Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan alkaa suorittajaksi. Mitä tulee ottaa huomioon?

Vierailija
09.10.2014 |

Haluan siis alkaa sellaiseksi ihmiseksi, joka koko ajan suorittaa asioita ja on mahdollisimman kurinalainen ja ahkera. Siis sinä joka pidät itseäsi suorittajana, kerro esimerkki päiväöhjelmastasi, niin saan vähän osviittaa.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää alkako suorittajiksi. Mä oon suorittanut elämääni aina, en hetkestäkään ole pysähtynyt nauttimaan. Ja nyt oonki 27-vuotias korkealla verenpaineella (normaalipainoinen, en juo tai polta).

Vierailija
62/89 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:49"]

Ala ahdistumaan joka asiasta ihan saatanasti, äläkä vain ole tyytyväinen mihinkään mitä teet. Sillä pääsee alkuun. Jatkokurssilla käymme läpi mm. yöllisen suorittamisen alkeita, eli kuinka seuraavaa päivää suoritetaan jo silloin kun pitäisi nukkua edellistä.

[/quote]

Rakas diplomisuorittaja: pelastit päiväni, tämä on niin täydellinen suoritus suorittamisen kuvauksena, että printtaan ja ripustan työhuoneeni seinälle kehyksiin! Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suorittamiseen kuuluu se, että terveyden kustannuksella en ala suorittaa. Tämä on pitkäjänteinen muutos. Ap

Vierailija
64/89 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sää sellaista kauan jaksa...

Vierailija
65/89 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan jaksan sen aikaa, että pääsen laiskan leimasta. Enkä halua palata entiseen saamattomuuteen! Ap

Vierailija
66/89 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap, onko sun tarkoitus tehdä positiivinen elämänmuutos? Ryhdistäydyt, alat hoitaa hommasi niin kuin pitääkin, saat siitä energiaa ja itseluottamusta. Go for it! Tee vaikka lista sulle tärkeistä arvoista ja mieti, miten pystyisit toteuttamaan niitä käytännön elämässä.

Se, mikä hämää, on että käytät suorittaminen-sanaa. Se saa tuon sinänsä positiivisen projektin kuulostamaan joltain epätoivoiselta, tuhoontuomitulta räpellykseltä. Hyvä olo lähtee siitä, että sulla on tasapaino itsesi ja ajankäyttösi kanssa, tiedät kuka olet, mitä teet ja myös mitä et tee.

p.s. Miehen kunnioitusta et tule saamaan millään päälleliimatuilla suoritteilla.

Vierailija
67/89 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

86, oletko lifecoach? Olet oikeassa!
Ap

Vierailija
68/89 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan nauti. Mies vaatii enemmän ja parempia suorituksia. Ap

Vierailija
69/89 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää esimerkkejä!!
Ap

Vierailija
70/89 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:46"]

En todellakaan nauti. Mies vaatii enemmän ja parempia suorituksia. Ap

[/quote]

Koita vaikuttaa tosi kiireiseltä mutta käytä aika lorvailuun. Lähde vaikka kotoa treenikassin kanssa ja mene kahvilaan selaamaan palstaa ja syömään pullaa. Juokse portaat kotiin tullessa niin näytät kuntoilleelta. 

Vierailija
71/89 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se jonka suorittajamies ei arvosta?

Vierailija
72/89 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä treenata olen jaksanut tähänkin asti, mutta ei mies sitä arvosta yhtään.

Suoritusten on hyödytettävä perhettä jotenkin.

Ap

Vierailija
73/89 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A: Juo kahvia ja energiajuomia, tee minuuttiaikataulu päiviisi, pidä selvät tauot, jolloin syöt, esim kolme kertaa viisitoista minuuttia päivässä. Laiminlyö yö uni.
B: Stressaannu kroonisesti, mikä aiheuttaa verenpainetaudin, joka edesauttaa rytmihäiriöiden syntymistä.
C: Hanki lääkitys ja palaa kohtaan A

Vierailija
74/89 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:55"]Oletko se jonka suorittajamies ei arvosta?
[/quote]

OLEN!!!
Ap

Vierailija
75/89 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suorituksia mies tekee teidän yhteisen talouden eteen? Voitaisiin sitten miettiä sinulle niitä sopivat täydentävät jutut.

Vierailija
76/89 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo terveyden kustannuksella en ala suorittaa. En ole niin tyhmä, vaikka laiska olenkin. Ap

Vierailija
77/89 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:00"]

Niin joo terveyden kustannuksella en ala suorittaa. En ole niin tyhmä, vaikka laiska olenkin. Ap

[/quote]

Aloita sitten pienillä jutuilla. Joka kuukaudeksi uusi tavoite. Ensimmäisen kuun tavoite voisi olla vaikka, että siivoat keittiön joka päivä ennen kuin mies tulee töistä kotiin. En oo lukenut sitä toista ketjua, niin en nyt tiedä ootko töissä vai mikä sun tilanne on.

Vierailija
78/89 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyväpalkkainen akateeminen työ, pienet lapset, opiskelut ja maratonharrastus. Elämä on aikalailla kaaoksen hallintaa, mutta usein hauskaa sellaista ;)

Vierailija
79/89 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt pieniä parannuksia jo monta kuukautta, mutta mies ei noteeraa niitä ollenkaan. Mun on nyt alettava suorittaa mahdollisimman paljon. Ap

Vierailija
80/89 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:04"]

Mulla on hyväpalkkainen akateeminen työ, pienet lapset, opiskelut ja maratonharrastus. Elämä on aikalailla kaaoksen hallintaa, mutta usein hauskaa sellaista ;)

[/quote]

Siis jos sinä olit ap, niin ei tohon päälle voi ottaa enää mitään, muuten se on jo lapsilta pois. Sano sille, että nyt suoritat välillä myös äitiyttä. :P Mulla myös on työ, opiskelut, lapsi ja mies, joka on 11 tuntia päivässä töissä. Siihen päälle vielä kodin ja itsensä kunnossapito. Mä teen oikeasti joka päivälle aikataulun, että ehdin kaiken hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi