Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kostoyritykset viranomaisten välityksellä- mitä muuta voin vielä odottaa?

Vierailija
03.09.2021 |

K*usin vahingossa sekopään muroihin, jonka johdosta saan nyt enemmän ja vähemmän säännöllisesti yhteydenottoja viranomaisilta mm. rikos- ja huoli-ilmoitusten muodossa.

Aiheeton kiukku ei ole laantunut vielä kuukausienkaan aikana, vaikka en ole ko. Henkilön kanssa missään tekemisissä ja olen välttänyt reagoimasta tämän tempauksiin.

Tästä syystä tilanne on alkanut jo hieman ahdistamaan.

Voinko odotella vielä lisää yllätyksiä ja millaisia ne mahdollisesti ovat? Vai voinko jo luottavaisesti toivoa henkilön kyllästyneen kiusaamiseen?

Kokemuksia kaivataan!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään joka olisi joutunut kiusanteon kohteeksi viranomaisten kautta?

Henkilökohtaisesti mulle ei ole aiheutunut vielä näistä muuta haittaa kuin jännitys siitä, että mitä seuraavaksi tapahtuu. Mutta siis pelkään mihin asti tämä voi mennä ja mitä muuta kiusaa mahdollisesti viranomaisten tai muuta kautta voivat vielä yrittää tehdä.

Vierailija
2/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattiko kusta vääriin muroihin? Siinähän kärsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kannattiko kusta vääriin muroihin? Siinähän kärsit.

Päivastoin. Kyllähän ko. henkilön touhu vahvistaa käsitystä siitä, että toimin silloin oikein- vaikka nyt sitten jouduinkin tähän tilanteeseen. Ei tollanen kiusa ole mitenkään normaalia vaan kertoo kyllä vaikeista ongelmista.

Vierailija
4/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. 4 000 € meni asianajajakuluihin. Plus älytön määrä työtunteja kaikenlaisten vastausten ja todisteiden kirjoittamiseen.

Kyllä Suomi on kiva maa.

Vierailija
5/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. 4 000 € meni asianajajakuluihin. Plus älytön määrä työtunteja kaikenlaisten vastausten ja todisteiden kirjoittamiseen.

Kyllä Suomi on kiva maa.

Ai kauhee. Mulla onneks ei oo asiat menny noin pitkälle. Kaikki hyvin ainakin niin kauan kun keskittyvät pelkkiin huoli-ilmoitusten tehtailuihin.

Pääsitkö kuitenkin lopulta eroon/missä ajassa ja tuliko muita kun taloudellisia seuraamuksia?

Vierailija
6/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko narsistia, joka syyttää uhriaan. Siis tämä k*si pienen tytön muroihin h**maamalla tyttöä ketamiinilla. Ja nyt narsistia itkettää, kun joutuu vankilaan. On tehtaillut tytöstä huoli-ilmoituksia ja diagnooseja, jotka paljastuivat viranomaisille. Hänen oma poikansa on narsisti ja OCD.

Vierailija
7/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti mulle ei ole aiheutunut vielä näistä muuta haittaa kuin jännitys siitä, että mitä seuraavaksi tapahtuu. Mutta siis pelkään mihin asti tämä voi mennä ja mitä muuta kiusaa mahdollisesti viranomaisten tai muuta kautta voivat vielä yrittää tehdä.

Se ei ole kiusaamista, että saat tuomion omista rikoksistasi.

Vierailija
8/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako? :) Istut todella pitkään, koska taloudelliset rikoksesi ovat niin mittavia.

Vierailija
9/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomi on kiva maa.

Niin meinasi mennä minullakin. Munapää tosin tajusi vihjeen, kun sai turpaansa pimeällä ja tekijä ei koskaan selvinnyt. Seuraavalla kerralla olisi menny muutakin kuin pari kylkiluuta. 

Vierailija
10/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomi on kiva maa.

Niin meinasi mennä minullakin. Munapää tosin tajusi vihjeen, kun sai turpaansa pimeällä ja tekijä ei koskaan selvinnyt. Seuraavalla kerralla olisi menny muutakin kuin pari kylkiluuta. 

Nytkö uhkailet epäsuorasti? Minä olen hankkinut itsepuolustuskeinoja, kuten lupasin. Ja linnaan menette kaikki.

Vierailija
11/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako? :) Istut todella pitkään, koska taloudelliset rikoksesi ovat niin mittavia.

Mistä alapeukku? Aivan, narsisti on niin täydellinen, ettei narsistia voida edes tuomita vankilaan.

Vierailija
12/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ootkohan se joka vaan luuli erästä syytöntä kusijaksi ja kosti itse ihan syyttömälle?

Eli esimerkki: eräs A luuli, että B on syyllinen, kosti hänelle.

B on syytön.

Oikea syyllinen C nauraa kihisee aiheuttamaansa häiriötä.

Eniten kärsi B, aivan osaton asioihin.

Vierailija
13/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt rikoksia. Pääasiassa mulla on kiertynyt kasa päätöksiä esitutkinnan lopettamisesta koska mitään rikosta ei ole tapahtunut.

Ilmotuksien tehtailija on tässä syyllistynyt rikoksiin ja mulla olis varmaan tarvittavat todisteet rikosilmoitukseen, mutta en halua tehdä sitä ennen kuin on ihan pakko.

Tämä siksi, etten halua yllyttää/provosoida hullua yhtään enempää. En edes ole sen varsinainen kohde vaan joutunut mukaan puolustaessani varsinaista kohdetta.

Vierailija
14/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää uskoko narsistia, joka syyttää uhriaan. Siis tämä k*si pienen tytön muroihin h**maamalla tyttöä ketamiinilla. Ja nyt narsistia itkettää, kun joutuu vankilaan. On tehtaillut tytöstä huoli-ilmoituksia ja diagnooseja, jotka paljastuivat viranomaisille. Hänen oma poikansa on narsisti ja OCD.

En tiedä trollaatko vai oletko tosissas. Jos olet tosissas, ni vedä syvään henkeä ja rauhoitu. Tarvitset oikeasti apua. En ole se kuka ikinä kuvitteletkaan minun olevan.

Vierailija
15/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ootkohan se joka vaan luuli erästä syytöntä kusijaksi ja kosti itse ihan syyttömälle?

Eli esimerkki: eräs A luuli, että B on syyllinen, kosti hänelle.

B on syytön.

Oikea syyllinen C nauraa kihisee aiheuttamaansa häiriötä.

Eniten kärsi B, aivan osaton asioihin.

En tiedä oliko tämä mulle osoitettu, mutta en ole kostanut mitään yhtään kenellekään. AP

Vierailija
16/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä trollaatko vai oletko tosissas. Jos olet tosissas, ni vedä syvään henkeä ja rauhoitu. Tarvitset oikeasti apua. En ole se kuka ikinä kuvitteletkaan minun olevan.

Olen tosissani. Kerro lisää tilanteestasi. Ehkä olemme saman porukan uhreja. Perhe L.

Vierailija
17/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt rikoksia. Pääasiassa mulla on kiertynyt kasa päätöksiä esitutkinnan lopettamisesta koska mitään rikosta ei ole tapahtunut.

Ilmotuksien tehtailija on tässä syyllistynyt rikoksiin ja mulla olis varmaan tarvittavat todisteet rikosilmoitukseen, mutta en halua tehdä sitä ennen kuin on ihan pakko.

Tämä siksi, etten halua yllyttää/provosoida hullua yhtään enempää. En edes ole sen varsinainen kohde vaan joutunut mukaan puolustaessani varsinaista kohdetta.

Kerro millaisista rikoksista kyse? Yritätkö estää minua tekemästä rikosilmoituksia? Aion ne nimittäin tehdä.

Vierailija
18/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ketju meni tälläseks hullujenhuoneeks ennen kun ehti edes alkaa? 🙄

Vierailija
19/41 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/41 |
03.09.2021 |