Kostoyritykset viranomaisten välityksellä- mitä muuta voin vielä odottaa?
K*usin vahingossa sekopään muroihin, jonka johdosta saan nyt enemmän ja vähemmän säännöllisesti yhteydenottoja viranomaisilta mm. rikos- ja huoli-ilmoitusten muodossa.
Aiheeton kiukku ei ole laantunut vielä kuukausienkaan aikana, vaikka en ole ko. Henkilön kanssa missään tekemisissä ja olen välttänyt reagoimasta tämän tempauksiin.
Tästä syystä tilanne on alkanut jo hieman ahdistamaan.
Voinko odotella vielä lisää yllätyksiä ja millaisia ne mahdollisesti ovat? Vai voinko jo luottavaisesti toivoa henkilön kyllästyneen kiusaamiseen?
Kokemuksia kaivataan!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään joka olisi joutunut kiusanteon kohteeksi viranomaisten kautta?
Henkilökohtaisesti mulle ei ole aiheutunut vielä näistä muuta haittaa kuin jännitys siitä, että mitä seuraavaksi tapahtuu. Mutta siis pelkään mihin asti tämä voi mennä ja mitä muuta kiusaa mahdollisesti viranomaisten tai muuta kautta voivat vielä yrittää tehdä.
Se ei ole kiusaamista, että saat tuomion omista rikoksistasi.
En ole tehnyt rikoksia. Pääasiassa mulla on kiertynyt kasa päätöksiä esitutkinnan lopettamisesta koska mitään rikosta ei ole tapahtunut.
Ilmotuksien tehtailija on tässä syyllistynyt rikoksiin ja mulla olis varmaan tarvittavat todisteet rikosilmoitukseen, mutta en halua tehdä sitä ennen kuin on ihan pakko.
Tämä siksi, etten halua yllyttää/provosoida hullua yhtään enempää. En edes ole sen varsinainen kohde vaan joutunut mukaan puolustaessani varsinaista kohdetta.
Kerro millaisista rikoksista kyse? Yritätkö estää minua tekemästä rikosilmoituksia? Aion ne nimittäin tehdä.
Ai siis mitä ilmoituksia itsestäni on tehty? Vai et mihin niitä tehtaileva syyllistyy?
Itsestäni tehdyt rikosilmoitukset ovat olleet kunnianloukkauksista ja perättömistä lausumista. Lisäksi niiden tekijä on tehnyt myös huoli-ilmoituksia keksityistä asioista.
Itsestäni ilmoitusten tekijän toiminta täyttää ainakin kunnianloukkauksen kriteerit, mutta mahdollisesti kyllä jo vainoamisenkin merkit.
Miksi olet kohteena? Tekikö ne omalla nimellään muka vai esitätkö itse uhria ja olet tehnyt ne itsestäsi? Minulla on se tilanne, että narsisti esittää uhria, mutta minulla on todisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti mulle ei ole aiheutunut vielä näistä muuta haittaa kuin jännitys siitä, että mitä seuraavaksi tapahtuu. Mutta siis pelkään mihin asti tämä voi mennä ja mitä muuta kiusaa mahdollisesti viranomaisten tai muuta kautta voivat vielä yrittää tehdä.
En ole tehnyt rikoksia. Pääasiassa mulla on kiertynyt kasa päätöksiä esitutkinnan lopettamisesta koska mitään rikosta ei ole tapahtunut.
Ilmotuksien tehtailija on tässä syyllistynyt rikoksiin ja mulla olis varmaan tarvittavat todisteet rikosilmoitukseen, mutta en halua tehdä sitä ennen kuin on ihan pakko.
Tämä siksi, etten halua yllyttää/provosoida hullua yhtään enempää. En edes ole sen varsinainen kohde vaan joutunut mukaan puolustaessani varsinaista kohdetta.
Kerro millaisista rikoksista kyse? Yritätkö estää minua tekemästä rikosilmoituksia? Aion ne nimittäin tehdä.
Ai siis mitä ilmoituksia itsestäni on tehty? Vai et mihin niitä tehtaileva syyllistyy?
