Lahjaidea miehelle??
Auttakaa. Mies täyttää sunnuntaina tasan 30 enkä ole vieläkään keksinyt sille lahjaa. Kamalan vaikeaa! Ei tarvitse urheilukamoja koska niitä ostaa jatkuvasti itse. Pleikkapelejä yms. leluja on liikaa. Vaatteitakin kaapit pursuaa, on kova shoppailemaan. Herkkuillallinen tai kuuma seksi ei käy koska ne kuuluu meidän arkeen. Leffalippuja on jo, auton tuunausta ei harrasta, tuoksuja ostin viimeksi joululahjaksi... ei juuri lue. Mieheltä jos kysyy sanoo, ettei tarvitse mitään. :( mitä nerokkaita lahjoja te olette antaneet miehillenne, joilla on kaikkea?
Kommentit (56)
Mä sain kolmikymppislahjaksi kavereilta kuumailmapallolennon.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:09"]Siinäpä se. Kun eletään tällaista huuma-arkielämää, ei siinä sitten enää riitä yhtään mitään.
[/quote]
Niin että pitäis pihdata jotta seksiä voi antaa harvoin lahjaksi? Ja pakottaa mies syömään eineksiä, jotta itsetehty ruoka tekee päivästä juhlavan? Haloo. Me yritetään ainakin elää hetkessä. En ole ap mutta kuitenkin
[/quote] aika huono tulkinta.
[/quote]
Tulkitsepa itse paremmin? Se että osaa iloita arjesta ja on jo varannut isot matkat yms yhdessä ei tarkoita etteikö mikään riitä. Tai no, en tiedä mikä sulle riittää mutta ainakin itse olen onnellinen
Ja mua harmittaisi jos olisin menossa matkalle, siellä olisi elämyksiä, olisi kivat juhlat parhaiden kavereiden kanssa , ja sitten saisin rakkaalta persoonattoman kasvohoitolahjakortin.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:16"]Mä sain kolmikymppislahjaksi kavereilta kuumailmapallolennon.
[/quote]
Tämä olisi varmasti hauska. Ehkä kysyn miehen kavereilta haluaisivatko tähän osallistua. Tosin tätäkin varten pitäisi ajaa 100km päähän... Voisitteko huutelijat poistua ketjusta, jos teillä ei ole vinkkejä vaan pelkkää arvostelua? Ap
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:09"]Siinäpä se. Kun eletään tällaista huuma-arkielämää, ei siinä sitten enää riitä yhtään mitään.
[/quote]
Niin että pitäis pihdata jotta seksiä voi antaa harvoin lahjaksi? Ja pakottaa mies syömään eineksiä, jotta itsetehty ruoka tekee päivästä juhlavan? Haloo. Me yritetään ainakin elää hetkessä. En ole ap mutta kuitenkin
[/quote]
Tulkitsepa itse paremmin? Se että osaa iloita arjesta ja on jo varannut isot matkat yms yhdessä ei tarkoita etteikö mikään riitä. Tai no, en tiedä mikä sulle riittää mutta ainakin itse olen onnellinen
[/quote] Tarkoitin sitä, että kun arjessakin on paljon luksusta, voi lahjaksi antaa jotain pientä tärkeää, vaikka itse sanoitetun laulun rakkaalle, kirjeen tms, tietysti lahjansaajan persoonan huomioiden.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:19"]Ja mua harmittaisi jos olisin menossa matkalle, siellä olisi elämyksiä, olisi kivat juhlat parhaiden kavereiden kanssa , ja sitten saisin rakkaalta persoonattoman kasvohoitolahjakortin.
[/quote]
Ai harmittaisi enemmän kuin lahjatta jääminen? Anna toki parempi idea.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:09"]Siinäpä se. Kun eletään tällaista huuma-arkielämää, ei siinä sitten enää riitä yhtään mitään.
[/quote]
[/quote]
[/quote] Tarkoitin sitä, että kun arjessakin on paljon luksusta, voi lahjaksi antaa jotain pientä tärkeää, vaikka itse sanoitetun laulun rakkaalle, kirjeen tms, tietysti lahjansaajan persoonan huomioiden.
[/quote]
Mutta jos sitä pientä tärkeää saa rakkaalta arkenakin? Runonpätkiä jääkaapin ovessa, iltapalaa kynttilän valossa... Oletteko ap naimisissa? Kosi miestäsi synttäriyllätykseksi :)
Askartelin itse matkalahjakortin ja kirjoitin siihen arvon. Muistaakseni 300 euroa laitoin eli mies maksoi matkastaan loput. Laitoin päivämäärän johon lahjakortti on voimassa eli milloin matka pitää tehdä. Yhdessä valkattiin loma ja oli tosi hauska reissu.
