Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suomalaiset nouse barrigaadeille noiden pahoinpitelyjen takia?

Vierailija
09.10.2014 |

Eikö olisi aika kertoa ihan julkisesti, mitä mieltä ollaan?

Ainoastaan tuo yksi Musta barbaari on uskaltanut sanoa mielipiteensä julkisesti.

Eihän tää voi näin jatkua!!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se barrikadeille nousu toimii ainoastaan toistepäin. Päivi Lipposet sun muut järjestävät kynttiläkulkueita ainostaan jos joku on sanonut tummaihoiselle rumasti.

Mamut kun tekevät 70 raakaa rikosta rasistisin motiivein niin se on ihan yks hailee.

Vierailija
2/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene äitis kanssa sinne barrikaadeille ja voitte ottaa itse asiassa nää muutamat muutkin nettihörhöt matkaan. Rikollisiin suhtaudutaan kuten rikollisiin aina, mutta teidän kanssa se on heti musut sitä ja musut tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellsinskissä asuu nynnyjä, siksi. Ovat niin saatanan ollakseen ja mihinkään eiväy pysty, kovat luulot, pienet kyvyt. Tähän tulee varmaan jotain lande sitä ja tätä juttua vastaukseksi tai jopa bönde :)

Vierailija
4/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekijät ovat kiinni. Mikä olisi "barrigadin" tarkoitusperä? Kiinnittää huomiota nuorten tekemiin rikoksiin? Se olisi kyllä hyvä.

Vierailija
5/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:17"]

No tekijät ovat kiinni. Mikä olisi "barrigadin" tarkoitusperä? Kiinnittää huomiota nuorten tekemiin rikoksiin? Se olisi kyllä hyvä.

[/quote]

Jaa että alaikäiset ovat poliisin tiloissa juuri nyt?

Hehehe..... ;D

Vierailija
6/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kiinni, missä? Sossun hoiviinhan ne on vain ohjattu ja se nyt ei sitten auta yhtään mitään.

Vierailija
7/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousisi minne? :D Opettele edes termit, joita käytät.

Vierailija
8/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:13"]

Mene äitis kanssa sinne barrikaadeille ja voitte ottaa itse asiassa nää muutamat muutkin nettihörhöt matkaan. Rikollisiin suhtaudutaan kuten rikollisiin aina, mutta teidän kanssa se on heti musut sitä ja musut tätä.

[/quote]

Missä Suomessa on vastaavia suomalaisia jengejä jotka  hakkaa 70 ohikulkijaa tuosta vaan?

Vierailija
9/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:38"]

Nousisi minne? :D Opettele edes termit, joita käytät.

[/quote]

Jos et tuota tajua, en usko että sulla on mitään sanottavaa tässä ketjussa. Mene opettamaan noille mamuille suomenkieltä, jos se on sun äo:lle sopivaa touhua. Ehkä siitä olisi sulle ja niille apua?

ohis

Vierailija
10/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin valmis antamaan niskalaukauksen jokaiselle tuohon jengiin kuuluvalle, ei muuta kuin lugeri tänne ja somppuählämit riviin merenrantaan tai itse kaivamansa montun reunalle.

Ihmeellistä touhua? Itse olen kasvanut koivukylä/havukoski alueella eikä sielläkään mitään jengejä ollut mitkä huvikseen ketään olisi huvikseen hakannut.
-80luvun lopussa kun kaikenlaisia värivikaisia alkoi alueelle tulla oli kierosilmät ihan ok , mutta polakit ja ählämit oli aika perseestä ja ne perheet missä vanhemmat kävivät töissä oli parempia kun taas tuilla loisivat ei sitten viitsineet mitään tehdä, lapset sai olla ja tehdä mitä halusivat, varastelivat kaupoista, ryyppäsivät ja röökasivat nuorena ym.
Tv. Mies39v

Vierailija
11/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:26"]

[/quote]

Jaa että alaikäiset ovat poliisin tiloissa juuri nyt?

Hehehe..... ;D

[/quote]Päätekijät on pidätetty. Käskystä lyömään yllytetyt nicopetterit ovat lastensuojeluviranomaisten hoteissa.

Vierailija
12/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Lynkkaysporukat kaduille muiluttamaan vääränlaiset rajan taa! On osa Suomalaista Kansanperinnettä.

Vierailija
13/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:43"]

Minä olisin valmis antamaan niskalaukauksen jokaiselle tuohon jengiin kuuluvalle, ei muuta kuin lugeri tänne ja somppuählämit riviin merenrantaan tai itse kaivamansa montun reunalle. Ihmeellistä touhua? Itse olen kasvanut koivukylä/havukoski alueella eikä sielläkään mitään jengejä ollut mitkä huvikseen ketään olisi huvikseen hakannut. -80luvun lopussa kun kaikenlaisia värivikaisia alkoi alueelle tulla oli kierosilmät ihan ok , mutta polakit ja ählämit oli aika perseestä ja ne perheet missä vanhemmat kävivät töissä oli parempia kun taas tuilla loisivat ei sitten viitsineet mitään tehdä, lapset sai olla ja tehdä mitä halusivat, varastelivat kaupoista, ryyppäsivät ja röökasivat nuorena ym. Tv. Mies39v

[/quote]Entäs tuon porukan suomalaiset, kongolaiset, venäläiset ja romanijäsenet? Ei siellä montaa somalia ollut.

Vierailija
14/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barrigaadi :D 

Ehgä zuomalaiset eiwät jaqsa nouzta barrigaadeille.

Vierailija
15/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksette mene? Lopettakaa jo se ininä ja menkää sinne. En tosiaan hyväksy näitä järkyttäviä tekoja, mutta ei sen takia tarvitse kahden minuutin välein tehdä näistä uusia ja uusia avauksia.

Vierailija
16/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdimmekö kouluampujien vuoksi barrikaadeille tai järjestimme mielenosoituksia?

Vierailija
17/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:11"]

Koska se barrikadeille nousu toimii ainoastaan toistepäin. Päivi Lipposet sun muut järjestävät kynttiläkulkueita ainostaan jos joku on sanonut tummaihoiselle rumasti.

Mamut kun tekevät 70 raakaa rikosta rasistisin motiivein niin se on ihan yks hailee.

[/quote]

Niin, valita täällä joka ketjussa ja useaan kertaan, se varmaan toimii.

Vierailija
18/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:16"]

hellsinskissä asuu nynnyjä, siksi. Ovat niin saatanan ollakseen ja mihinkään eiväy pysty, kovat luulot, pienet kyvyt. Tähän tulee varmaan jotain lande sitä ja tätä juttua vastaukseksi tai jopa bönde :)

[/quote]

'

Tätä varmaan, valittavat kyllä täällä ja vaativat selityksiä, muuta eivät uskalla.

Vierailija
19/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset ovat velliperseitä. Uhoavat netissä, mutta eivät uskalla tehdä mitään.

Vierailija
20/41 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset haukkuu täällä sairaita lapsia. Jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme