Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko oikeasti köyhiä tai ylivelkaantuneita?

Vierailija
09.10.2014 |

Ihmetyttää nämä keskustelut, että ei ole varaa siihen eikä tähän. Ja joo, ei tarvii olla varaa suihkukoneeseen tai satojen tuhansien kaulaketjuihin, mutta ihan tavallisiin asioihin niinkuin ruokaan, asumiseen, vaatteisiin, lääkkeisiin, autoon, harrastuksiin ja lomamatkoihin? Mä en tunne ketään, jolla ei olisi varaa lähteä vaikka ex tempore ravintolaan syömään tai laivaristeilylle. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. On sairautta, pitkittynyttä työttömyyttä jne. Ja lähin on oma perhe. Ulospäin kulissit on varmaan ihan hyvin, mutta elämme ihan kädestä suuhun. Perheessä 2 työssäkäyvää aikuista. Palkat ei nouse samaan tahtiin kuin kulut ja hinnat, näin se valitettavasti menee. Lisäksi painaa yritysvelat jotka jäi konkurssin myötä miehen niskoille. Joskus masentaa niin että en tekee mieli heittää hanskat tiskiin, jättää kaikki maksamatta ja antaa mennä. Ei tunnu aina ihmisarvoiselta elämältä. Sitten katsoo lapsiaan, miten ne osaa iloita pienestä, ovat vaatimattomia. Muistavatko aikuisena köyhät ajat. Rakkaus heihin pitää pinnalla juuri ja juuri.

Vierailija
62/64 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Olen itse sellainen. 2€ päivässä varaa ruokaan. Sillä ei hirveästi juhlita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän perhe on. Että ei tarvii kaukaa hakea.

Vierailija
64/64 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen montakin kansaneläkkeellä olevaa.Oma anoppini esim jättää joskun verenpaine ym lääkkeitä ostamatta kun haluaa säästää. Harvemmin mitään uutta ostavat. Lapset kyllä sitten ostavat pesukoneita ym jos jotain tarvitsevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi