Immenkalvo
Muijaa jännittäis tuo immenkalvon puhkeaminen/venyminen eikä suostu siksi seksiin, hän kyllä urheilee ja käyttää tamppooneja. Sormetin häntä myös ja en tuntenut immenkalvoa, joten voin olettaa että immenkalvo on jo venynyt? Kiitos.
Kommentit (18)
No gynekologi osaa sanoa parhaiten. Sinne siis
Tietääkö kukaan täällä missä kohtaa immenkalvo näin yleensä on?
Immenkalvo ei ole mikään "kansi" emättimen aukon päällä. Se voi kiertää aukon reunaa hieman tiukempana "renkaana", jolloin jos sinne alkaa työntää patukkaa, tämän renkaan tulee venyä/revetä. Siispä tunnet immenkalvon kiristyksen vasta useammalla sormella/peniksellä. Tamponi tai sormi varmasti sujahtaa ongelmitta.
Ensimmäistä kertaa helpottaa riittävä kosteus ja riittävän verkkainen toiminta.
Ei se kalvo mikään sulkeuma ole. Se on emättimen kaventuma, jäänne jostain evoluution hamasta menneisyydestä. Ei se välttämättä edes ns. puhkea, eikä sitä välttämättä edes ole olemassa. Jos on tarpeeksi esileikkiä ja tyttö on kostea, kaikki menee hyvin. Voittehan te varmuuden vuoksi laittaa kondomin päälle liukastettakin. Voisin kyllä sanoa, että jos pystyy tamponia käyttämään, ei se immenkalvo voi kauhean paksu olla.
Anna nyt tytön olla. Jos hän ei sinua halua vielä, niin älä painosta!! Ja tämä ei ole sinulle oikea palsta, eikö teillä ole jotakin teinien palstoja?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:26"]
Tietääkö kukaan täällä missä kohtaa immenkalvo näin yleensä on?
[/quote]
Se on emättimen reunalla, ei se ole mikään umpinainen kalvo. Sen voi tuntea oin 1,5 cm syvyydessä, en nyt ihan tarkkaan osaa sanoa. Jos painaa sormea seinämää vasten samalla kun työntää alaspäin.
Ja ap, sun "muijas" ei halua seksiä vielä, joten lopeta vonkaaminen.
Se on mitä luultavammin jo revennyt, itse en ainakaan saanut neitsyenä tampoonia laitettua. Kokeilkaa ihan rauhassa ja odota että tyttö on valmis. Itselläni oli suht kivuton kokemus koska olin tarpeeksi rentoutunut ja kiihottunut.
Oon aika varma että haluaa seksiä mutta jännittää tuo immenkalvo vaan.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:30"]Se on mitä luultavammin jo revennyt, itse en ainakaan saanut neitsyenä tampoonia laitettua. Kokeilkaa ihan rauhassa ja odota että tyttö on valmis. Itselläni oli suht kivuton kokemus koska olin tarpeeksi rentoutunut ja kiihottunut.
[/quote]
Paskat ole. Suurin osa tytöistä voi käyttää tampoonia ongelmitta, sehän on pätkiksen paksuinen! Itse käytin tampoonia ja harrastin kahden ikäiseni pojan kansaa rauhallisesti seksiä 13-14 vuotiaana ilman kipua. Mutta kuinka ollakaan immenkalvo repesi isommaksi vasta 19 vuotiaana 21 vuotiaan kanssa. Poikien penis oikeasti kasvaa aika pitkään.
En nyt tiiä repeekö täkllsellä 15cm jos ei vielä ole revennyt
Parasta Joka tapauksessa , ap, että odottelette vähän vielä. Vaikka ihan turhaan neuvon.
Minkä ikäiisestä muijasta mahtaa olla kyse?
On siis neitsyt ja kun yhdellä sormella sormetin niin mitään kalvoa en tuntenut ja tuntui kuulemma hyvältä