Miehelläni on näköjään kakkosakka
Laittoi viestin ja kertoi olevansa raskaana miehelleni. Laitoin naiselle viestin, että tuliko oikeaan osoitteeseen. Sanoi, että tuli. Mainitsi miehen nimeltä ja sanoi, että ovat tapailleet n. puoli vuotta. Nyt kuulemma voidaan miehen kanssa lopullisesti erota. Sen jälkeen ei enää vastannut mihinkään.
Mies kiistää kaiken ja sanoo, että lähettäjä on varmaan joku sekopää. Numeroa ei löydy tiedustelusta. Tahtoisin uskoa mieheen, mutta kuka pilailisi tuollaisella asialla. Miten voisin saada selville, kumpi puhuu totta?
En usko, että miehen kännykästä löytyy enää viestejä, jos niitä on ollut. Tämä ahdistaa.
Kommentit (107)
Ei ole tullut viestejä tänään. Ovat edelleen mysteeri. Se on vähän vaikea mennä mihinkään suuntaan kun numerosta ei saa mitään tietoja. En siis yrittänyt etsiä niistä tiedoista pelkästään sitä numeroa sieltä listasta vaan käytiin muitakin numeroita läpi, kuten jo taisin sanoa. Voi tietysti olla, etten osanut kiinnittää huomiota johonkin muuhun numeroon. Eipä muuta... AP
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 07:01"]
Miksi te kaikki olette niin yksinkertaisia että kuvittelette puhelunerittelyn todistavan yhtään mitään? Eihän tekstiviestejä käytä enää yksikään järkevä ihminen, kun löytyy whatsappia, hangoutsia, face messengeriä ja muita vastaavia.
[/quote]
Hyvä pointti. Onhan yhteydenpito voinut tapahtua netissäkin, facebookissa esimerkiksi.
Kakkosakka alapeukuttelee! Laita nyt vain sille ap:lle viestiä niin mies on kohta vapailla markkinoilla :D
Akka kyllästyi olemaan vara pillu ja keksi tuon raskausuutisen tai sitten on käynyt oikeasti vahinko. Mikäpä siinä. Ukko kiertoon vaan.
Mulle on käynyt samoin. Kaikenlaisia hulluja akkoja sitä on :o ilmeisesti oli niin katkera, kun ei saanut miestäni pettämään, että keksi tuollaisen. Mun mielenterveys siinä kärsi, vaikka mies kielsi edes maanneensa ko naisen kanssa. Olivat vain kavereita kuulemma. Enää eivät sitäkään. Eikä nainen ollut oikeasti raskaana. Selvitimme kyllä asian.
Tänä aamuna, kun heräsin niin oli puhelimeen tullut viesti, jossa lyhyesti kerrottiin että mieheni pettää... Eri numerosta kuin aikaisemmin. Laitoin äsken viestin takasin, että sovitaan tapaaminen niin voi kertoa lisää. Pilasi kyllä päivän. AP
Kyllä te naiset olette hyväuskoisia, uskotte kaiken mitä petturiukkonne valehtelevat kun tahdotte uskoa.
Miehelle en ole vielä kertonut viestistä ja tarkastin tuonkin numeron tiedot. On näköjään taas PrePaid... AP
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:50"]Kyllä te naiset olette hyväuskoisia, uskotte kaiken mitä petturiukkonne valehtelevat kun tahdotte uskoa.
[/quote] no omalla kokemuksella sanon, että kyllä sekopäitäkin on. Ei ne kaikki miehet petä ja kyllä jotkut naiset ihan vain haluaa loukata valheillaan.
Eikö tuosta voisi jo tehdä ilmoituksen kotirauhanhäirinnästä jos uudestaan alottaa saman??
Miksi joku haluaisi keksiä tuollaista päästään, voin sanoa ihan kokemuksesta valitettavasti että ne josta viimeiseksi uskoisi pettämisen, sitä juurikin tekevät:(
Tällaista pientä tökkimistä. Rasittavaa muttei toistuvasti häiritsevää niin eipä taida kotirauhanhäirintää täyttää. Ahdistusta ja ärtymystä herättää. Tässä mietin, että onko sama henkilö, joka on ottanut uuden liittymän tähän tarkotukseen vai jo ihan eri. Kertoisi paljon jos tietäisi mutta kun on taas PrePaid numero. AP
Mä tekisin niin, että esittäisin miehelle että selitys meni läpi ja kaikki ok. Naurahtaisin jutulle että niin varmaan. Sitten selvittäisin, tarkkailisin.. Tarkkailisin miehen jokaista menoa, mutta niin, ettei se huomaa. Ehkä laittaisin jonkun seuraamaan tai seuraisin itse, mihin menee. Täytyyhän sen sitä toista nähdäkkin? Katsoisin kännykkää salaa, tutkisin lompakon, taskus.. Missä tehnyt ostoksia jne.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:18"]Miksi joku haluaisi keksiä tuollaista päästään, voin sanoa ihan kokemuksesta valitettavasti että ne josta viimeiseksi uskoisi pettämisen, sitä juurikin tekevät:(
[/quote] miksi jotkut provoo av:lla? Joillain on sairas huumorintaju. Itse olen nuorena törmännyt mitä oudoimpiin tapoihin yrittää viedä toisen miestä. Yksi nainen jopa juotti miehen humalaan. Pukeutui miehen puolison vaatteisiin ja yritti esittää häntä. Mies meni lankaan kovassa kännissä :o sitä en kyllä tajua miten se oli mahdollista. Vai olisko mies kuitenkin huomannut. Esitti vain ettei huomaa. Mutta tuo selitys meni täydestä sille puolisolle. Ja kyllä tämä on totta. Olin itse samoissa bileissä. Puoliso myös tunsi tämän naisen, joten mikään vieras ei sentään hänen vaatekaapillaan käynyt
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:02"]
Akka kyllästyi olemaan vara pillu ja keksi tuon raskausuutisen tai sitten on käynyt oikeasti vahinko. Mikäpä siinä. Ukko kiertoon vaan.
[/quote]
Niin no, vara ja vara. Mistä te itse tiedätte oletteko niitä "ykkösiä" kenenkään muun kuin itsenne mielestä?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:23"]
Mä tekisin niin, että esittäisin miehelle että selitys meni läpi ja kaikki ok. Naurahtaisin jutulle että niin varmaan. Sitten selvittäisin, tarkkailisin.. Tarkkailisin miehen jokaista menoa, mutta niin, ettei se huomaa. Ehkä laittaisin jonkun seuraamaan tai seuraisin itse, mihin menee. Täytyyhän sen sitä toista nähdäkkin? Katsoisin kännykkää salaa, tutkisin lompakon, taskus.. Missä tehnyt ostoksia jne.
[/quote]
Ziisus. Sulla on mielenkiintoinen käsitys rakkaudesta.
No se viesti minkä sait, kuulostaa kyllä vähän valheelta. Joku voi haluta, että eroatte. Ehkä juuri tuo, että joku on yrittänyt miestäsi ja hän ei ole suostunut ja nainen on suuttunut. Mutta taas toisaalta, voihan se tottakin olla.. Yleensä tällaisissa ketjuissa olen melko varma miehen petturuudesta, tässä en.