Olen antanut miehelle lahjaksi mm. lahjakortin muutamalle laulutunnille kun on hyvä laulaja, muttei koskaan ole saanut opetusta. Tykkäsi kovasti.
Jos käy pelkästään urheiluhierojalla niin uskaltaisitko päästää / kannustaa thai-hierontaan?
Uimakouluun pääseminen on minun mieheni toivelistalla.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:27"]Jos käy pelkästään urheiluhierojalla niin uskaltaisitko päästää / kannustaa thai-hierontaan?
[/quote]
Ap pyysi jo huutelijoita häipymään.
Mun mies haaveilee moottorikelkasta. Joskus voisin antaa sille joululahjaksi lahjakortin moottorikelkkasafarille tms. Synttärit sillä on kesällä. Kesällä vois esim vuokrata saunalautan ja mennä sille viettää laatuaikaa kahdestaan tai kavereitten kans jne.
Vaikka oliskin yksi loma varattuna, niin joku pieni viikonloppuretki sitten? Lettujen paistoa nuotiolla kansallispuistossa. Suunnittelet ja järjestät kaiken. Telttaretki? Melontakurssi? Eihän se mies nyt voi olla kaikkia maailman harrastuksia ja elämyksiä kokeillut 30 ikään mennessä.
Tanssikurssi. (Häävalssikurssi jos ette oo vielä naimisissa, mutta haluaisit)
Joku etnisen ruuan kokkauskurssi mitä ette oo vielä kokeillu.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:30"]Vaikka oliskin yksi loma varattuna, niin joku pieni viikonloppuretki sitten? Lettujen paistoa nuotiolla kansallispuistossa. Suunnittelet ja järjestät kaiken. Telttaretki? Melontakurssi? Eihän se mies nyt voi olla kaikkia maailman harrastuksia ja elämyksiä kokeillut 30 ikään mennessä.
Tanssikurssi. (Häävalssikurssi jos ette oo vielä naimisissa, mutta haluaisit)
Joku etnisen ruuan kokkauskurssi mitä ette oo vielä kokeillu.
[/quote]
Lahjoja naiselle. Tanssi ja kokkauskurssit. Ei mun siippa sellaisille ainakaan haliaisi.
Melonta on hyvä idea, tosin nyt on jo sää ehkä siihen huono. Pitääpä muistaa tuo kun oman miehen merkkipäivä lähestyy.
Mun mies vois tykätä esim jostain itämaisen ruuan kurssista.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:30"]Vaikka oliskin yksi loma varattuna, niin joku pieni viikonloppuretki sitten? Lettujen paistoa nuotiolla kansallispuistossa. Suunnittelet ja järjestät kaiken. Telttaretki? Melontakurssi? Eihän se mies nyt voi olla kaikkia maailman harrastuksia ja elämyksiä kokeillut 30 ikään mennessä. Tanssikurssi. (Häävalssikurssi jos ette oo vielä naimisissa, mutta haluaisit) Joku etnisen ruuan kokkauskurssi mitä ette oo vielä kokeillu. [/quote] Lahjoja naiselle. Tanssi ja kokkauskurssit. Ei mun siippa sellaisille ainakaan haliaisi.
[/quote]
No mun siippa tykkäsi molemmista. Tanssikurssille vaatimalla vaati ennen häitä ja sen jälkeen ollaan oltu "edistyneempienkin" kurssilla. Ei kai naiset yksinään paritanssia harrasta? Vai naisetko vaan tarvii tanssiopetusta?
Intialaisen ruuan kurssilla viimeisellä kerralla kutsuttiin puolisot paikalle syömään. AIka monet miehet kokkaa.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:19"]Ja mua harmittaisi jos olisin menossa matkalle, siellä olisi elämyksiä, olisi kivat juhlat parhaiden kavereiden kanssa , ja sitten saisin rakkaalta persoonattoman kasvohoitolahjakortin. [/quote] Ai harmittaisi enemmän kuin lahjatta jääminen? Anna toki parempi idea.
[/quote] Annoin jo montakin. Mutta ap.n mies tuntui tykkäävän tuosta, joten hänen kohdallaan se ei ole siis huono idea.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:09"]Siinäpä se. Kun eletään tällaista huuma-arkielämää, ei siinä sitten enää riitä yhtään mitään.
[/quote]