Jos teidän pitäisi yhtäkkiä lähteä pariksi tunniksi kotoa pois
minne menisit tuoksi ajaksi? Millä tavalla käyttäisit tuon parituntisen?
Esim jos puolisosi pyytäisi kavereitaan kotiinne ja toivoisi sinun olevan tuon ajan poissa. Tai ihan mistä muusta syystä tahansa.
Mä varmaan menisin kirjastoon lueskelemaan lehtiä tai jos olisi sopivaan aikaan joku leffa elokuvissa, menisin sen katsomaan.
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:51"]Kummallisia vastauksia nuo, joissa asetutaan heti vastustamaan tätä "poishäätämistä". Kyllä minäkin olen pyytänyt, ajoissa tosin, miestäni menemään muualle toisinaan, kun istumme iltaa tai kahvittelemme tyttöporukalla. Sama pätee toiseen suuntaan. Miesporukka voi pitää vaikka peli-iltaa, jolloin kokisin olevani ylimääräinen.
[/quote]
Kyllä mä pidän outona ajatusta että puolison pitää lähteä kotoaan roikkumaan jonnekin kavereiden vierailun ajaksi. Menköön ne kaverit muualle peli-iltoineen. Ymmärrän kyllä jos toisen vieraita ei jaksa ja tekee mieluumin muuta, mutta kysymys oli PITÄÄ LÄHTEÄ.
varmaan ajelisin, kävelisin vähän jossain (en tosin nyt, koska sataa kovaa, tihku ei haittaa)
Puoliso vieköön kaverinsa muualle jos ei kehtaa minua esitellä. Lähtisin varmaan äkkilähdöllä viikoksi etelään, jos puoliso yrittäisi häätää minut kodistani.
Menisin tuohon lahella olevaan elokuvateatteriin, tilaisin ison hampurilaisen ja ison lasin viinia ja nauttisin.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 23:41"]
Esim jos puolisosi pyytäisi kavereitaan kotiinne ja toivoisi sinun olevan tuon ajan poissa. [/quote]
Mitä minä juuri luinkaan...??!
No jos mun mies meinais mut kotoa häätää, nii sais kyllä kustantaa mun ostosreissun
Siis nytkö? Klo 00:06? Koiran kanssa lenkille. En tosin ilahtuisi, jos minut häädettäisiin kotoani keskellä yötä.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 23:41"]
Esim jos puolisosi pyytäisi kavereitaan kotiinne ja toivoisi sinun olevan tuon ajan poissa. [/quote]
Mitä minä juuri luinkaan...??!
[/quote]
No tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen tämä. Ap
Just nyt olis kyllä tylsää lähteä, tuskin on kukaan kaveri täysin hereillä.
Ihmisten aikoina menisin jollekin kaverille kylään. Tai mun vanhemmille.
Eikä mua mitenkään rassais, jos mies tahtoo olla rauhassa kavereidensa kanssa. Tosin meillä on sen verran iso talo, että täällä pystyy olemaan näkemättä toisiaan.
Mun mielestä on outoa, ettei joku soisi omalle puolisolle omaa aikaa kavereiden kanssa. Meille saa kaverit tulla käymään ja musta on ihan ok, että haluavat olla joskus ihan keskenään, ilman minun läsnäoloa. Ei tarkoita sitä, että aina jonkun kaverin tullessa mua oltais häätämässä pois. En edes ota sitä minään häätämisenä.
Niin no, eri tilanne tietysti tuo "yhtäkkiä", silloin vois olla vaikee ykskaks miettiä mille sitä alkais. Mutta enköhän keksis tekemistä joksiki aikaa.