Miksei kaikki ihmiset elä oikein?
Miksei ihmiset elä oikeaoppisesti? Eläisivät normaaliin hyvään tapaan niinkuin normaalit hyvät ihmiset, niinkuin minä. Miksi ihmiset elää eri tavalla kuin minä, ihan omalla tavallaan, ihan omaa elämäänsä?
Kommentit (25)
Korotat itsesi hyväksi :D Kuinka määrittelet oikeaoppisen elämän ja hyvyyden??
Elämä olisi silloin liian helppoa.
Minusta vähän näyttää siltä että monessakin suhteeessa merkitys on mennyt tämnpäivän elämässä adhd meiningissä monessakin suhteeessa. Kaikki on esiim jotain ilmaa vain digitaalista elektorniiikkaaa.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "oikein" eläminen.
Oikeea eläminen on ihmisen anatomiaan suhdanneista. Esiim ihmisen anatomiaan ja vaikka anatomiaan esiim miten erim ihmisen aivot elälessä korvaavat uuden asian vanhan tilalle.
Tuo AP:n kuvailema ajattelutapa on yllättävän yleinen.
Oikeea eläminen on ihmisen anatomiaan suhdanneista. Esiim ihmisen anatomiaan ja vaikka anatomiaan esiim miten erim ihmisen aivot elälessä korvaavat uuden asian vanhan tilalle.[/quote]
Siis mitä hevonkukkua ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "oikein" eläminen.
Oikeea eläminen on ihmisen anatomiaan suhdanneista. Esiim ihmisen anatomiaan ja vaikka anatomiaan esiim miten erim ihmisen aivot elälessä korvaavat uuden asian vanhan tilalle.
Se tarkoiittaa äärimmäisen tunteetonta rationaalista suorituskeskeistä sitouutumista. Tavallaan kuiin rooman valtakauden aikaan mutta nyt sitä vaiin hallitsee lait ja sääännöt.
Nyt olet suomalaisuuden ytimessä.
Se tarkoiittaa äärimmäisen tunteetonta rationaalista suorituskeskeistä sitouutumista. Tavallaan kuiin rooman valtakauden aikaan mutta nyt sitä vaiin hallitsee lait ja sääännöt.[/quote]
Yksi keskeinen seikka on opetella oikeinkirjoitus, ennen kuin alkaa jaella neuvoja🤪
oikein on noudattaa 10 elämänohjetta.
Jos kaikki eläisi oikein ,ei olisi mitään pahaa.Aika paljon väärää.
Siksi, kun todennäköisesti minun oikein on erilaista kuin sinun oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sä elät ihan väärin. Hyi sua.
Miksi sä tulit tänne vain kirjoittamaan loukkauksia? Älä kirjoita mitään jos et aio kirjoittaa jotain asiaa!
ap
Aloituksessa on jotain mitä pohdin. Ei tämä elämä ole mikään kilpalaulanta ja harva osaa sanoittaa omia ajatuksia.
Miksi kaikki ei ajattele, toimi kuten minä ja näytä samalta kuin minä? Minä olen aina oikeassa.
Kysyy rajaton persoonallisuushäiriöinen
Jo on taas epistolaa jaariteltu...
Mä olen ihmetellyt samaa. Miksei vaan voi noudattaa yhteisiä pelisääntöjä ja hyviä tapoja sekä ottaa muita huomioon. Ei ole vaikeaa.
No mites sinä sitten elät ?