Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulun Kaakkurinhovin Teboililla ajetaan maksavat nuoret pois !!

Vierailija
09.10.2014 |

Siellä on 18 v ikäraja kello 23 jälkeen.  Joka on ihan Ok, että nuoret eivät roiku siellä. MUTTA siinä yhteydessä on kotipizza ja vartijat ajavat pizzaa syövät nuoret ulos tasan kello 23. Jos alle 18 v ostavat pizzan kello 22.50 ja menevät pöytään syömään niin vartija tullee ja ajaa ulos pizzoineen.  siinäpä sitten syöt 20 asteen pakkasesssa MAKSETTUA pizzaa.

Eikä olekin törkeää. ??

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:56"]

Jos on sääntö, ettei nuoret saa olla sisällä asemalla, klo 2300 jälkeen, pitääkö mennä tilaamaan pizza 2255? Onko nuoret todella niin tyhmiä, ettei ymmärrä, mitä tarkoittaa klo 2300 jälkeen?

[/quote]

Jos aikuiset ei ymmärrä, että kauppa sulkeutuu klo 21, niin miten voi olettaa, että heidän lapsensa ymmärtäisi ettei saa syödä maksamaansa ruokaa loppuun? Vai saako jatkossa myös heittää pihalle ne aasit jotka pyörii kaupassa vielä 21.05?

[/quote]

Aivan sama tilanne aikuisten ja nuorten kanssa. Itse ilmeisesti olet nuori, joka kirjoittaa tänne palstalle, kun ei ymmärrä sulkemisaikoja. Ne kaupassa klo 2100 jälkeen haahuilijat, ovat ilmeisesti vanhempiasi, jotka ovat sinut niin tyhmäksi kasvattaneet!

Vierailija
22/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:03"]

Tuskinpa sentään.

Olen usein nähnyt kun nuoriso hätistellään milloin mistäkin pois meuhkaamasta, sotkemasta ja ilman ostoksia pöytyiä varaamasta. Ja melkein aina sieltä tulee tuo "maksava-asiakas"-kommentti, jossakin muodossta, tai että "me maksetaan sun palkkas".

En usko että asiallista asiakasta ajetaan ikänsä vuoksi pois.

[/quote]

JUURIHAN MINÄ KERROIN miten minua kohdeltiin seillä kun olin ostanut pizaan ja en ollut ehtinyt syödä sitä kello 21 mennessä.

Opettele lukemaan tai ota pääsi pois perheestä.  se että "olet nähnyt nuorten häiritsevän" ei todellakaan tarkoita, että kaikki häiritsevät.  ja maksava asiakas on sellainen, joka syö pizzaa ja vartija tulee ajamaan pois.  Oletko kenttäsika vai kaakkurinhovin omistaja ?

[/quote]

Jos Sinun on niin vaikea ymmärtää, ettei sielä saa olla klo 2100 jälkeen, pyydä ystävällisesti paikan pitäjää laittamaan Sinua varten sellainen kyltti, ettei Sinulle myydä klo 2000 jälkeen, niin et joudu pakkaseen syömään:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla