaa.
[/quote]

Sellaiseen kynnys on ihan liian korkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:18"]Mulla on nuoruuden ajoilta kaveri, joka tekstiviestittää pikkukännissä melkein joka lauantai perinteisiä tekstareita. Oon yrittänyt sanoa, että tulisit Faceen tai ottaisit WhatsAppin tai Skypen tai Lyncin tai minkä vaan, niin olis helpompi jutella. Hän on aika pitkiä aikoja välillä työttömänä, rahaakaan ei siis liikoja ole, joten siksikin olisi parempi viestiä jollakin, mikä ei maksa tai kuluta saldoa.

Oon jaksanut pitää yhteyttä ja vastata kiltisti niihin tekstareihin, vaikka kieltämättä välillä rasittaa. Itse en ikinä tekstaa hänelle, mutta ihan taatusti tulisi viestiteltyä mun aloitteestakin, jos hän olisi jossakin normaalissa yhteydessä kuten Fb.
[/quote]

Minullakin yksi tällainen, vähän syrjäytynyt vanha ystävä. Asuu yksin ja on aika yksinäinen. Sain houkuteltua hänet Facebookiin, ja nyt on siellä yhteydessä meihin vanhoihin kavereihin. Soitellaankin joskus, mutta kiva, kun voi kysyä kuulumisia helposti vaikka kesken työpäivän, tauolla. Hän on sairastellut vuosia, siksi jäänyt monesta asiasta sivuun, mutta kiva ollut huomata, että on vähän piristynyt, kun niin moni ystävä pitää yhteyttä tuon kautta nyt.

Vierailija
184/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:55"] [quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:50"]Mites kun mun kaveritkaan ei ole facessa? Jos mä menisin niin en mä sais kun yhden ystävän vaan sinne. Eikös se olisi vähän noloa? [/quote] Ongelma ei sitten koske sinua. Teidän kaveripiirinne mitä ilmeisimmin viestii muuten, jollei kukaan ole FB:ssa. Tuskin sinä valitat kahvipöydissä, että sinut jätetään sivuun. Tuosta yhdestä kaverista: olen aika varma, että löytäisit useampia, ja jos olisit itse löydettävissä, joku vanha tuttu voisi löytää sinut. :) Jos haluat. Hauthan voi rajata niin, ettei sua kukaan löydä vaan etsit kaverisi itse. Ap [/quote] Mulla ei taida olla ketään sellaisia vanhoja tuttuja, joiden haluaisin löytävän itseni. Ja osaavathan he vaikka numerotiedustelusta hakea numeroni jos haluaisivat minut ihan oikeasti tavoittaa. [/quote] Sellaiseen kynnys on ihan liian korkea.

[/quote]

No silloin se kiinnostus ei ole kovinkaan kummoista. En tarvitse sellaisia tuttuja, jotka haluavat vain uteliaisuuttaan kysellä mitä mulle kuuluu. Ne ihmiset jotka oikeasti välittää, on pitäneet yhteyttä muutenkin.

Vierailija
185/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:55"] [quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:50"]Mites kun mun kaveritkaan ei ole facessa? Jos mä menisin niin en mä sais kun yhden ystävän vaan sinne. Eikös se olisi vähän noloa? [/quote] Ongelma ei sitten koske sinua. Teidän kaveripiirinne mitä ilmeisimmin viestii muuten, jollei kukaan ole FB:ssa. Tuskin sinä valitat kahvipöydissä, että sinut jätetään sivuun. Tuosta yhdestä kaverista: olen aika varma, että löytäisit useampia, ja jos olisit itse löydettävissä, joku vanha tuttu voisi löytää sinut. :) Jos haluat. Hauthan voi rajata niin, ettei sua kukaan löydä vaan etsit kaverisi itse. Ap [/quote] Mulla ei taida olla ketään sellaisia vanhoja tuttuja, joiden haluaisin löytävän itseni. Ja osaavathan he vaikka numerotiedustelusta hakea numeroni jos haluaisivat minut ihan oikeasti tavoittaa. [/quote] Sellaiseen kynnys on ihan liian korkea.

[/quote]

No silloin se kiinnostus ei ole kovinkaan kummoista. En tarvitse sellaisia tuttuja, jotka haluavat vain uteliaisuuttaan kysellä mitä mulle kuuluu. Ne ihmiset jotka oikeasti välittää, on pitäneet yhteyttä muutenkin.

[/quote]

Tähän näin. Jos ei uskalla soittaa niin sitten saa olla minustakin. En mäkään halua alkaa kenenkään uteliaisuutta vaan tyydyttämään.

Vierailija
186/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:21"]

[/quote]

[/quote]

Ei se nyt noinkaan mene. Mutta omapa on asiasi.

"Muutan vuorille asumaan ja hävitän puhelimen. Jos joku oikeasti on kiinnostunut, niin kyllä se lähettää kirjepostia tai patikoi paikalle."

^ Karrikoidusti sama asia.

Vierailija
187/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:24"]

[/quote]

[/quote]

Tähän näin. Jos ei uskalla soittaa niin sitten saa olla minustakin. En mäkään halua alkaa kenenkään uteliaisuutta vaan tyydyttämään.
[/quote]

Mielensäpahoittajaihmistyyppi.

Vierailija
188/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 07:37"]

kertakaikkiaan vaan unohtuvat, jäävät sivuun. Näin se menee. Vähän surullista tietenkin.

[/quote]

Minusta aloitus kertoo vaan sen miten syrjään ap itse vetäytyy muista ihmisistä. Olen huomannut ettei kaikkia kavereitaan tule niin usein enää soiteltua kahville kun niitten juttuja lukee siellä Facessa.. Se on kurja piirre. Samaten olen huomannut että jos jollain on paljon päivityksiä että on siellä ja tuolla niin hänen kanssa ei sitten ehkä tule oltua yhteydessä?

Jos ystävä ei ole facessa, niin miksi häntä ei sitten tulisi enää tavattua? Ethän sinä ihmisiä sen takia tapaa että tykkäät jonkun päivityksistä ja niiden kautta olisi ystävä? Näetkö facessa olevia ystäviä muuten? Vai teetkö kuten minä: työpäivän jälkeen on helppo kännykästä selata uutisvirtaa, tykätä juttuja ja sitten kääntyä taas omiin puuhiin. Ei siinä ketään tapaa vaan ihmisistä tulee virtuaaliystäviä ja pian vanhoja tuttuja, sitten nekin voi poistaa.

Vierailija
189/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:24"] [quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:21"] [quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:55"] [quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:50"]Mites kun mun kaveritkaan ei ole facessa? Jos mä menisin niin en mä sais kun yhden ystävän vaan sinne. Eikös se olisi vähän noloa? [/quote] Ongelma ei sitten koske sinua. Teidän kaveripiirinne mitä ilmeisimmin viestii muuten, jollei kukaan ole FB:ssa. Tuskin sinä valitat kahvipöydissä, että sinut jätetään sivuun. Tuosta yhdestä kaverista: olen aika varma, että löytäisit useampia, ja jos olisit itse löydettävissä, joku vanha tuttu voisi löytää sinut. :) Jos haluat. Hauthan voi rajata niin, ettei sua kukaan löydä vaan etsit kaverisi itse. Ap [/quote] Mulla ei taida olla ketään sellaisia vanhoja tuttuja, joiden haluaisin löytävän itseni. Ja osaavathan he vaikka numerotiedustelusta hakea numeroni jos haluaisivat minut ihan oikeasti tavoittaa. [/quote] Sellaiseen kynnys on ihan liian korkea. [/quote] No silloin se kiinnostus ei ole kovinkaan kummoista. En tarvitse sellaisia tuttuja, jotka haluavat vain uteliaisuuttaan kysellä mitä mulle kuuluu. Ne ihmiset jotka oikeasti välittää, on pitäneet yhteyttä muutenkin. [/quote] Tähän näin. Jos ei uskalla soittaa niin sitten saa olla minustakin. En mäkään halua alkaa kenenkään uteliaisuutta vaan tyydyttämään. [/quote] Mielensäpahoittajaihmistyyppi.