Itsestäni tehdyt rikosilmoitukset ovat olleet kunnianloukkauksista ja perättömistä lausumista. Lisäksi niiden tekijä on tehnyt myös huoli-ilmoituksia keksityistä asioista.
Itsestäni ilmoitusten tekijän toiminta täyttää ainakin kunnianloukkauksen kriteerit, mutta mahdollisesti kyllä jo vainoamisenkin merkit.
Miksi olet kohteena? Tekikö ne omalla nimellään muka vai esitätkö itse uhria ja olet tehnyt ne itsestäsi? Minulla on se tilanne, että narsisti esittää uhria, mutta minulla on todisteet.
Kuten että alaikäisestä ei voi olla kasapäin terveydenhuollon merkintöjä ilman että vanhemmat eivät tiedä niistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole psykiatri, et vaikea näin äkkiä sanoa mikä mielisairaus ko. Henkilöllä on kyseessä.
Ja oikeesti kuka tekis itestään kasan erilaisia ilmoituksia viranomaisille? 😂 Kyllä nämä ovat ihan selviä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää uskoko narsistia, joka syyttää uhriaan. Siis tämä k*si pienen tytön muroihin h**maamalla tyttöä ketamiinilla. Ja nyt narsistia itkettää, kun joutuu vankilaan. On tehtaillut tytöstä huoli-ilmoituksia ja diagnooseja, jotka paljastuivat viranomaisille. Hänen oma poikansa on narsisti ja OCD.
En tiedä trollaatko vai oletko tosissas. Jos olet tosissas, ni vedä syvään henkeä ja rauhoitu. Tarvitset oikeasti apua. En ole se kuka ikinä kuvitteletkaan minun olevan.
Olen tosissani. Kerro lisää tilanteestasi. Ehkä olemme saman porukan uhreja. Perhe L.
Mikä tilanne teillä on?
Karkasko tänne joku hourupää jostain? Senverran ihmeellistä saittia paasaa tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Karkasko tänne joku hourupää jostain? Senverran ihmeellistä saittia paasaa tulemaan.
Siltä näyttäis 😔
Vierailija kirjoitti:
P** harjoittaa tuollaista.
?
Ei tästä näköjään millään saanut järkevää keskustelua aikaan 😖
Onni onnettomuudessa, että laitetaan joku pikana valvomaan.
Todisteena on hyvä käyttää omia lausahduksia, nehän todistaa kaiken kun itse niin sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ketju meni tälläseks hullujenhuoneeks ennen kun ehti edes alkaa? 🙄
Eikö sinulla ole muuta sanottavaa?
Kieltämättä kun näitä lukee, niin melko seko juttuja on - ohis
Väiski kirjoitti:
Looseri olet.
Mitä ziisuksenloversin nimeen täällä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Väiski kirjoitti:
Looseri olet.
Näin on, onneksi kehitin itselleni elämän ennen keski-iän kriisiä. #lifeisgood
Onko tämä nyt taas se joku "Henna" ?
Yksi narsistihullu ryhtyi kiusaamaan, ensin pelotteli juuri noilla kirjelmillään ja lähetti uhkauksia. Sitten haastoi kunnianloukkauksesta oikeuteen, mutta oli niin keksimällä keksinyt sen asiansa, että hävisi sata nolla. Vei asiansa hovioikeuuteen, hävisi samalla lailla sielläkin sata nolla. Kuitenkin siihen oikeusprosessiin meni vuosia ja se oli stressaavaa aikaa. Toki oikeuskulut olivat kalliitkin, mutta lopussa sain rahat takaisin, kun hänet tuomittiin maksamaan minunkin asianajokuluni. Tämän jälkeen jatkoi mustamaalaamistani mm levittämällä tietoa, että oikeus olisikin tuominnut minut, eikä häntä. Ette ikinä usko, mikä kaiken tämän aiheutti. Olin hänen mukaansa puhunut kerran hänelle epäystävälliseen sävyyn puhelimessa asioidessani hänen kanssaan (hän oli yksityisyrittäjä). Tästä on jo vuosia aikaa ja hän edelleen jatkaa mustamaalaamistani. Sairas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ketju meni tälläseks hullujenhuoneeks ennen kun ehti edes alkaa? 🙄
Eikö sinulla ole muuta sanottavaa?
Ei