Lue keskustelun säännöt.
Äidit, kumpaan kastiin kuulut (raskauskiloista)?
09.10.2014 |
Oletko niitä, jotka laihtui entiseen painoon alle 6kk synnytyksestä vai niitä joilla meni vuosi tai pidempään?. Toinen kysymys, yrititkö aktiivisesti laihduttaa äitiyden myötä vai laihduitko itsestään?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
1. Raskaudessa tuli n. 6kg ja jäivät synnärille, ja pari ensimmäistä kuukautta laihduin vielä lisääkin (bmi lähempänä 20 kuin 25) Tosin ne tuli sitten takaisin siinä esikoisen taaperoaikana kun en juuri painoani miettinyt..
2. Raskaudessa tuli n. 20kg, joista n. 7-8kg jäi synnärille ja siitä sitten tasaisesti olen laihtunut lähinnä itsestään (välillä olen jotain elämäntapamuutosta vähän kypsytellyt) ja nyt kuopus 1v1kk ja painan saman kuin ennen raskautta :) nyt meinaan etten ainakaan lihoisi ja olen tosiaan hitaasti ottanu askeleita vähän terveellisempiin elämäntapoihin kuin aiemmin (juonut enemmän vettä ja syönyt vähemmän herkkuja, toisinaan innostun jumppaamaankin ja mietin ryhmäliikuntatunneille menoakin) Ja näiden raskauksien välissä ei tosiaan ollut kuin 2v ja olen päälle parikymppinen :) ihmeen iso ero painokertymissä kuitenkin vaikken ikinä ole juuri mitään painonhallintaa harrastanut..