[/quote]

Miten niin? En MÄ kaipaa ketään vanhaa tuttua. Jos joku kaipaa minua, senkus soittaa. Jos ei uskalla soittaa niin voi voi sitten vaan.

Vierailija
190/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nää analyysit ihmisistä, jotka ei toimi kuten itse toimii. Mun mielestäni vaikeinta tässä elämässä monelle tuntuu olevan se, ettei voi hyväksyä sitä, ettei se oma ajatus ole aina se ainoa oikea.

Mun on pakko kompata tota yhtä, joka sanoi, että omat kaverit alkoi tuntua facessa ihan etäisiltä. Mulla on vähän sama fiilis. Livenä ihan hyvät tyypit alkaa siellä vaikuttaa paljon vähäjärkisemmiltä huomionhakuineen ja tiskaamisraportteineen. Minusta ne ei tunnu facessa samoilta ihmisiltäkään, jotenkin suhtaudun niihin ihan eri tyyppeinä kuin livenä.

Vierailija
191/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 07:40"]Ehkä ne haluukin olla niin, urpo. [/quote] Moni ei halua, sitten itkevät, kun ei kutsuta mihinkään eikä mistään kukaan muista kertoa. Omassa tuttavapiirissä on useita tällaisia tyyppejä. Kaikki sanovat heille, että oma vika, mikset ole FB:ssa. Tätä vinkumista on yhdenkin tutun suusta kuulunut vuodesta 2009, mutta ei saa ihminen liityttyä FB:iin, ei kyllä ole muuallakaan somessa. Ihan täyspäinen, työssäkäyvä alle nelikymppinen nainen on hän, mutta tämä on jotenkin ylivoimaisen vaikeaa hänelle, ja kuitenkin jaksaa valittaa siitä toistuvasti (että jää syrjään). Ap

[/quote]

tiedötkö, että joillain on ihan oikeasti stalkkereita tai jopa sellainen työ, jossa ei saa facessa olla.
[/quote]

Mulla on itselläkin ollut stalkkeri, puhelinhäirikkö ja irl-vahtaaja, josta pääsin eroon vasta poliisin avulla. FB:ssä tai muualla somessa ei ongelmia. FB-profiiliani ei löydy Googlella eikä seinällä näy mitään ei-kavereille. Tervetuloa todellisuuteen, luddiitit.

Ap
[/quote]
Vau, halveksit ihmisiä jotka eivät mahdu tähän sinun tehokkaaseen ryhmäinformaatiomalliin. Kehtaavat vielä valittaa, kun sinä tehokkaana informoit 114 parasta ystävääsi facessä, eivätkä he mukaudu tähän sinun tyyliisi. Onko tämä nyt joku uusi muoti? Ryhmäystävyys, jossa tappaminen ei ole mitään ellei sitä ensin suunnitella facessä, vähintään 50 ihmistä tiedoteta asiasta.
Eikö teillä ole enää kahdenkeskeisiä juttuja? Sähköposteja, jotka ovat tarkoitettuja ainoastaan sille yhdelle henkilölle? Puhelutkin jotain konferenssi puheluita?
Kauhea kiire ettei ole aikaa enää edes pysähtyä kuuntelemaan. Parilla sanalla tekstiä, jotta saadaan äkkiä kirjoitettua ja luettua. Tuohan on lähinnä tiedottamista, ei mitään oikeaa ystävyyttä.
Ei somessa olevat "ystävät" jää kuin korkeintaan ilman tapaamisia. Ystävyys on ihan jotain muuta. Ystävyys on juuri sitä että tuollaisessa tilanteessa ottaisit huomioon hänet, auttaisit häntä, soittaisit ja kertoisit kuinka haluat tavata juuri hänet.
On ihmisiä, joilla on useita kymmeniä vuotta kestäneitä ystävyys suhteita ilman somea. Ehkä ystävyys on muuttunut. Ennen se oli kuuntelemista, läsnäolemista, kannustamista, henkilökohtaista, auttamista, tukemista jne. Nykyän se taitaa olla toisten lomakuvien katselemista ja tykkäämistä. Ja viikkokausien ajan tapaamisten suunnittelua, joihin kenelläkään ei oikein koskaan ole aikaa. Ennen ystävyys ja tehokkuus eivät liittyneet toisiinsa mitenkään. Nyt se taitaa olla synonyymi.

Vierailija
192/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 07:43"]Eivät nyt ehkä unohdu, mutta tapaamiset sovitaan facessa ensin, sit lähetetään 10 viestiä/soitetaan niille jotka ei siellä oo, ja todetaan, että heille ei sovi se ainoa tapaamisaika joka facessa saatiin jo monen kaverin kesken soviteltua. Sitten eivät tule. Ottaisivat itseään niskasta ja tekisivät sen tilin niin kuin ovat vuosia lupailleet. Eli useamman kaverin illanistujaiset jää heiltä helpommin väliin, kahdestaan heitä kyllä tapaan kuten muitakin.
[/quote]

Joo sama homma. En oo mikään facebook hullu ja harvoin siellä käyn ja vielä harvemmin päivitän mitään. Kaikki juhlat ja illanistujaiset ym. on vaan niin helppo järjestää fb:n kautta :/

Vierailija
193/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:19"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 07:43"]

Eivät nyt ehkä unohdu, mutta tapaamiset sovitaan facessa ensin, sit lähetetään 10 viestiä/soitetaan niille jotka ei siellä oo, ja todetaan, että heille ei sovi se ainoa tapaamisaika joka facessa saatiin jo monen kaverin kesken soviteltua. Sitten eivät tule. Ottaisivat itseään niskasta ja tekisivät sen tilin niin kuin ovat vuosia lupailleet. Eli useamman kaverin illanistujaiset jää heiltä helpommin väliin, kahdestaan heitä kyllä tapaan kuten muitakin.

[/quote]

Mites ois sähköposti/ doodle? Osa ei oo facessa ajankäytön takia, toiset sekopää-stalkkereiden takia, yksityisyysrajauksiin ei näytä voivan luottaa kun face muuttaa ehtoja miten sattuu.

[/quote]

linkki doodleen on siellä fb:ssä ;)

Vierailija
194/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups, piti kirjoitaa tapaaminen eikä tappaminen. SORI

Vierailija
195/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

67 on aika kädetön, jos ei osaa enää linkittää muualle kuin faceen

Vierailija
196/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:46"]Ap oot sellainen tyyppi, etten varmaan sun seurassa hengaisi kuitenkaan, etkä sä mun. En tykkää ihmisistä, joiden mielestä laumamentaliteetti on ainoa oikea, ja jotka kuvittelee että muiden pitää mennä heidän ehtojensa mukaan. En muutenkaan välitä hengata hyvänpäiväntuttujen kera, ja hyvien kavereiden kanssa voi sopia menot muutekin. Oon siitä ihan samaa mieltä, että ryhmätapaamisten sopiminen on facen paras ominaisuus, ja siinä face on loistava. Muuten homma on älytöntä oman hännän nostoa ja kyyläystä. Ei kaikkien tarvitse tietää kaikkien kaikkia asioita! Ja ei, en jaksaisi säätää eri piirejä asetuksiini, helpompaa olla pois. Suoraan sanottuna arvostan kavereitani ja koko ihmiskuntaa enemmän, kun ei tarvitse olla jakamassa kaiken maailman "hakkaaminen on paha, kannata väkivallan kieltämistä"- postauksia. [/quote] Voi olla, ettei meillä natsaisi - tai sitten olisimme hyvätkin ystävät. Laumamentaliteetista en ole puhunut yhtään mitään, etkä sinä voi suhtautumistani sellaiseen päätellä näistä viesteistä. Puhun viestintävälineestä, en muusta. Yritetään olla johdonmukaisia ja pysyä asiassa eikä tulkita rivien välejä. Kiitos. Ap

[/quote]

sori, itsekin tulee joskus valitettua kun tieto on vaan facessa, oonhan sieltä omasta halustani pois et sikäli toki ymmärrän ärsytyksen. Mutta en vaan tykkää siitä! faceviestintä oli niin ohutta omaan makuun, että väkisin aloin päivitysten perusteella vierastaa omia ystäviäkin, jotka kaikki on huippuja irl. Ja stalkkeri siihen päälle, niin lähtö tuli. Oon kai tosikko, vaikka kasvokkain tykkään kyllä vitsailla.

