G. Mitä vauvasi on syönyt mitä ei todellakaan saisi
Mitä vauvasi on laittanut suuhunsa ja ehtinyt nielaista, mitä ei todellakaan saisi?
Kommentit (72)
Multaa, kissanraksuja (on vissiin aikamoista herkkua kun on aina niiden ruokakupilla jos on unohtunut lattialle..) ja napin olen onkinut suusta..
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 00:20"]Hei mä voin tehdä huomenna ihmiskokeen: annan taaperolle tyhjän ilmapallon ja katson mitä se sillä tekee. Tarkan valvonnan alla tietysti. En usko, että tunkee sen kokonaan suuhunsa ja yrittää niellä. [/quote] Voi hyvää yksinkertaisuuden päivää. Kyllä se nyt varmaan on hyväksyttävä että ylilaudan teinit ovat vallottaneet tän palstan... Öitä.
[/quote]
Ei kyllä mä olen ihan 38v perheenäiti. En siltikään usko, että taaperoni tunkisi ilmapallon suuhunsa ja nielaisisi sen.
Maissivelliä..parin viikon ikäiselle vauvalle.neuvolassa varmaan olis kielletty mutta iltaisin annoin n.desin verran..lämmintä ja hyvää..nukkui tyytyväisenä ja kasvoi ja kehittyi normaalisti..ajatella!! Tein varmaan kauhean virheen kun ilman neuvolan suositusta annoin vauvalle velliä..
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 00:19"]Tyhmä tuleva äiti kysyy, miksi lapsi ei saisi syödä multaa tai ruohoa? Vähän vaan siis. En ajatellut ruoaksi syöttää, mutta olin kyllä ensi kesänä ajatellut antaa vauvan ryömiä pihanurmikolla ja vähän maistella ruohoa, jos mieli tekee.
[/quote]
eis se vaarallista ole,jos ei nyt kilo tolkulla syö :-) t.kahvin juottamista vauvalle ihmetelly.Tai jos saivarrellaan niin vahingossa..
Kuusikuinen konttasi tietokonepöydän alle ja laittoi roikkuvan usb-piuhan suuhunsa. Kone ilmoitti "laitetta ei löydy"
Ei mitään, osaan vahtia lastani sen verran ettei suuhun pääse mitään kiellettyä.
Maasta ruohoa, hiekkaa ym paskaa. Ei tarvi kuin selkä kääntää sekunniksi niin käsi käy.
Kahvia alle 3kk. Leikittiin eka et annetaan ja sit se vahingossa siitä tee lusikasta tipahti vauvan suuhun(lapsimakassylissä) onneks kyllä sylki suurinman osan pois
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:21"]Ei mitään, osaan vahtia lastani sen verran ettei suuhun pääse mitään kiellettyä.
[/quote]
Et vaan ole huomannu ja hups.... meni jo
Kahvia. Työnsi kätensä suoraan (onneksi kylmään) kahvikuppiin ja nyrkki suuhun.
Olen antanut pikkuvauvan maistaa huulillaan jätskiä :) Voi sitä hymyä!
Isänsä antoi pojalle 3 vrk suklaata. Fazerin sinistä. Kahvia jannu maistoi ekan kerran 3 kk iässä. 5 kk iässä vappulounaalla samainen natiainen sai parsakaalia madeirakastikkeessa. Mutta eipä ole poika millekään allerginen ja on syönyt aina ihan mitä vaan,mitä eteen laitetaan.
Omaa kakkaansa veteli suoraan vaipasta, kun en huomannut..
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 00:19"]Tyhmä tuleva äiti kysyy, miksi lapsi ei saisi syödä multaa tai ruohoa? Vähän vaan siis. En ajatellut ruoaksi syöttää, mutta olin kyllä ensi kesänä ajatellut antaa vauvan ryömiä pihanurmikolla ja vähän maistella ruohoa, jos mieli tekee.
[/quote] Tuttu lastenlääkäri sanoi että maassa ei ole mitään lapselle haitallista, jos nyt ei ihan suoraan kakkaa syö, eikä sekään ketään tapa. Meillä lapsi sitten syönytkin lapiolla hiekkaa ja kaikenlaista maistellut eik koskaan mitään ole ollut.