Mitä hyvää hakisin kaupasta? Kaikkea saa ehdottaa PAITSI sipsejä!
En siis tykkää sipseistä, joten niitä ei kannata ehdottaa. En tiedä yhtään mitä hyvää haluaisin, mutta jotain haluaisin.
Ehdotuksia kehiin, kiitos!😍
Kommentit (38)
Juustosuikeroita ja dippaa niitä suklaavanukkaaseen.
Suklaata mutta vain vähän, hapankorppuja niissäkin maussa eroja.. ja salaattia teet jossa savulohta, salaattijuustoa, jäävuorisalaattia, tomaattia, keitettyä kanamunaa,punasipulia,persiljaa, korianteria ja hyvä salaattikastike.
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikkoa rusinoilla. Osta vielä iso paketti rusinoita ja kaada ne maksalaatikon sekaan. Osta vielä maksamakkaraa ja laita maksamakkaraviipaleita ruuan päälle.
Maksamakkara sopii parhaiten tuoreen ruisleivän tai näkkileivän kanssa, jolloin ei tarvitse käyttää margariinia.
Vierailija kirjoitti:
Käy omenavarkaissa
Emme elä kommunistisessa maassa jossa ei kunnioiteta yksityistä omistusoikeutta.
Puolukkahilloa ja terveyssiteitä.
Jos nyt herkutella haluat, niin kimppu kypsähköjä banaaneja ja maitorahkaa, ja jälkiruoaksi kourallinen manteleita tai saksanpähkinöitä.
Rieskaa ja voita.
Lajitelma hyviä juustoja ja niiden kanssa keksejä.
Makeaksi hyvää vaniljajäätelöä, siihen kylkeen maun mukaan esimerkiksi kinuskikastiketta ja suolapähkinöitä tai suklaakastiketta ja strösseliä.
Ben ja Jerry jäätelö , suolapähkinä pusseja , mustikka juustokakku pakaste ja cocis .
Uutuus karkkeja on tullut:
"Fazerin, Pandan ja Cloettan uutuuskarkit syksy 2021" https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/4f86ea07-ad7a-4c78-903b-7ee…
Siinä on valinnan varaa.
Kylmäsavulohta tai Hyvä apajan savukalasalaattia ja ruisleipää.
Lihapiirakoita ja Kolmen kaverin vadelma & valkosuklaajäätelö
Kotijuustoa tai leipäjuustoa.
Suomalaisia omenoita, sopivan hapokasta lajiketta.
Vaniljapirtelöä.
Dracula-salmiakkia.
Currykastiketta ja naanleipää voilla. :)
Tämä ei ole herkkua mulle vaan perusruokaa eli Tacot (en herkuttele sokerilla). 400g kanajauhelihaa jonka paistamiseen 1 iso sipuli ja 3 isoa valkosipulinkynttä. Mausteet lihan sekaan eli jauhelihamauste ja chilimauste.
Sitten paistetaan kaalia pannulla oliiviöljyssä. Runsaasti suolaa, valkosipulia ja öljyä sekaan. Sitten paistetaan perunoita pannulla ja runsaasti suolaa sekaan ja reilussa oliiviöljyssä. Sitten yhdistä kaali ja perunat ja sekoita me paistamisen jälkeen. Nyt täytät tacoja laittamalla tuota paistettua potun ja kaalin sekoitusta sekä jauhelihaa sinne tacoon. Voi laittaa jotain soossia sinne jos haluat, mutta minä tykkään laittaa pelkästään ketsuppia ettei itse ruuan maku peity minkään soossin alle. Ihan sika hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole herkkua mulle vaan perusruokaa eli Tacot (en herkuttele sokerilla). 400g kanajauhelihaa jonka paistamiseen 1 iso sipuli ja 3 isoa valkosipulinkynttä. Mausteet lihan sekaan eli jauhelihamauste ja chilimauste.
Sitten paistetaan kaalia pannulla oliiviöljyssä. Runsaasti suolaa, valkosipulia ja öljyä sekaan. Sitten paistetaan perunoita pannulla ja runsaasti suolaa sekaan ja reilussa oliiviöljyssä. Sitten yhdistä kaali ja perunat ja sekoita me paistamisen jälkeen. Nyt täytät tacoja laittamalla tuota paistettua potun ja kaalin sekoitusta sekä jauhelihaa sinne tacoon. Voi laittaa jotain soossia sinne jos haluat, mutta minä tykkään laittaa pelkästään ketsuppia ettei itse ruuan maku peity minkään soossin alle. Ihan sika hyvää.
Siis tortilloja eikä tacoja.
Elikkäs siis sehän ois noi sipsit: Bringlespurkki ja kaveriksi Hotrodeja.
Suomalaisia omenoita, vihreitä banaaneja, porkkanoita.