Edelleen musta sähköposti ois ihan yhtä hyvä, vaikka vanhaa liittoa onkin. Niin määkin.
[/quote]

Sähköpostin ongelma on siinä, että ihmisten sähköpostiosoitteet tuppaavat vaihtumaan silloin tällöin, monilla on useampi sähköpostitili joista van yhtä käyttää aktiivisesti. Lisäksi nämä jotka eivät facessa ole usein eivät myöskään omista älypuhelinta ja lukevat viestinsä kerran viikossa läppäriltä. Sovi siinä sitten tapaamisia.

Vierailija
197/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla leviksiin pukeutujat pitivät yhtä, ja muut olivat muita. Ihan yhtä surkuhupaisaa laumakäyttäytymistä kuin naamakirjalaisuuden korostaminenkin. Tosi aikuista.

Vierailija
198/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 08:55"]

löytäisit useampia, ja jos olisit itse löydettävissä, joku vanha tuttu voisi löytää sinut. :) Jos haluat. Hauthan voi rajata niin, ettei sua kukaan löydä vaan etsit kaverisi itse. Ap

[/quote]

Ei minun tarvitse "etsiä" kavereita eikä niiden minua. Me tunnetaan ihan oikeassa elämässä ja ollaan yhteydessä koko ajan ilman facebookia. Jos joku ei ole minua kiinnostanut 10 vuoteen, enkä minä häntä, miksi nyt yhtäkkiä pitäisi alkaa kiinnostaa? Joku vanha luokkakaveri ala-asteelta on ihan ventovieras ihminen, eikä mua kiinnosta tippaakaan kuka se nykyään on. Ihan sama olisi arpapelillä alkaa heittää läppää jonkun täysin tuntemattoman kanssa. Miksi?
[/quote]

Etkö ikinä puhu tuntemattomille? Ihan ok jos et halua tavata vanhoja luokkakavereita ym. musta on ainakin kiva lukea mitä ihmisille kuuluu ja katsella kuvia. Fb on myös mainio tapa jutella ulkomailla asuvien ystävien kanssa. Meitä on erillaisia... :)

Vierailija
199/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua facebookiin enkä mihinkään muuhun sosiaaliseen mediaan. En halua että nimelläni hakemalla netistä löytyy minusta mitään. En halua erityisesti että oikeasti vaarallinen exäni löytää minut, kun olen hänen takiaan 8 vuotta sitten vaihtanut kaupunkiakin. Enkä muutenkaan tykkää että omia asioitani on julki netissä. 

Toisaalta taidan olla muutenkin sen verran epäsosiaalinen, että minua lähinnä ahdistaisi jos jotkut vanhat tutut esim. kouluajoilta alkaisifat Facebookin kautta ottaa yhteyttä. En minä jaksaa enempää ihmissuhteita kuin mitä mulla on live-elämässä. Tämä tarkoittaa vain ihmissuhteita omaan mieheen, lapsiin, vanhempiini ja veljeeni. Enempää en jaksa enkä kaipaa. Ei sovi sosiaalinen media epäsosiaalisille ihmisille ;)

Vierailija
200/225 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookiin kuuluminen tai kuulumattomuus on jokaisen oma valinta. Jos ei halua kuulua eikä tule enää kutsutuksi muiden mukaan, niin se on sitten voi voi. Tapaamiset sovitaan FB:ssä ja ne jotka ei siellä ole, niin eivät tule. Hyvin yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi