Onko se sinusta lohduttavaa vai ahdistavaa, että univerumeita (ja kopioita sinusta) on äärettömästi?
Kommentit (102)
Ennemminkin lohduttavaa. Jos jotain pahaa tapahtuu minulle tai läheiselleni, niin jossain on universumi missä kaikki on paremmin. En ole kateellinen persoona, joten toisen voitto ei ole minun häviö.
Raamatussa ei tuommoista mainita, uniikkeja ollaan. Jos vähän pyörittelee, niin miksi itse olisi se alkuperäinen ja muut kopioita? Ja jos haluaisi säästää kloonin ahdistuksen tunteelta, niin paras sitten säästää itsensä.
Lohduttavaa. Elämäni on ollut sellaista helkaria että on ihanaa et edes jossakin on onnellinen versio minusta.
Äärettömyys selittää olemassaoloni, ja kaikkien maailmankaikkeusian olemassaolon.,
Universumeista en osaa sanoa, mutta olen 110% varma, ettei missään ole toista minua.
Olen oikeasti ainutlaatuinen. Eikä tämä ahdista minua, päinvastoin.
Lohduttavaa, Korkein Itse ja Enkelit huolehtivat suuremmat mittasuhteet, minulta ei vaadita muuta kuin tämän yhden elämän elämistä parhaalla mahdollisella tavalla, ja se riittää.
Ei muuta mun arkeani yhtään miksikään. Maanantaina silti mentävä taas töihin.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa ei tuommoista mainita, uniikkeja ollaan. Jos vähän pyörittelee, niin miksi itse olisi se alkuperäinen ja muut kopioita? Ja jos haluaisi säästää kloonin ahdistuksen tunteelta, niin paras sitten säästää itsensä.
Universumissa on paljon asioita, joista ei raamatussa ole mainittu sanaakaan. Mutta sen sijaan raamatussa sanotaan, että; "Tyhmyys on nainen, niin levoton ja yksinkertainen eikä hän mistään mitään tiedä"
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on satukirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on satukirja.
Mutta, koraani on täyttä totta
Huono homma, koska olisi parempi etten olisi syntynyt. Saati monta kappaletta minua.
ei ole ensimmäinen kerta kun ap kirjoittaa tästä ja on todennäköistä ettei hän ymmärrä koko asiasta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin lohduttavaa. Jos jotain pahaa tapahtuu minulle tai läheiselleni, niin jossain on universumi missä kaikki on paremmin. En ole kateellinen persoona, joten toisen voitto ei ole minun häviö.
Mutta on loputon määrä universumeita, jossa sinun kopiotasi kidutetaan tällä hetkellä. Kolikolla on kaksi puolta.
Ja jos tämä universumi on ääretön, sinusta on ääretön määrä kopioita tässäkin universumissa.
Matalatasoisena 3D se voisi ahdistaa ja korkeammalla tasolla (ylä D:t) se on hyvä, jos siellä havaitsisi jotain mielenkiintoista.
Ahdistavaa, todella ahdistavaa.