Miehelläni on näköjään kakkosakka
Laittoi viestin ja kertoi olevansa raskaana miehelleni. Laitoin naiselle viestin, että tuliko oikeaan osoitteeseen. Sanoi, että tuli. Mainitsi miehen nimeltä ja sanoi, että ovat tapailleet n. puoli vuotta. Nyt kuulemma voidaan miehen kanssa lopullisesti erota. Sen jälkeen ei enää vastannut mihinkään.
Mies kiistää kaiken ja sanoo, että lähettäjä on varmaan joku sekopää. Numeroa ei löydy tiedustelusta. Tahtoisin uskoa mieheen, mutta kuka pilailisi tuollaisella asialla. Miten voisin saada selville, kumpi puhuu totta?
En usko, että miehen kännykästä löytyy enää viestejä, jos niitä on ollut. Tämä ahdistaa.
Kommentit (107)
Onko teillä ollut ap. jotain erosuunnitelmia, kun laittoin, että voitte erota nyt lopullisesti? Onko miehesi käytös muuttunut? Onko teillä lapsia ja kuinka pitkä suhde takana?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:30"]
Varmaan ottanut prepaidin vain ja ainoastaan, jotta voi nimettömänä ilmoittaa sulle tuon asian. Muijalla varmaan oikeakin liittymä, johon miehesi soittelee, paitsi jos on varattu, niin saattaa olla tuo sama prepaid. Mutta tuskin varattukaan, jos miehellesi raskaana. Miten sä kestät, mä hajoisin tilanteessasi kyllä. Voi olla, ettet saa mitenkään selville asiaa, paitsi laitat jonkun seuraamaan miehesi kuvioita?
Olen itse kokenut vähän samaa ja kesti ikuisuuden toipua siitä, sillä toinen nainen synnytti lapsen miehelleni.
[/quote]
Todennäköisesti. On vaikea uskoa tätä. Olen kahden vaiheilla uskonko vai enkö. Ensimmäisen viestin perusteella olin todella epäuskoinen. Ajattelin, että kyseessä on vain sairas pila ja mietin sitä vaihtoehtoa edelleen. Itkemään en kyennyt. Tunsin oloni järkyttävän vihaiseksi ja aloitin miehen tenttaamisen. Mutta ei puhettakaan, ettei tuntuisi pahalta.
Miten sait omassa tilanteessasi selville kakkosesta? AP
[/quote]
Mies tunnusti asian, ensin tuli outoja puheluita minulle tyyliin, onko lastenvaunuja myyytävänä jne?
Nyt ollaan erottu, mutta annoin aikanaan anteeksi. Mies otti uusia kakkosnaisia myöhemmin. Onneksi mulla on nyt hyvä uusi mies.
[/quote]
Siis soitteliko kakkonen sinulle siis ihan ärsyttääkseen? Voi herran jumala, miten ihmisillä on pokkaa. Hyvä, että miehesi kertoi. Elämäsi on varmasti paljon onnellisempaa nyt kuin pettävän mulkun kanssa. AP
[/quote]
Kyllä soitteli ja nauroi vielä paskaista naurua, kun sain hänen nimensä selville miehen suusta ja soitin hänelle. Itkin ja sanoin, että onko kiva pilata yhden perheen elämä kokonaan, niin akka vaan nauroi taas. Mua vanhempi, meillä oli silloin jo kaksi lasta ja lähes 10v takana. Mutta miehen vikahan toki, kun teki, mitä teki, mut silti mä hajosin niin palasiks!
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:16"]
Jospa oli riidankylväjä asialla?
[/quote]
Rehellisesti, en tiedä. Jos puheissa ei ole perää, niin silloin on. Mutta jos on, niin tilanne on entistä pahempi. AP
Ap mitä mies sanoi kun pyysit häntä hankkimaan ja näyttämään puhelutiedot?
Tässä on kyllä erittäin monta vaihtoehtoa;
- Naispuolinen työkaveri/tuttava jonka kanssa miehelläsi on/on ollut suhde
- Miespuolinen työkaveri/tuttava jonka kanssa miehelläsi on/on ollut suhde
- Miehesi työkaveri/tuttava joka olisi halunnut miehesi kanssa suhteen, mutta sai "rakastan vaimoani" - pakit
- Joku muuten vaan hullu joka ei välttämättä edes tunne miestäsi, saattaa toki tuntea sinut
- Joku sinun työkaveri/tuttava joka haluaa sinut mutta tietää ettei saa niin kauan kuin olet varattu
- Joku naapuri/muu tuttava jolla on mennyt hermot teihin jostain syystä
- Joku kenties sinun masentunut kaveri/tuttava, joka haluaa kateuksissaan heittää vähän kapuloita rattaisiin teidän "liian onnelliseen" elämään?
- Joku ihan vaan random-pommittaja joka ei tunne teistä kumpaakaan
Paljon toki kertoo miehesi suhtautuminen asiaan, onko hän vilpittömän ihmeissään vaiko eikö. Mutta kyllä näitä on, oma vaimoni on ollut joskus tietämättään kakkosnainen, ja kun sai tietää niin piti huolen että se ykkösnainenkin sai tietää. Sen jälkeen ei ole ottanut uudestaan yhteyttä.
