Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teidän pitäisi yhtäkkiä lähteä pariksi tunniksi kotoa pois

Vierailija
09.10.2014 |

minne menisit tuoksi ajaksi? Millä tavalla käyttäisit tuon parituntisen?
Esim jos puolisosi pyytäisi kavereitaan kotiinne ja toivoisi sinun olevan tuon ajan poissa. Tai ihan mistä muusta syystä tahansa.
Mä varmaan menisin kirjastoon lueskelemaan lehtiä tai jos olisi sopivaan aikaan joku leffa elokuvissa, menisin sen katsomaan.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun puolisoni pyytäisi minua poistumaan pariksi tunniksi sen takia, että hänen kaverinsa tulisivat yhteiseen kotiimme, niin minä kyllä lähtisin sitten lopullisesti sellaisesta parisuhteesta, jossa ei pariskuntana voitaisi tavata omassa kotonamme puolisonikin kavereita tuon parinkin tunnin aikana.  Melkoisen outoa, ettei voi kotiinsa kutsua omiakin kavereita puolison ollessa paikalla omassa kotonaan. Mutta meitähän on moneen junaan ja jää vielä viimeisen vaunuosaston peräänkin kiskoille.

Tiedän kyllä eräänkin pariskunnan, jossa mies lähtee ihan vapaaehtoisesti pois jaloista koira mukanaan, koska ei haluakkaan olla vaimonsa kavereiden tai edes anoppinsa ja appensa kanssa yhtä aikaa paikalla muuta kuin aterian ja kahvittelun ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelisin päämäärättömästi , ja ehkä kahvilassa tai muutoin vaan pistäytyisin jossain. Itse tykkään ns. vaellella,niin ei sitä aina tarvi olla varsinaista kohdetta.

Vierailija
4/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin aikaan tämä tapahtuisi, illalla en lähtisi mihinkään kun pitäisi lapsi nukuttaa.
Päivällä voisin lähteä lapsen kanssa mummolaan, kaverille, kaupoille, metsäretkelle...tai jos lapsi saisi jäädä kotiin niin lähtisin varmaan tallille

Vierailija
5/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastoon, lenkille, kaverille, mökille... Riippuu vuoden- ja vuorokaudenajasta.

Vierailija
6/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin varmaan kirjan kanssa Kallioon lonkerolle. Siellä voisinkin lorvailla kuppilassa varttia pidempään yksin..

Vierailija
7/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin salille tai keskustaan hyörimään ja asioille

Vierailija
8/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin käymään siskon luona sairaalassa. Jos sisko olis jo päässyt kotiin sieltä niin menisin hänen luoksensa katsomaan kummipoikaa.

Vierailija
9/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:51"]

Kummallisia vastauksia nuo, joissa asetutaan heti vastustamaan tätä "poishäätämistä". Kyllä minäkin olen pyytänyt, ajoissa tosin, miestäni menemään muualle toisinaan, kun istumme iltaa tai kahvittelemme tyttöporukalla. Sama pätee toiseen suuntaan. Miesporukka voi pitää vaikka peli-iltaa, jolloin kokisin olevani ylimääräinen.[/quote]

Kuule, aika erikoinen pitää parisuhteen olla, jos puolisoa pyydetään poistumaan yhteisestä kodista, kun toiselle tulee vieraita. Ei siis ikinä - IKINÄ - meillä tulisi kumpainenkaan sanomaan toiselle, että "viittisikkö lähtee menee, kun tulis vähä kavereita kylään".

On eri asia, jos puoliso ihan omasta halustaan vetäytyisi hieman sivummalle omiin oloihinsa korvakuulokkeisiinsa, kirjan pariin tai saunan parveen antaen toisen viettää rauhassa sitä "tyttöjen iltaa" tai "äijäilyä" mutta ketään ei sentään pyydetä poistumaan!!

Olisin kyllä valtavan loukkaantunut ja parisuhteen kannalta se olisi vakavan keskustelun paikka.

Vierailija
10/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 23:41"]

Esim jos puolisosi [...] toivoisi sinun olevan tuon ajan poissa. [/quote]

Ainut, joka on koskaan minua pyytänyt olemaan poissa kotoa, on silloinen vuokraemäntäni, joka kertoi tulossa olevasta asuntonäytöstä. Pyörin sen pari tuntia kaupungilla ja läheisessa puistossa.

Vierailija
11/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kiertelemään kauppoja tai sitten kirjastoon tai lähisukulaisten luona piipahtamaan.

Ei ole koskaan tuollaista pyyntöä esitetty ja tuskin tullaan esittämäänkään. Miehelle tosin olen esittänyt tuollaisia pyyntöjä ;)

Vierailija
12/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia vastauksia nuo, joissa asetutaan heti vastustamaan tätä "poishäätämistä". Kyllä minäkin olen pyytänyt, ajoissa tosin, miestäni menemään muualle toisinaan, kun istumme iltaa tai kahvittelemme tyttöporukalla. Sama pätee toiseen suuntaan. Miesporukka voi pitää vaikka peli-iltaa, jolloin kokisin olevani ylimääräinen.

Vierailija
13/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poishäädön syynä olisi miesten ryyppyilta, niin se ei kävisi minulle.
Jos taas haluaisivat miesten kesken pitää vaikka hengellisen kokouksen, niin sitä vastaan minulla ei olisi mitään ja poistuisin mielelläni siksi ajaksi.

Vierailija
14/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalille, kirjastoon, shoppailemaan, kahville, mitä vaan. Kyllä ainakin tunti poissa menisi helposti, eiköhän kaksikin. 

Vierailija
15/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa esim. kylpylässä käymään, ostarille tai isovanhempia moikkaamaan. Ja näin tehdäänkin puolin ja toisin.

Vierailija
16/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsään.

Vierailija
17/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisin koneella kuulokkeet päässä, saavat kaverien kanssa vaikka räjäyttäää kämpän selän takaa enkä huomaisi jos pelaan. Tai sitten menisin nukkumaan.

Sitten jos jostain muusta syystä olisi suotavaa että en ole tiellä, esim. remonttia niin joko kaverin luo tai keskustaan pyörimään. Hyvällä säällä voin lähteä lähimpään isompaan kaupunkiin vaikka koko päiväksi tai voi olla että kotiin eksyn takaisin vasta viikon päästä.

Vierailija
18/39 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ravintolaan syömään (koska olen nälkäinen) ja sen jälkeen rauhalliseen baariin juomaan oluen ja lukemaan kirjaa.

Meillä on kyllä melkein kokonaan yhteinen kaveripiiri, mutta tuo on aina kivaa.

Vierailija
19/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lähtisin vapaaehtoisesti, eli mies ei minua häätäisi, niin en kyllä tähän aikaan voisi juuri minnekään mennä, autolla voisin ajella, ABC:kin menee nykyään puoleltaöin kiinni. Päivällä voisin mennä kaupoille tai kahvilaan tai ravintolaan lueskelemaan ja nautiskelemaan, tai jos olisi ilta niin vaikka jonkun kaverin luo juoruilemaan.

Vierailija
20/39 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin lapset messiin ja menisimme vaikka mummolassa käymään 7km:n päähän. Jos olisi tlillä rahaa, voisimme lähteä pidemmäksikin aikaa pois, vaikka hoploppiin, lintsiille, korkeasaareen tai mitä nyt keksisimmekään. Uimahalliin voitais menä myös mielellämme, tai ihan vaan kaupungille pyörimään ja samalla vaikka hamppiksille tai kahvilaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi