Miehelläni on näköjään kakkosakka
Laittoi viestin ja kertoi olevansa raskaana miehelleni. Laitoin naiselle viestin, että tuliko oikeaan osoitteeseen. Sanoi, että tuli. Mainitsi miehen nimeltä ja sanoi, että ovat tapailleet n. puoli vuotta. Nyt kuulemma voidaan miehen kanssa lopullisesti erota. Sen jälkeen ei enää vastannut mihinkään.
Mies kiistää kaiken ja sanoo, että lähettäjä on varmaan joku sekopää. Numeroa ei löydy tiedustelusta. Tahtoisin uskoa mieheen, mutta kuka pilailisi tuollaisella asialla. Miten voisin saada selville, kumpi puhuu totta?
En usko, että miehen kännykästä löytyy enää viestejä, jos niitä on ollut. Tämä ahdistaa.
Kommentit (107)
nykyisin kun pikkurikoksiakaan ei tutkita resurssipulan vuoksi niin poliisi ei tee yhtään mitään,eikä voi selvittäkkän Prepaidliittymiä :P
Musta jää.
Katso, jos ei ole tuttu pätkä...
Siis mistä ihmeestä aiot tehdä sen rikosilmoituksen? Siitä, että joku lähetti sinulle tekstiviestin? Menee aivan varmasti läpi :D
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 14:19"]
Siis mistä ihmeestä aiot tehdä sen rikosilmoituksen? Siitä, että joku lähetti sinulle tekstiviestin? Menee aivan varmasti läpi :D
[/quote]
Kai miehelle voin uskotella mitä lystään, jos hänellä on jotain tunnustettavaa? Luulen kyllä itsekin, että kotirauhan rikkomiseen tarvitaan vähän enemmän häiriköintiä kuin muutama hullu viesti. AP
Aika satavarmana joku kyseessä jonka mies tietää.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 14:13"]Kiinnostaisi kyllä tietää, mikä tässä jotkut niin suututti?
Oliko kakkosakka-nimitys niin "halveeraava"? Se, että edes ajattelin, että miehen puhelimesta olisi ehkä löytynyt viestejä ennen tätä? Vai ylipäänsä se, että tahtoisin luottaa mieheen ja nyt olen tyhmä? Vai onko täällä oikeasti niin paljon kärttyisiä kakkosia, jotka kuvittelevat, että tuo oli ihan oikein?
En kohta enää jaksa ymmärtää teidän joidenkin aivoituksia... AP
[/quote]
Kuulostat vain niin hölmöltä mammulilta, siksi alapeukku.
Varmaan ottanut prepaidin vain ja ainoastaan, jotta voi nimettömänä ilmoittaa sulle tuon asian. Muijalla varmaan oikeakin liittymä, johon miehesi soittelee, paitsi jos on varattu, niin saattaa olla tuo sama prepaid. Mutta tuskin varattukaan, jos miehellesi raskaana. Miten sä kestät, mä hajoisin tilanteessasi kyllä. Voi olla, ettet saa mitenkään selville asiaa, paitsi laitat jonkun seuraamaan miehesi kuvioita?
Olen itse kokenut vähän samaa ja kesti ikuisuuden toipua siitä, sillä toinen nainen synnytti lapsen miehelleni.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 14:13"]Kiinnostaisi kyllä tietää, mikä tässä jotkut niin suututti? Oliko kakkosakka-nimitys niin "halveeraava"? Se, että edes ajattelin, että miehen puhelimesta olisi ehkä löytynyt viestejä ennen tätä? Vai ylipäänsä se, että tahtoisin luottaa mieheen ja nyt olen tyhmä? Vai onko täällä oikeasti niin paljon kärttyisiä kakkosia, jotka kuvittelevat, että tuo oli ihan oikein? En kohta enää jaksa ymmärtää teidän joidenkin aivoituksia... AP [/quote] Kuulostat vain niin hölmöltä mammulilta, siksi alapeukku.
[/quote]
Selevä. Mutta eipä taida sinuakaan kommenttisi perusteella olla älyllä pilattu. AP
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:33"]Luin, että kakkasakka
[/quote]
Mä taas luin että kakkoskakka. ;-P
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:30"]
Varmaan ottanut prepaidin vain ja ainoastaan, jotta voi nimettömänä ilmoittaa sulle tuon asian. Muijalla varmaan oikeakin liittymä, johon miehesi soittelee, paitsi jos on varattu, niin saattaa olla tuo sama prepaid. Mutta tuskin varattukaan, jos miehellesi raskaana. Miten sä kestät, mä hajoisin tilanteessasi kyllä. Voi olla, ettet saa mitenkään selville asiaa, paitsi laitat jonkun seuraamaan miehesi kuvioita?
Olen itse kokenut vähän samaa ja kesti ikuisuuden toipua siitä, sillä toinen nainen synnytti lapsen miehelleni.
[/quote]
Todennäköisesti. On vaikea uskoa tätä. Olen kahden vaiheilla uskonko vai enkö. Ensimmäisen viestin perusteella olin todella epäuskoinen. Ajattelin, että kyseessä on vain sairas pila ja mietin sitä vaihtoehtoa edelleen. Itkemään en kyennyt. Tunsin oloni järkyttävän vihaiseksi ja aloitin miehen tenttaamisen. Mutta ei puhettakaan, ettei tuntuisi pahalta.
Miten sait omassa tilanteessasi selville kakkosesta? AP
Siis pystytkö vastaaman näihin tuntemattoman viesteihin? Pyydä tapaamista. Tai jos se ei käy, pyydä muuten todistamaan asia jollakin tavalla, esimerkiksi sopimalla treffit miehesi kanssa tiettyyn paikkaan tiettynä aikana. Voit sitten mennä katsomaan, tiuleeko mies paikalle.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:30"]
[/quote]
Todennäköisesti. On vaikea uskoa tätä. Olen kahden vaiheilla uskonko vai enkö. Ensimmäisen viestin perusteella olin todella epäuskoinen. Ajattelin, että kyseessä on vain sairas pila ja mietin sitä vaihtoehtoa edelleen. Itkemään en kyennyt. Tunsin oloni järkyttävän vihaiseksi ja aloitin miehen tenttaamisen. Mutta ei puhettakaan, ettei tuntuisi pahalta.
Miten sait omassa tilanteessasi selville kakkosesta? AP
[/quote]
Mies tunnusti asian, ensin tuli outoja puheluita minulle tyyliin, onko lastenvaunuja myyytävänä jne?
Nyt ollaan erottu, mutta annoin aikanaan anteeksi. Mies otti uusia kakkosnaisia myöhemmin. Onneksi mulla on nyt hyvä uusi mies.
Jospa oli riidankylväjä asialla?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:08"]
Siis pystytkö vastaaman näihin tuntemattoman viesteihin? Pyydä tapaamista. Tai jos se ei käy, pyydä muuten todistamaan asia jollakin tavalla, esimerkiksi sopimalla treffit miehesi kanssa tiettyyn paikkaan tiettynä aikana. Voit sitten mennä katsomaan, tiuleeko mies paikalle.
[/quote]
Kyllä voin vastata viesteihin ihan normaalisti, mutta jostain syystä puhelut eivät mene läpi. Tämä naikkonen laittoi viimeisen viestinsä loppuun ilkeilevään sävyyn: "Nyt voitte sitten erota lopullisesti.". Sen jälkeen ei ole reagoinut yhteenkään laittamaani viestiin. Laitoin mm. että en voi olla varma siitä puhuuko totta vai ei ja toivoisin tarkempia todisteita. Ei vastausta. Tapaamista ei siinä hetkessä tullut oikein mieleen ehdottaa. AP
En jaksa lukea koko ketjua, mutta onko miehelläsi ihan oikea liittymä? Onko liittymän tunnukset tallessa? Siis ne joilla pääsee katsomaan tietoja netistä (esim OmaSaunalahti jne)? Siellä näkyy numerot mihin on viestitelty ja soiteltu.