Sitten taas ystävättäreni oli jossain välissä monta vuotta naimissa olevan kolmen lapsen isän kanssa suhteessa, joka lopulta paljastui. Mutta hän ihan suostui juttelemaan tuon petetyn vaimon kanssa, ja siinä yhteydessä kävi molemmille yllättäen ilmi että naiset nro 1 ja 2 eivät suinkaan olleet ainoat naiset ko. miehen elämässä, vaan niitä oli useampia. Mutta vaimo silti jäi ko. miehen kanssa kimppaan!
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:23"]
Onko teillä ollut ap. jotain erosuunnitelmia, kun laittoin, että voitte erota nyt lopullisesti? Onko miehesi käytös muuttunut? Onko teillä lapsia ja kuinka pitkä suhde takana?
[/quote]
Ei ole erosta ollut puhettakaan. Miehen käytöksessä ei ole ollut mielestäni mitään erityistä muutosta. On ollut osallistuvaisempi kotona, kun lapsi on kasvanut. Meillä on 2v., jota yritettiin pitkään. Suhdetta takana kohta seitsemän vuotta. AP
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:21"]
Varmaan ottanut prepaidin vain ja ainoastaan, jotta voi nimettömänä ilmoittaa sulle tuon asian. Muijalla varmaan oikeakin liittymä, johon miehesi soittelee, paitsi jos on varattu, niin saattaa olla tuo sama prepaid. Mutta tuskin varattukaan, jos miehellesi raskaana. Miten sä kestät, mä hajoisin tilanteessasi kyllä. Voi olla, ettet saa mitenkään selville asiaa, paitsi laitat jonkun seuraamaan miehesi kuvioita?
Olen itse kokenut vähän samaa ja kesti ikuisuuden toipua siitä, sillä toinen nainen synnytti lapsen miehelleni.
[/quote]
Todennäköisesti. On vaikea uskoa tätä. Olen kahden vaiheilla uskonko vai enkö. Ensimmäisen viestin perusteella olin todella epäuskoinen. Ajattelin, että kyseessä on vain sairas pila ja mietin sitä vaihtoehtoa edelleen. Itkemään en kyennyt. Tunsin oloni järkyttävän vihaiseksi ja aloitin miehen tenttaamisen. Mutta ei puhettakaan, ettei tuntuisi pahalta.
[/quote]
Mies tunnusti asian, ensin tuli outoja puheluita minulle tyyliin, onko lastenvaunuja myyytävänä jne?
Nyt ollaan erottu, mutta annoin aikanaan anteeksi. Mies otti uusia kakkosnaisia myöhemmin. Onneksi mulla on nyt hyvä uusi mies.
[/quote]
Siis soitteliko kakkonen sinulle siis ihan ärsyttääkseen? Voi herran jumala, miten ihmisillä on pokkaa. Hyvä, että miehesi kertoi. Elämäsi on varmasti paljon onnellisempaa nyt kuin pettävän mulkun kanssa. AP
[/quote]
Kyllä soitteli ja nauroi vielä paskaista naurua, kun sain hänen nimensä selville miehen suusta ja soitin hänelle. Itkin ja sanoin, että onko kiva pilata yhden perheen elämä kokonaan, niin akka vaan nauroi taas. Mua vanhempi, meillä oli silloin jo kaksi lasta ja lähes 10v takana. Mutta miehen vikahan toki, kun teki, mitä teki, mut silti mä hajosin niin palasiks!
[/quote]
Olen tosi pahoillani... Miehen vika kyllä, mutta ei kuulosta terveeltä tuo exäsi kakkonenkaan. AP
ihmettelinkin että mikä kakko-sakka
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:29"]
[/quote]
Ihmetteli ja vähän tuli sitä, että miksi pitää stressata niin jonkun kahelin viesteistä. Jatkoin sitten jankkaamista kunnes mies myöntyi. Katsottiin nettipalvelusta tiedot ja selailtiin niitä, muttei mielestäni mitään poikkeavaa. Aika hyvin tiesin suurimman osan, osa tuntemattomia, mutta mies kyllä kertoi keistä oli kyse, kun kaiveli niitä numeroita kännykästä. AP
Onko ap. miehesi suosittu? Jospa joku haluaa hänet ja koitti saada teille eron aikaan?
Toisaalta, jos naikkosella oli prepaid, niin ei sitä numeroa siellä näy,jos sen vain sua kiusatakseen hommas ärrältä parilla eurolla:(
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:32"]
Tässä on kyllä erittäin monta vaihtoehtoa;
- Naispuolinen työkaveri/tuttava jonka kanssa miehelläsi on/on ollut suhde
- Miespuolinen työkaveri/tuttava jonka kanssa miehelläsi on/on ollut suhde
- Miehesi työkaveri/tuttava joka olisi halunnut miehesi kanssa suhteen, mutta sai "rakastan vaimoani" - pakit
- Joku muuten vaan hullu joka ei välttämättä edes tunne miestäsi, saattaa toki tuntea sinut
- Joku sinun työkaveri/tuttava joka haluaa sinut mutta tietää ettei saa niin kauan kuin olet varattu
- Joku naapuri/muu tuttava jolla on mennyt hermot teihin jostain syystä
- Joku kenties sinun masentunut kaveri/tuttava, joka haluaa kateuksissaan heittää vähän kapuloita rattaisiin teidän "liian onnelliseen" elämään?
- Joku ihan vaan random-pommittaja joka ei tunne teistä kumpaakaan
Paljon toki kertoo miehesi suhtautuminen asiaan, onko hän vilpittömän ihmeissään vaiko eikö. Mutta kyllä näitä on, oma vaimoni on ollut joskus tietämättään kakkosnainen, ja kun sai tietää niin piti huolen että se ykkösnainenkin sai tietää. Sen jälkeen ei ole ottanut uudestaan yhteyttä.
Sitten taas ystävättäreni oli jossain välissä monta vuotta naimissa olevan kolmen lapsen isän kanssa suhteessa, joka lopulta paljastui. Mutta hän ihan suostui juttelemaan tuon petetyn vaimon kanssa, ja siinä yhteydessä kävi molemmille yllättäen ilmi että naiset nro 1 ja 2 eivät suinkaan olleet ainoat naiset ko. miehen elämässä, vaan niitä oli useampia. Mutta vaimo silti jäi ko. miehen kanssa kimppaan!
[/quote]
Pitkä lista. Tietysti kaikki voi olla jollain tasolla mahdollisia. Toisen pään sisään kun ei voi nähdä. Kuvittelin, että tämä voisi olla helppo homma, jos vain mietittäisiin miehen tuttavat läpi, mutta nyt kun sanoit niin ei voi minunkaan tuttavia rajata pois.
Ikäviä esimerkkejä, mutta nuo on sentään ihan ymmärrettävissä. Mielestäni vaimon kuuluisi tietää tuollaisesta ja kakkonenkin, joka on tullut huijatuksi, on ihan oikeutettu tuohon toimintaan. Kuka hyvänsä tuo olikaan niin viestien perusteella halusi aiheuttaa pahaa verta. AP
Miten miehesi käyttäytyy tuon jälkeen ap? Onko ihan normisti vai hermostunut? Jos annat asian vaan olla ja ala t pitää vaan vähän tuntosarvia pystyssä, että onko miehen käytöksessä jotain omituista vai onko kyseessä pila?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:29"]
[/quote]
Ihmetteli ja vähän tuli sitä, että miksi pitää stressata niin jonkun kahelin viesteistä. Jatkoin sitten jankkaamista kunnes mies myöntyi. Katsottiin nettipalvelusta tiedot ja selailtiin niitä, muttei mielestäni mitään poikkeavaa. Aika hyvin tiesin suurimman osan, osa tuntemattomia, mutta mies kyllä kertoi keistä oli kyse, kun kaiveli niitä numeroita kännykästä. AP
[/quote]
Kuulostaa siltä että miehellä on puhtaat jauhot pussissa :) Kiitithän miestä kauniisti kun suostui näyttämään ja selittämään puhelutiedot?
Joku epätoivoisesti rakastunut yrittää erottaa teitä, ehkä parempi antaa vain olla.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:54"]
Onko ap. miehesi suosittu? Jospa joku haluaa hänet ja koitti saada teille eron aikaan?
Toisaalta, jos naikkosella oli prepaid, niin ei sitä numeroa siellä näy,jos sen vain sua kiusatakseen hommas ärrältä parilla eurolla:(
[/quote]
Pidetty ystävien keskuudessa ja ahkera työntekijä mutta en nyt tiedä onko naisten keskuudessa kovin suosittu. Minusta hyvännäköinen mutta ei välttämättä kaikista. On siitä joskus jotkut olleet kiinnostuneita, mutta ne olivat satunnaisia tuttavuuksia jossain illanvietossa pitkiä aikoja sitten, joten en usko että kukaan olisi niin omistautunut, että jakaisi monen vuoden jälkeen laittaa viestiä.
Ei näkyny sitä numeroa, eli todennäköisesti juuri näin. Kun voi kiusata, niin miksipä tekisi asiat niin, että jäisi kiinni. AP
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:59"]
Miten miehesi käyttäytyy tuon jälkeen ap? Onko ihan normisti vai hermostunut? Jos annat asian vaan olla ja ala t pitää vaan vähän tuntosarvia pystyssä, että onko miehen käytöksessä jotain omituista vai onko kyseessä pila?
[/quote]
Oli pientä naljailun makua. "Minähän sanoin." Pitää kai ruveta seuraamaan miehen toimintaa tarkemmin. On kyllä raju pila, jos on sellainen ollakseen!! Pitää olla harvinaisen kieroutunut huumorintaju. AP
[/quote]
[/quote]
[/quote]